Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition 2021–2022 Varausketju

  • 25 911
  • 464

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Mietin tuossa Schmaltzin, Stephensonin ja herra X välillä viimeistä pickiä, kiva nähdä tuliko veikattua oikeaa hevosta.
Joo, melko lailla sama juttu. Mietin Stephensonin, herra X:n ja herra Y:n välillä. Kaikissa jotain, joka mietitytti, että kannattaako valita. Stephensonin kohdalla lähinnä toivon, ettei Vegas hanki viime hetkellä oikeaa ykkössentteriä.
 

Taison

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, KalPa
Casey Mittelstadt

Pari vuotta sitten oma drafti kosahti siihen kun valitsin Mittelstadtin tulokkaana ykköskierroksella ennen muuan Elias Pettersonia. Se ei mennyt varsinaisesti putkeen, mutta annetaan kaverille uusi mahdollisuus.

@LostHorizon
 

Knap

Jäsen
Kun Linjatuomari on varannut muut paitsi yhden hyökkääjän uskallan kysyä. Meneekö Ville Husso vielä tulokkaasta? Otaksun, että ei?

e. mutta jos lasketaan niin otan Husson rookieksi, jos ei niin Nils Lundkvistin.

Linjatuomari varailee sen hyökkääjän, ja sit voi tägätä TylerDG:n meen nukkumaan niin ei tartte mua ootella.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kun Linjatuomari on varannut muut paitsi yhden hyökkääjän uskallan kysyä. Meneekö Ville Husso vielä tulokkaasta? Otaksun, että ei?

Kyllähän tuo taitaa mennä.

Kaksi kautta NHL:ssä, toisella 0 ottelua ja toisella 17. Rajoja ei ylitetty.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Kun Linjatuomari on varannut muut paitsi yhden hyökkääjän uskallan kysyä. Meneekö Ville Husso vielä tulokkaasta? Otaksun, että ei?

e. mutta jos lasketaan niin otan Husson rookieksi, jos ei niin Nils Lundkvistin.

Linjatuomari varailee sen hyökkääjän, ja sit voi tägätä TylerDG:n meen nukkumaan niin ei tartte mua ootella.

ymmärtääkseni husso ei käy rookiesta. Ikäraja on alle 26v, joka saa täyttyä myöhäsintään 15.9. Husso täytti 26v helmikuussa. Korjatkoon joku jos oon väärässä.

”any player atleast 26 years of age (by september 15th of that season) is not considered as a rookie.”
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
ymmärtääkseni husso ei käy rookiesta. Ikäraja on alle 26v, joka saa täyttyä myöhäsintään 15.9. Husso täytti 26v helmikuussa. Korjatkoon joku jos oon väärässä.

Ei tarvitse korjata, koska olet oikeassa. Husso ei mene tulokkaasta. Nils Lundkvist siis Knapille.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Mul ois vaan yks nimi listalla jäljel. Saa nähä ottaako linjatuomari sit sen pois.. voin heittää ”listan” jolleen jos päivystäjä viel löytyy hätäseen, mut muuten nyt nukkumaan ja huomenna jatkuu viimesten kuuden osalta vielä.
 

Zohan

Jäsen
Mul ois vaan yks nimi listalla jäljel. Saa nähä ottaako linjatuomari sit sen pois.. voin heittää ”listan” jolleen jos päivystäjä viel löytyy hätäseen, mut muuten nyt nukkumaan ja huomenna jatkuu viimesten kuuden osalta vielä.

07 asti olen hereillä, joten tänne vaan.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Unreal. Olihan se ainoa nimi mun listalla Brendan Gallagher :D
Näin käynyt tän vuoden draftissa jo muutaman kerran!

Toinen ois ollut Bertuzzi mut ehdein sentään onneks sen verran pläräämään uutisia maailmalta että ei nyt oteta sitä piikkiä tähän nippuun, kun Malkinin löysä kerettiin jo raportoimaan väh 2kk saikulle.

Eli viimeinen varaukseni olkoon... Öö... No vaikka Max Domi. Bounceback season ja lyöppä keklu se siihen Jakubin ja Patrikin keskelle kiitos..

@Ralph omalle viimeiselleen.
 

Knap

Jäsen
Toinen ois ollut Bertuzzi mut ehdein sentään onneks sen verran pläräämään uutisia maailmalta että ei nyt oteta sitä piikkiä tähän nippuun, kun Malkinin löysä kerettiin jo raportoimaan väh 2kk saikulle.

Eli viimeinen varaukseni olkoon... Öö... No vaikka Max Domi. Bounceback season ja lyöppä keklu se siihen Jakubin ja Patrikin keskelle kiitos..
No eiks tääki oo paskana?
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Unreal. Olihan se ainoa nimi mun listalla Brendan Gallagher :D
Näin käynyt tän vuoden draftissa jo muutaman kerran!

Toinen ois ollut Bertuzzi mut ehdein sentään onneks sen verran pläräämään uutisia maailmalta että ei nyt oteta sitä piikkiä tähän nippuun, kun Malkinin löysä kerettiin jo raportoimaan väh 2kk saikulle.

Haha :D

Bertuzzi oli mulla se listan ykkösnimi, ja Gallagher sitten toisena... Mutta kerta Tylerilta jää Kanadan pelit väliin, niin otettiin sitten kakkosvaihtoehto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös