Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition 2021–2022 Varausketju

  • 25 914
  • 464

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Let's mennään. Varaustilaisuus alkaa tänään klo 12:00.

Varausjärjestys on seuraava (arvonta suoritettu random.org :ssa: Timestamp: 2021-09-11 21:27:14 UTC):
  1. @Salming
  2. @eeMule
  3. @Helsing#65
  4. @H.J.Simpson
  5. @Mängimies
  6. @Dragunov
  7. @Zohan
  8. @Frolikov
  9. @Abdel
  10. @FinDevil
  11. @KaljaVeikko
  12. @Toby Dammit
  13. @Taison
  14. @LostHorizon
  15. @limini
  16. @Naamavelli
  17. @Lico
  18. @Linjatuomari
  19. @Knap
  20. @TylerDG
  21. @Ralph
  22. @Filari
  23. @Noppa10
  24. @Teemu#8
  25. @Zigmund
  26. @Esgo

Varaussäännöt:

- pingaa käyttämällä @nimimerkki vuorosi yhteydessä, jotta seuraava tietää, että varauksesi on tehty
- toivon, että listoja pystytään luovuttamaan ympärillä pyörivien varaajien kanssa
- myös yksityisviestejä täällä kannattaa vaihtaa
- SEURAA KETJUA -NAPPI KÄYTTÖÖN!
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Pahoittelut, etten nyt saanut kuvamateriaalia arvonnasta. Olisi pitänyt rekisteröityä joillekin sivustoille, jota Jatkoaika tukee ja nyt en kyllä sitä jaksanut tehdä!
 

Salming

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vegas Golden Knights
Yleensä viihdyn ennemmin varaustilaisuuden keskivaiheilla, mutta nyt otan mielelläni vastaan ensimmäisen varausvuoron. Tervetuloa Connor McDavid.

@eeMule vuoroon.
 

FinDevil

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Tottenham
Kattelin tossa ihan mielenkiinnosta viimevuoden varauksia ja huomasin että @eeMule taisi tehdä viime draftissa ylivoimaisesti kovimman ryöstön kun nappasi Foxin numerolla #80. Sitten aloin kattelemaan pahimpia huteja niin eeMule nappasi omissa papereissa siinäkin "voiton" kun otti Lafrenieren numerolla #36 ;)
 

Zohan

Jäsen
Kattelin tossa ihan mielenkiinnosta viimevuoden varauksia ja huomasin että @eeMule taisi tehdä viime draftissa ylivoimaisesti kovimman ryöstön kun nappasi Foxin numerolla #80. Sitten aloin kattelemaan pahimpia huteja niin eeMule nappasi omissa papereissa siinäkin "voiton" kun otti Lafrenieren numerolla #36 ;)

Hei! Mä haluan kyllä kunnian tosta paskimmasta valinnasta. Jack Eichel #6 overall.. Pisteitä huikeat 18!
 

H.J.Simpson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça, Tahko, Flyers
Tässä @Helsing#65 varausta odotellessa kysymys. Jos tuota ei kuulu ajallaan, varaanko 19.16, kun 8h edellisestä on mennyt, vai 20.00 kun draftin piti virallisesti alkaa vasta klo 12? @Lico
 

Helsing#65

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oilers, sympatiat myös Senators & Hurricanes
Joo pahoittelut tästä alun viivästyksestä, jatkossa ollaan aktiivisempia! Otetaan nyt kolmosvarauksena jengin johtotähdeksi Leon Draisaitl.

Sitten tosiaan @H.J.Simpson vuoroon.
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
*Tähän se kuvasarja, jossa mies istuu keinussa, ruokapöydässä ja seisoo tyhjässä uima-altaassa*

Voisko tosiaan yrittää huomenna laittaa vähän pökköä pesään? Yritettäisiin parhaamme ja katsottaisiin mihin se riittää?

Ite oon ekaa kertaa tässä mukana ja luulin, että tässä varmaan saa pari tyyppiä valittua jo tänään. Mutta olin ”vähän” väärässä. :D
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Sehän tässä just on näillä pitkillä vuoroilla, että se yksi "pitkittäjä" saattaa sitten olla tulppana tosiaan koko päivän kaikille muille. Jos vaikkapa nyt seuraava varaus tulee vasta aamupäivällä klo 10 aikaan, ja sitä seuraava ukko pääsee koneelle vasta klo 18, voi olla että se seuraava - mahdollisesti koko päivän vuoroaan päivystänyt - kaveri onkin sitten jo ilta-askareissa lasten kanssa ja sen jälkeen petihommissa vaimon kanssa. Ja samaan aikaan moni muu odottaa ja istuu koko ajan koneen äärellä valmiina varaamaan.

Kyllä mä itse suosisin vähän lyhyempää varaustahtia jo alusta alkaen, ihan jo siksikin ettei se suurin into pääse kenelläkään latistumaan. Tällä tahdilla esim. meikäläinen varaa ensimmäisen kerran ensi lauantaina ja kyllä se kieltämättä sitten laskee sitä omaakin motivaatiota päivittää ketjua uusien varausten varalta monta päivää.
 

Zohan

Jäsen
Sehän tässä just on näillä pitkillä vuoroilla, että se yksi "pitkittäjä" saattaa sitten olla tulppana tosiaan koko päivän kaikille muille. Jos vaikkapa nyt seuraava varaus tulee vasta aamupäivällä klo 10 aikaan, ja sitä seuraava ukko pääsee koneelle vasta klo 18, voi olla että se seuraava - mahdollisesti koko päivän vuoroaan päivystänyt - kaveri onkin sitten jo ilta-askareissa lasten kanssa ja sen jälkeen petihommissa vaimon kanssa. Ja samaan aikaan moni muu odottaa ja istuu koko ajan koneen äärellä valmiina varaamaan.

Kyllä mä itse suosisin vähän lyhyempää varaustahtia jo alusta alkaen, ihan jo siksikin ettei se suurin into pääse kenelläkään latistumaan. Tällä tahdilla esim. meikäläinen varaa ensimmäisen kerran ensi lauantaina ja kyllä se kieltämättä sitten laskee sitä omaakin motivaatiota päivittää ketjua uusien varausten varalta monta päivää.

Jep. Mun mielestä sais puolittaa tuon ajan.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sehän tässä just on näillä pitkillä vuoroilla, että se yksi "pitkittäjä" saattaa sitten olla tulppana tosiaan koko päivän kaikille muille. Jos vaikkapa nyt seuraava varaus tulee vasta aamupäivällä klo 10 aikaan, ja sitä seuraava ukko pääsee koneelle vasta klo 18, voi olla että se seuraava - mahdollisesti koko päivän vuoroaan päivystänyt - kaveri onkin sitten jo ilta-askareissa lasten kanssa ja sen jälkeen petihommissa vaimon kanssa. Ja samaan aikaan moni muu odottaa ja istuu koko ajan koneen äärellä valmiina varaamaan.

Listoja vaan jakoon, niin vältytään näiltä ongelmilta.

Jos esim. joku tietää jo nyt, että päiväsaikaan on hankala varailla, niin mulle voi laittaa tulemaan. Päivystän töiden puolesta koneella klo 16 saakka, niin ehdin hoitaa varauksetkin.

Eiköhän tämä tästä, kun porukka tajuaa että drafti on alkanut. Toivotaan ainakin.

Mutta joo, itsekin kannattaisin lyhyempää varausikkunaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös