Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition 2020–2021 Varausketju

  • 18 551
  • 327

Ralph

Jäsen
Mulla vikat kaksi varausta on pakkeja ja sellanen lista koossa, josta en oikein osaa valita kenet ottaisi. No, sieltä on nyt lähtenyt eestä pois Parayko, Andersson, Shattenkirk, Gostisbehere ja uusimpana Fowler ihan viime vuoroilla, niin on "helpottanut". Ei nyt varsinaisesti helpottanut, olisin halunnut Paraykon ja toisella ehkä Anderssonin, mutta niin.

Vielä on kuusi nimeä listalla, mutta ehkä niistä pari menee ennen mun vuoroa ja helpottaa omaa valintaa.
 

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Ville Husso tulokkaaks

@Lico
Kahta asiaa olen oman draftini aikana harmitellut: Ryan Suterin valintaa ekana pakkina ja sitä seuraavalla kierroksella Dylan Cozensin valintaa tulokkaaksi. Jotenkin vaan tuntuu, että Hussot, Kivirannat ja kumppanit tulevat keräämään samat pistemäärät kuin Cozens, minkä vuoksi käytin niin aikaisen varausvuoron (olikohan 6. kierros) turhaan tulokkaan valintaan. No, täytyy luottaa siihen, että Cozensista saa kuin saakin muutaman ekstrapisteen.
 

FinDevil

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Tottenham
Yegor Sharangovich. (Rookie)

Valkovenäläinen oli syksyllä KHLn parhaita maalintekijöitä ja jatkanut Devilsin campilla hyvää maalivirettään Devilsin omissa ”harkkapeleissä”

Ja kiitoksest draftista kaikille.

@Ralph
 

Abdel

Jäsen
Nyt oli sitten eka nimi moneen draftiin, joka piti googlettaa.
Joo mullekin oli ihan nevahööd kaveri, mutta pitkällisen rookieseulonnan aikana alkoi kiinnostaa. Lukemani perusteella kerännyt paljon kehuja campilla ja häntä olisi soviteltu jopa 2.ketjuun Hertlin sekä Kanen seuraksi.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Multa puuttuu enää molari ja oman tutkimuksen mukaan mua ennen varaavilla on jo kaikilla molarit kasassa.

saanko jo julkistaa oman viimeisen varaukseni niin pääsen jatkamaan elämää? :)
 

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Multa puuttuu enää molari ja oman tutkimuksen mukaan mua ennen varaavilla on jo kaikilla molarit kasassa.

saanko jo julkistaa oman viimeisen varaukseni niin pääsen jatkamaan elämää? :)
Eiköhän tuo ihan sallittua ole. Tuplatarkistin vielä varaustilanteen, ja niinhän se näyttäisi olevan. Tuskin kenelläkään mitään sitä vastaan on, että teet varauksen, oletan.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Multa puuttuu enää molari ja oman tutkimuksen mukaan mua ennen varaavilla on jo kaikilla molarit kasassa.

saanko jo julkistaa oman viimeisen varaukseni niin pääsen jatkamaan elämää? :)

Anna palaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös