@Noppa10 on varmaan piparipuuhissa.
Teillä taitaa @LostHorizon ja @Zigmund olla hyökkääjistö jo kasassa niin jos otan viimeisenä hyökkääjänä Alex Killornin hieman etukäteen jos sopii. Pitää olla joku Tampa pelaaja ja toivotaan että Killer jatkaa viimekauden hyvää virettä.
Kiitos draftista ja jännittävää kautta.
Juu, muuten olisin tietty venaillut jos olisi mahdollisuus että pelaaja menee vielä ennen omaa vuoroa.Nämä on ok kunhan ei ota tulokasta, koska se on kuitenkin mahdollista ottaa hyökkääjäksi. Tulokkaitahan voi ottaa vaikka viisi.
Siis itse olen ymmärtänyt tuon säännön kuten se Wikipediassa on ilmaistu:Pojat.
Onko nämä Pius Suterit ja Joel Kivirannat Calder-kelpoisia, kun ovat pelanneet ammattilaissarjoissa useampia kausia? KHL:ää ei lasketa ammattilaissarjaksi, mutta Liiga lasketaan.
Kubalik nyt viime kaudella oli ehdolla eli eikö NLA sitten ole ammattilaissarja?
Siis itse olen ymmärtänyt tuon säännön kuten se Wikipediassa on ilmaistu:
"Jotta pelaaja voi olla ehdolla Calder Memorial Trophyn saajaksi, hän ei saa olla pelannut enemmän kuin 25 NHL-ottelua edeltävällä kaudella tai 6 ottelua kummallakaan kahdella edeltävällä kaudella. Lisäksi pelaaja ei saa olla yli 26-vuotias 15. syyskuuta ennen kyseessä olevan kauden alkua."
Eli olet NHL:n tulokas, et ammattilaissarjojen tulokas. Olihan Heiskanenkin Calder keskusteluissa vaikka Liigaa on takana.