Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition 2020–2021 Varausketju

  • 18 605
  • 327

Ralph

Jäsen
Eikös maalivahdit saa pisteitä voittamalla? Ja silti ensi kaudella eniten voittoja torjuva maalivahti on yhä vapaana? No ei ole enää.

Philipp Grubauer

@FinDevil
 

Taison

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, KalPa
Hitsit, olin vahingossa merkannut Konecnyn varatuksi ennen aikojaan. Olisin napannut jo edellisellä vuorolla.

Carey Price

@Zohan
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Tom Wilson.

@Salming


Pakko oli ottaa Tom Wilson tähän väliin ja naurettavan korkealla kierroksella. Olsin ehdottomasti halunnut säästellä myöhemmäks. Mutta perkele oon ihan varma että @Parker27 ois napannut jommallakummalla seuraavista kahesta vuorostaan (ihan liian korkeella!) taas kerran mun nenän edestä, eikö? Jokaikisessa draftissa sama kaveri vienyt mun suosikin ihan puskista pari kierrosta ennen ku kuvittelen sen menevän, mutta ei tällä kertaa! :)
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tom Wilson.

@Salming


Pakko oli ottaa Tom Wilson tähän väliin ja naurettavan korkealla kierroksella. Olsin ehdottomasti halunnut säästellä myöhemmäks. Mutta perkele oon ihan varma että @Parker27 ois napannut jommallakummalla seuraavista kahesta vuorostaan (ihan liian korkeella!) taas kerran mun nenän edestä, eikö? Jokaikisessa draftissa sama kaveri vienyt mun suosikin ihan puskista pari kierrosta ennen ku kuvittelen sen menevän, mutta ei tällä kertaa! :)
Seuraavana olis lähtenyt! :) saakeli sentään. Näin se karma iskee takaisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös