No voithan sä aina ottaa vaikka Vanecekin sinne jämäpickinä, ja laittaa kädet ristiin 1) Samsonovin loukin puolesta ja 2) että Vanecek tuuraa sitä loistavasti..Hö. Yllätysvalinta ja sinne meni mun haaveet all-Caps joukkueen rakentamisesta.
Mä ajattelinkin että saatat poimia kaverin niin piti pelata varmanpäälle. Toivotaan että koppi tarttuu ja Chara hoitaa alakerran isännänotteilla.Hö. Yllätysvalinta ja sinne meni mun haaveet all-Caps joukkueen rakentamisesta.
No voithan sä aina ottaa vaikka Vanecekin sinne jämäpickinä, ja laittaa kädet ristiin 1) Samsonovin loukin puolesta ja 2) että Vanecek tuuraa sitä loistavasti..
Pistä vaan tänne yv:llä, jos joku ei ole jo ilmoittautunut. Itse lähden asioille parin tunnin päästä, mutta siihen asti voin hoitaa valinnan.Mä lähden käymään kaupassa, enkä jaksa päivystää kävellessä ketjua.. Ottaako joku mun huikean kahden pelaajan listan, niin päästään jatkamaan, jos @limini varaa mun shoppailujen aikana..? En mä ole poissa kuin max. kaksi tuntia, mutta jos täällä joku päivystää, niin saadaan nopeammin homma etenemään..
Ei ole listaa näkynyt, joten odotetaan, että Noppa saa shoppailut hoidettua.Pingataan nyt @Toby Dammit myös, jos Noppa sille sen listan pisti