Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition 2020–2021 Varausketju

  • 18 596
  • 327

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
J. T. Miller

Luotan, että Miller pelaa taas huippukauden Petterssonin kanssa, eikä viime kausi ollut vain suonenveto.

@Parker27
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Hö. Yllätysvalinta ja sinne meni mun haaveet all-Caps joukkueen rakentamisesta.
Mä ajattelinkin että saatat poimia kaverin niin piti pelata varmanpäälle. Toivotaan että koppi tarttuu ja Chara hoitaa alakerran isännänotteilla.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
No voithan sä aina ottaa vaikka Vanecekin sinne jämäpickinä, ja laittaa kädet ristiin 1) Samsonovin loukin puolesta ja 2) että Vanecek tuuraa sitä loistavasti..

Noin lähtökohtaisesti mieluummin toivon että Samsonov vetää tykkikauden, kuin sen loukkaantumista :D

Toivotaan sitten ihan vaan vaikka että @Parker27 ratsastaa Samsonovin huippuotteilla tän draftin kakkossijalle, häviten vain pisteen "jollekin muulle".
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mä lähden käymään kaupassa, enkä jaksa päivystää kävellessä ketjua.. Ottaako joku mun huikean kahden pelaajan listan, niin päästään jatkamaan, jos @limini varaa mun shoppailujen aikana..? En mä ole poissa kuin max. kaksi tuntia, mutta jos täällä joku päivystää, niin saadaan nopeammin homma etenemään..
 

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Mä lähden käymään kaupassa, enkä jaksa päivystää kävellessä ketjua.. Ottaako joku mun huikean kahden pelaajan listan, niin päästään jatkamaan, jos @limini varaa mun shoppailujen aikana..? En mä ole poissa kuin max. kaksi tuntia, mutta jos täällä joku päivystää, niin saadaan nopeammin homma etenemään..
Pistä vaan tänne yv:llä, jos joku ei ole jo ilmoittautunut. Itse lähden asioille parin tunnin päästä, mutta siihen asti voin hoitaa valinnan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös