Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition 2020–2021 Varausketju

  • 18 747
  • 327

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Nyt en tiedä onko jo mennyt mutta otetaan Nicholas Robertson, Toronto (tulokas)

@limini
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Ville Husso tulokkaaks

@Lico

Ei mitä vittua!? Olin aivan varma että pääsen rakentamaan Bluesin maalivahtikaksikon ympärille mun jengin. Huoh. Varasin Binningtonin itse asiassa juuri siksi että Husson kanssa saisi kaksikon kokoon.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Knap

Dragunov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Teillä taitaa @LostHorizon ja @Zigmund olla hyökkääjistö jo kasassa niin jos otan viimeisenä hyökkääjänä Alex Killornin hieman etukäteen jos sopii. Pitää olla joku Tampa pelaaja ja toivotaan että Killer jatkaa viimekauden hyvää virettä.

Kiitos draftista ja jännittävää kautta.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Teillä taitaa @LostHorizon ja @Zigmund olla hyökkääjistö jo kasassa niin jos otan viimeisenä hyökkääjänä Alex Killornin hieman etukäteen jos sopii. Pitää olla joku Tampa pelaaja ja toivotaan että Killer jatkaa viimekauden hyvää virettä.

Kiitos draftista ja jännittävää kautta.

Nämä on ok kunhan ei ota tulokasta, koska se on kuitenkin mahdollista ottaa hyökkääjäksi. Tulokkaitahan voi ottaa vaikka viisi.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Pojat.

Onko nämä Pius Suterit ja Joel Kivirannat Calder-kelpoisia, kun ovat pelanneet ammattilaissarjoissa useampia kausia? KHL:ää ei lasketa ammattilaissarjaksi, mutta Liiga lasketaan.

Kubalik nyt viime kaudella oli ehdolla eli eikö NLA sitten ole ammattilaissarja?
 

Knap

Jäsen
Pojat.

Onko nämä Pius Suterit ja Joel Kivirannat Calder-kelpoisia, kun ovat pelanneet ammattilaissarjoissa useampia kausia? KHL:ää ei lasketa ammattilaissarjaksi, mutta Liiga lasketaan.

Kubalik nyt viime kaudella oli ehdolla eli eikö NLA sitten ole ammattilaissarja?
Siis itse olen ymmärtänyt tuon säännön kuten se Wikipediassa on ilmaistu:

"Jotta pelaaja voi olla ehdolla Calder Memorial Trophyn saajaksi, hän ei saa olla pelannut enemmän kuin 25 NHL-ottelua edeltävällä kaudella tai 6 ottelua kummallakaan kahdella edeltävällä kaudella. Lisäksi pelaaja ei saa olla yli 26-vuotias 15. syyskuuta ennen kyseessä olevan kauden alkua."

Eli olet NHL:n tulokas, et ammattilaissarjojen tulokas. Olihan Heiskanenkin Calder keskusteluissa vaikka Liigaa on takana.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Siis itse olen ymmärtänyt tuon säännön kuten se Wikipediassa on ilmaistu:

"Jotta pelaaja voi olla ehdolla Calder Memorial Trophyn saajaksi, hän ei saa olla pelannut enemmän kuin 25 NHL-ottelua edeltävällä kaudella tai 6 ottelua kummallakaan kahdella edeltävällä kaudella. Lisäksi pelaaja ei saa olla yli 26-vuotias 15. syyskuuta ennen kyseessä olevan kauden alkua."

Eli olet NHL:n tulokas, et ammattilaissarjojen tulokas. Olihan Heiskanenkin Calder keskusteluissa vaikka Liigaa on takana.

Kun tuota lontooksi vääntää, niin puhutaan ”any major professional league”.

To be eligible for the Calder Memorial Trophy, a player cannot have previously played more than 25 regular season games in any preceding season in a major professional league. They also cannot have played in six or more games in each of any two preceding seasons

Muistan kun tästä puhuttiin jotain aikanaan Panarinin kohdalla ja kerrottiin, ettei KHL:ää lasketa professional leagueksi kuten ei myöskään AHL:ää.

Kunhan varmistelen!
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Toki tuo Miro esimerkkinä selittää jo sen, että tuossa on monimutkaistettu tuota tekstiä. Joten ei hätää.

Jatkakaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös