Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition 2019–2020: varausketju

  • 42 557
  • 600

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Teen pikaisen scouttauksen ja sit @Parker27 pääsee päättämään myös oman urakkansa.
 

Nick Neim

Jäsen
En mäkään aamuun asti valvo, mutta voin @TylerDG tuon nimen ottaa. Varmaan pari tuntia tässä kuitenkin vielä olen hereillä.

Huomenna sitten drafti pakettiin.
 

neks0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Juventus, HIFK, Darts
Meni hieman fiilis kun katsoin että yksi pelaajistani missaa noin neljäsosa kaudesta loukkaantumisen takia. Toivottavasti muut pelaajat suorittavat sitäkin paremmin.

Joukkueeni viimeinen heppani on:

Troy Stetcher

@TylerDG
 

Esgo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit pre KHL
Noo, jos tälle linjalle lähdetään niin viimeistellään joukkue Henri Jokiharjulla sitten. (olisi Pettersson ja Stecher kiinnostaneet, kiitos varaajat edellä)

@strapat ja Leksa Komarov/Valtteri Filppula kenties?
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Odottavan aika on perkeleen pitkä varsinkin, kun sai tuossa viimeistä edellisellä varausvuorolla miettiä, että jättääkö hyökkääjän vai pakin viimeiselle vuorolle. Monimutkaisten kolmannen asteen yhtälöiden jälkeen totesin, että pakki ensin ja hyökkääjä jälkeenpäin, ja vielä omien sirkushuvien vuoksi pakkilistaakin edelleen seurataan niin ikään. Mutta kyllähän tuosta höökilistasta on tässä odotellessa sulanut se koko TOP5-ehdokasorchestra pois (Captain #9, Jumbo, Dvorak, Björkstrand ja Dr. Feelgood). Etenkin Bennettin olisin mielelläni ottanut tuomaan henkeä joukkueeseeni, mutta plan F on otettava käyttöön (ellei lähde vielä kerran matto jalkojen alta). :)

Joka tapauksessa hauska skaba varmasti tulossa.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Meni hieman fiilis kun katsoin että yksi pelaajistani missaa noin neljäsosa kaudesta loukkaantumisen takia. Toivottavasti muut pelaajat suorittavat sitäkin paremmin.

Joukkueeni viimeinen heppani on:

Troy Stetcher

@TylerDG

Oliko tämä tuo Hyman-varaus?

Mietiskelin jo aikaisemmin, että kukakohan rohkenee hänet ottamaan, sillä tuo loukkaantuminen ja alkukauden missaaminen taisi olla tiedossa jo heinäkuussa.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
On kyllä vaikea valinta ku jääny loppulistat päivittämättä eikä juuri päässä pyöri mitään järkevää ideaa :D
Otetaan vaikka Ivan Barbashev. Ei kyllä varmuutta onko menny jo.

Joukkue valmis ja vaatii monen onnistumista jos mielii puolivälin yläpuolelle..

@Gemondo
 

neks0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Juventus, HIFK, Darts
Oliko tämä tuo Hyman-varaus?

Mietiskelin jo aikaisemmin, että kukakohan rohkenee hänet ottamaan, sillä tuo loukkaantuminen ja alkukauden missaaminen taisi olla tiedossa jo heinäkuussa.

Juuri tämä, mennyt itseltäni jotenkin ohi. No, toivottavasti paranee ennenaikaisesti.

Kuten tyyliini kuuluu, virheistä opitaan kantapään kautta. Ensi kauden draftia odotellessa, jos silloin onnistuisin tekemään parempaa taustatutkimusta omista valinnoistani.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lico

Nick Neim

Jäsen
Oon sit huomenna aika heikosti paikalla. Aattelin jo tän tulevan maaliin tänään, mutta ei lähelläkään :)
Sama homma. Annan vaikka oman nimen jollekin mun jälkeen varaavalle, koska huomenna en ehdi palstalla pahemmin olla.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Sama homma. Annan vaikka oman nimen jollekin mun jälkeen varaavalle, koska huomenna en ehdi palstalla pahemmin olla.

Pistä mulle vaan, kun ollaan peräkkäin (saan hoidettua ne nopiasti). Lupaan olla rehti, vaikka sulla olis samat nimet samassa järjestyksessä. @Zohan nimen voin myös hoitaa, kun ei oo kiire päivä huomenna.
 

Nick Neim

Jäsen
Pistä mulle vaan, kun ollaan peräkkäin (saan hoidettua ne nopiasti). Lupaan olla rehti, vaikka sulla olis samat nimet samassa järjestyksessä. @Zohan nimen voin myös hoitaa, kun ei oo kiire päivä huomenna.
Joo, laitan illemmasta tulemaan, jos tämä parilla nimellä nytkähtää vielä vaikkapa tästä eteenpäin. Jos en ihan väärin laske, niin @LostHorizon pääsee viimeistään klo 22.30 varailemaan, näkyi @Gemondoa tai ei, joten voihan tämä oikein hyvällä tuurilla pyörähtää vielä vaikka meikäläiseenkin asti.

Voisi muuten pingailla ennakkoon herrat @Helsing#65 @KaljaVeikko ja @Zigmund notta viimeistään klo 22.30 mennään.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Kovasti olen tässä odotellut. Kokeilen olla paikalla vielä tuohonkin aikaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös