Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition 2019–2020: varausketju

  • 42 465
  • 600

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Kyle Turris & Henrik Lundqvist

@Noppa10

Sieltä sit se ryöstö! Miten Lunkka oli näin pitkään vapaana? Onko luotto tosiaan mennyttä? Miksi kakkosmaalivahtejakin varataan ennen selvää ykköstä, jolla on vielä nouseva joukkue takana. Mulla Rask ja Lunkka oli melko tasoissa ja näemmä Lunkan sitten sai vielä viimeisellä kierroksellakin. Monelta oon kysellyt monta kierrosta jo, miten on mahdollista, että on vapaana. Käsittämätöntä. Onnittelut!
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Sieltä sit se ryöstö! Miten Lunkka oli näin pitkään vapaana? Onko luotto tosiaan mennyttä? Miksi kakkosmaalivahtejakin varataan ennen selvää ykköstä, jolla on vielä nouseva joukkue takana. Mulla Rask ja Lunkka oli melko tasoissa ja näemmä Lunkan sitten sai vielä viimeisellä kierroksellakin. Monelta oon kysellyt monta kierrosta jo, miten on mahdollista, että on vapaana. Käsittämätöntä. Onnittelut!

Ihmettelin itsekin, tosin en ihan Raskin veroiseksi rankannut. Kuitenkin suht helpot 40-50p kaiken järjen mukaan ja erottui veskalistalla tän draftin loppukierroksilla.
 

Salming

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vegas Golden Knights
Miten Lunkka oli näin pitkään vapaana? Onko luotto tosiaan mennyttä?
Jaa, olin aivan varma, että Lundqvist on varattu, koska hän ei ollut enää listallani jäljellä silloin, kun varasin Howardin. Melkeinpä jopa muistelen, että olen kyllä poistanut hänet listastani silloin, kun joku on poiminut hänet sen sijaan, että olisin unohtanut hänet alun perin kokonaan, mutta ilmeisesti näin asia ei ole vai tunnustaako joku muokanneensa jälkikäteen varaustaan?

Oli miten oli, pitkällisen pohdinnan jälkeen viimeinen varaukseni on Sean Walker.

Ole hyvä vielä kerran, @Teemu#8. Luovutan varaustilaisuustulen sinulle eteenpäin juoksutettavaksi ympäri Suomen.
 

Ralph

Jäsen
Viime kierroksella arvuuttelin Jimothy Timothyn ja Tyson Jostin välillä. Päädyin silloin Jostiin. Sen jälkeen listalta lähti muutama nimi pois ja jäljelle jäi kolme, joista J.T. on vain paras vaihtoehto. Viime kaudella lähes tarkalleen puoli pistettä per peli, enkä näe miksi tahti hyytyisi ensi kaudella. Arveluttaa vain, että kuudesta hyökkääjästä kolme on Avalanchen miehiä. Mutta ei se mitään kai haittaa.

J.T. Compher

@Ferris
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Oma valintani tulee tuossa kympin pintaan. Samalla lykkään listat kuntoon.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Artem Anisimov viimeistelee räftini ja tappioni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös