Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition 2019–2020: varausketju

  • 42 361
  • 600

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Yhdeksän varausta eilen! Tahti hidastui.
 

Knap

Jäsen
Aiemmin en oo tahdista jaksanut valittaa, mutta nyt pakko ihmetellä, että mikä mättää? Mä oon tässä ihan keskellä varaamassa, ja oon oottanut varausvuoroani kolme päivää. No ei siinä.
 

Nick Neim

Jäsen
Aiemmin en oo tahdista jaksanut valittaa, mutta nyt pakko ihmetellä, että mikä mättää? Mä oon tässä ihan keskellä varaamassa, ja oon oottanut varausvuoroani kolme päivää. No ei siinä.
Noo, me loppupäästä taas kiritään, kun tuntuu välillä rullaavan varaukset aika kivastikin tässä päässä. Eikä sen jälkeen enää olekaan kuin yksi kierros jäljellä, kun takaisin alkuun päästään. Loppusuoralla jo. Malttia malttia.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Sykitääs viikonlopun aikana maaliin tämä!

Vahva jinx. :D Josko ensi viikonloppuna.

Toimiiko nämä @-pingaukset kunnolla? Mulle on ainakin tullut joka kerta luuriin ilmoitus heti sen jälkeen, kun mulle on vuoroa huudeltu... Ei sillä nyt itselleni suurta väliä ole, vaikka tämä hitaahkosti loppuun asti etenisi, mutta olishan se kiva saada drafti pakettiin ennemmin kuin myöhemmin, niin ei joudu tätä läpi syyskuun tarkkailemaan. Nimimerkillä neljä vuorokautta viime varauksesta.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Onhan tää sinällään turhauttavaa, että koko ajan päivittää palstaa odotellen varauksia, vaikka samaan aikaan saan jokaisesta pingauksesta kyllä ilmoituksen kännykkään, jolloin odottaminen ei olisi edes tarpeellista. Kai sitä vaan toivoisi että homma edistyisi kuitenkin.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Oli muuten lännen nopein veikkaus, hyvä että kerkesin omaa heppaa lyödä sisään. Kaikenlisäksi Nealin ja Hornyn välillä tuota päätöstä arvoin, ei vaan uskalla luottaa oman joukkueen pelaajiin niin toivotaan Hörnqvistiltä monsterikautta. :D
Samat nimet oli myös itsellä seuraavana vuorossa, veit Hörkän nii oli helppo ottaa Neal.
 

Zucker #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Ilves
Pakko nyt laittaa vähän toiseltakin kantilta viestiä tähän keskusteluun. Drafti on pääpiirteittäin edennyt hyvin eikä yhtään vuoroa ole kokonaan mennyt ohi vaan aina on aikaikkunan sisällä varattu. Näin isolla määrällä kun tämmöistä tehdään niin väkisinkin tulee näitä, että juuri peräkkäiset(about viisikin seuraavaa) henkilöt ei välttämättä ole juuri samalla hetkellä mahdollisia suorittaan varausta. On erinäisiä menoja ja juttuja, joiden takia ei vaan kykene puhelimellakaan varaamaan vaikka listat puhelimessa olisikin mukana. Ja muutamaan kertaan olen huomannut, että seuraavaa varausta tekevä on ollut vaikkapa kymmentä minuuttia ennen paikalla kun oma vuoro on tullut, joten huonoa tuuriakin välillä ollut ettei aikataulut ole menneet yksiin.

Yksi millä nyt ehkä sitten saataisiin vähän loppua menemään sujuvammin, niin voisi tietysti olla että vaikkapa kolme ekaa kierrosta on sen 12h ajalla ja sitten loput kierrokset vaan 6h. Mikä tietysti on aika raakaa jos tosiaan on vaikkapa tälleen viikonloppuna, jotakin semmosta menoa on ettei edes puhelimen äärellä kerkeä olemaan.

Eikä nyt ollut tarkoitus negailla mitään vaan varsin hyvinhän tämä on mennyt. Ehkä vaan muistutusta inhimillisyydestä kaikkia ihmisiä kohtaan :) Eiköhän tämä tästä saada hoidettua kunnialla maaliin lähipäivinä!
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Pakko nyt laittaa vähän toiseltakin kantilta viestiä tähän keskusteluun. Drafti on pääpiirteittäin edennyt hyvin eikä yhtään vuoroa ole kokonaan mennyt ohi vaan aina on aikaikkunan sisällä varattu. Näin isolla määrällä kun tämmöistä tehdään niin väkisinkin tulee näitä, että juuri peräkkäiset(about viisikin seuraavaa) henkilöt ei välttämättä ole juuri samalla hetkellä mahdollisia suorittaan varausta. On erinäisiä menoja ja juttuja, joiden takia ei vaan kykene puhelimellakaan varaamaan vaikka listat puhelimessa olisikin mukana. Ja muutamaan kertaan olen huomannut, että seuraavaa varausta tekevä on ollut vaikkapa kymmentä minuuttia ennen paikalla kun oma vuoro on tullut, joten huonoa tuuriakin välillä ollut ettei aikataulut ole menneet yksiin.

Yksi millä nyt ehkä sitten saataisiin vähän loppua menemään sujuvammin, niin voisi tietysti olla että vaikkapa kolme ekaa kierrosta on sen 12h ajalla ja sitten loput kierrokset vaan 6h. Mikä tietysti on aika raakaa jos tosiaan on vaikkapa tälleen viikonloppuna, jotakin semmosta menoa on ettei edes puhelimen äärellä kerkeä olemaan.

Eikä nyt ollut tarkoitus negailla mitään vaan varsin hyvinhän tämä on mennyt. Ehkä vaan muistutusta inhimillisyydestä kaikkia ihmisiä kohtaan :) Eiköhän tämä tästä saada hoidettua kunnialla maaliin lähipäivinä!

Tässä olikin se alkuperäinen suunnitelma eli jos nyt joku tietää, että menoja tulee, niin aina löytyy joku, joka ne listat voi ottaa ja viedä puolestasi draftia eteenpäin. Tietysti se hankaloittaa taktiikan vaihdoksia, mutta luulisin ainakin, että nekin on mietitty etukäteen, jolloin sen voi jakaa listan yhteydessä vaikka semmoiselle, joka ei varaile lähistöllä.

Edes minimissään, jos ilmoittaisi etukäteen, että hei, en ehkä pääse varaamaan muutamaan tuntiin, mutta en halua paljastaa taktiikkaani.

Olen muuten huomannut muutaman käyttäjän kohdalla, että paikalla olo on piilotettu. Mulla taitaa olla sama, mutta sanotaanko näin, että tässä on sovittu erilaisilla tavoilla miten muhun saa yhteyden eli en ole kokenut sitä haitalliseksi. Mutta joo. Täytyy ens vuonna vielä arpoa, jos tyyliä vaihdettaisiin, mutta katsotaan. Hyvin tämä on mennyt, mutta itteä ärsyttää kommunikaation puute ja turhaan palstalla odottelu, jos kukaan ei ilmoita mitään.
 

Zohan

Jäsen
Tuntuu aina samojen kohalla sakkaavan tää. Oottelin jo, että eilen ois päässy varailee. Katotaa nyt jos ennen tiistaita pääsis. Pitkiä välejä tulee kyllä meille, jotka ollaa listojen etu- tai häntäpäässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös