Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition 2019–2020: varausketju

  • 42 450
  • 600

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Listoja päivitellään seuraavaksi vasta aamulla työkiireiden vuoksi. Vklp ei lista sitten päivity meikäläisen toimesta ollenkaan kun lähden huomenna reissunpäälle.
 

Nick Neim

Jäsen
Listoja päivitellään seuraavaksi vasta aamulla työkiireiden vuoksi. Vklp ei lista sitten päivity meikäläisen toimesta ollenkaan kun lähden huomenna reissunpäälle.
Ihme jätkä, mikä suakin vaivaa.

Ei vaan, itse olen saikulla pidemmän aikaa tässä, joten voin hoitaa listojen päivittelyä viikonloppuisin omaan viestiinsä. Kopioit sitten niistä nimet tuolle alkuperäiselle listallesi.

Jos haluat, niin voin ottaa päivitysvastuun jo tästä illasta lähtien, niin saat aamulla kopioitua ne helposti.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Ihme jätkä, mikä suakin vaivaa.

Ei vaan, itse olen saikulla pidemmän aikaa tässä, joten voin hoitaa listojen päivittelyä viikonloppuisin omaan viestiinsä. Kopioit sitten niistä nimet tuolle alkuperäiselle listallesi.

Jos haluat, niin voin ottaa päivitysvastuun jo tästä illasta lähtien, niin saat aamulla kopioitua ne helposti.
Tämä kelpaa niin ei tarvitse stressata huomenna pakkaamisen lisäksi tuostakin :D
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Pitäis kai olla vielä vapaa: Anthony DeAngelo

@Ferris my darling
 

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Sykitääs viikonlopun aikana maaliin tämä!
Onko @Mängimies listat mukana? Ei sillä, onhan sinulla vielä vaikka miten paljon aikaa valinnan tekemiseen. Huomasin vaan, että olet ehtinyt kirjoitella palstalle tänään. Mutta ei stressiä asian kanssa. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös