Pisin Kääpiö 186cm
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Konstit on monet. Atkins on käyttökelpoinen varsinkin muutaman viikon tai kuukauden erissä harrastettuna. Silloinkaan ei tietysti kannata vetää pelkkää makkara-, kananmuna- ja pekonilinjaa. Monissa liha- ja kalatuotteissa erityisesti liika suola on pahasta, ja tavanomainen halpa ruokasuola on aika turhaa kamaa ihmiselle muutenkin, olitpa Atkinsilla tai et. Kunnon merisuola on vähän parempi juttu ja maistuukin paremmalta. Suolan ja lisäaineiden saantiin voi tietysti vaikuttaa tekemällä itse omat safkat käyttäen tuoreita raaka-aineita. Atkins-dieetissä rasvan saaminen on kuitenkin olennaista, ja tämä huomioituu hyvin lisäämällä reilut öljyt salaattiin.Mä oon tota Atkinsia miettiny, mut jotenki tuntuu epäterveelliseltä vaihtoehdolta ajaa keho siihen ketoosi? tilaan, ett energia ei imeydykään / poltetaan mielummin rasvaa. Mut konstinsa kaikilla, mutt toi muokattu Painonvartija menee ihan ok. Nyt tavoite saavutettu, periaattessa makkaraan jo "varaa.
Siltä varalta että Noosebleed 68686 kokeilee joskus Atkins-dieettiä, niin pieni kaljanmaistelu sopii myös vähähiilihydraattiselle ruokavaliolle, kunhan Atkinsin ketoosi on saatu kunnolla käyntiin. Tähän riittää muutaman päivän tai max. viikon tiukka aloitus, jonka aikana kaikki hiilarit pyritään eliminoimaan. Sen jälkeen pieni määrä hiilihydraatteja ei romuta dieettiä. Reilu laatikko bisseä viikonloppuna on jo Atkinsin näkökulmasta radikaali hiilihydraattiöveri, mutta 2-3 tuoppia illan mittaan istuu vielä kuvioon.
Ihan samanlaista meininkiä tuo on ollut Areenassakin. Useamman kerran olen istunut samassa katsomonosassa Kivisen kanssa. Jossain vaiheessa taisi texmexlautanen olla in.Kivinen istu kausarillaan joskus vuonna -92 tai -93 tai jotain sitä luokkaa mua pari riviä alempana D-päädyssä vielä ku Jokeritkin pelas DDR-hallissa. Kovin poika pudotteli joka erätauko pizzaslicen ja limun. Sit jonain kautena se laihdutti, mut vuos eteenpäin sama pizzameno jatku ja Kivinen turpos. Perinteistä hissiliikettä, mikä mullakin mahdollisesti edessä.
Hissilike on pidemmän päälle raskaanpuoleista touhua kropalle. Jos on ylipainoon taipuvaista sorttia, niin kannattaa yksinkertaisesti omaksua sellaiset elämäntavat että homma pysyy suht hallussa.