Jatkoajan Battle of Turku 2009 - Turku vs Muu Maailma

• 31 072
  • 247

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Kentsu joutuupi perumaan myös.
Syynä oman joukkueen peli jossa mieskato., tänne kuitenkin on varmasti tulijoita.

Ei sillä, Strider varmasti muistaa mun 1026 paikkaa JWC:ssä ja niissä tehdyt NOLLA maalia joten ei musta ole joukkueelle oikein muuta hyötyä kuin nostaisin jonkun muun itsetuntoa olemalla taatusti joukkueen lyhyin ja pienimunaisin.

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Eli kun noin moni on perunut tulonsa, niin laitetaan kasaan ketju Doaner-JMA-Steegil, niin pääsee kaverukset samaan vitjaan. Muun maailman voitto on taattu!

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Kentsu joutuupi perumaan myös.
Syynä oman joukkueen peli jossa mieskato., tänne kuitenkin on varmasti tulijoita.

Ei sillä, Strider varmasti muistaa mun 1026 paikkaa JWC:ssä ja niissä tehdyt NOLLA maalia joten ei musta ole joukkueelle oikein muuta hyötyä kuin nostaisin jonkun muun itsetuntoa olemalla taatusti joukkueen lyhyin ja pienimunaisin.

No hitto, ei sitten mun suosikkipelaajiin lukeutuva kentsu pääse paikalle.
Kyllähän mä muistan ne sun lukuisat paikat, mutta sehän vain kertoo siitä että kaveri hakeutuu maalintekopaikoille jäätävällä prosentilla. Viimeistely ei ollut Classicissa vielä kohdillaan, joten usko oli vahva siihen että Turussa paukkuu kovat pisteet tilille. Nyt on kuitenkin mentävä sillä mitä on tarjolla. Rosteri kaventuu päivä päivältä, voittoa haetaan silti ja usko on jälleen siihen kova.

M.Hana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Islanders
Joudun myös ilmoittamaan, että en pääse kyseiseen tapahtumaan kiusallisten vammojen takia.

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Taitaa kuivua kasaan koko tapahtuma? Itsekin alan epäröimään kun tuntuu paikat risaavan. Onneksi, todellakin muun maailman onneksi, obi-wan on liekeissä. Uudet patjat + rightin räpsä takaa hienon shown.

Tuntuu kanssa että kohta ei ole pelaajia. Status updatea odotellessa

Suosikkijoukkue
TPS
Toivottavasti saadaan pienet höntsät edes pidettyä, vaikka tästä ei mitään elämää suurempaa tapahtumaa tulisikaan ;). Vaikka vedettäisiin parilla ketjulla per joukkue, ei tapahtuman kustannus ilmeisesti ole kova (after-hoki kustannuksiin siis kantaa ottamatta). Agendalla pari tuntia kulmapeliä ja sitten parit huurteiset.

Nyt vaan managerit hereillä siirtomarkkinoilla. Turun kunnia kyseessä, vaikka palloseura teki jo pienen venymisen.

tutzba

Jäsen
Perun myös virallisen ilmoittautumisen johtohenkilöksi. En osaa vielä sanoa vielä varmaksi tuota osallistumistani, mutta näillä näkymin tekee tiukkaa. Otetaan varmuuden vuoksi nimi pois.

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Jo avausviestistä aisti, ettei tästä tapahtumasta tule mitään. Sen vuoksi en edes ilmoittautunut mukaan. Tosin olen silloin oman joukkueen mukana, joten mahdollisuuksiakaan ei olisi ollut.

Turkulaisten huono kopio JWC.stä.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
No voi helvata. Joutuisin Turun joukkueeseen noilla kriteereillä.

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
No, en mäkään sit tuu jos Tutzbakaan ei tuu eikä Kentsu. Meillä on samana iltana sarjapelikin niin ei tartte sitten sitäkään peruutella. Paremmalla ajalla sit uudestaan. Sorry.

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Jo avausviestistä aisti, ettei tästä tapahtumasta tule mitään. Sen vuoksi en edes ilmoittautunut mukaan. Tosin olen silloin oman joukkueen mukana, joten mahdollisuuksiakaan ei olisi ollut.

Turkulaisten huono kopio JWC.stä.

Onneksi ilmoitit nuo tärkeät asiasi meille kaikille!

Ei mutta ihan oikeasti, tämä battle tuntuu todellakin leviävän pikkuhiljaa kätösiin.

Viimeksi muokattu:

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Njooo, näyttää huolestuttavalta tää meininki nyt, pelaajakato on valtaisa. Kohtahan sitä pitää itsekin harkita koko hommaa, kun Tutzbakin meinaa skipata ja lähisektorin kaverit kentsu ja M.Hana ovat myös jättäneet leikin kesken. Yksinkö mun täältä pitäs lähteä.. :D noh, katsellaan, olen mukana statuksella _päivä kerrallaan_

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
21.3 pelataan Hämeenlinnassa HPK:n ja KalPan välinen viides neljännesfinaali ottelu, olettaen että ks. ottelusarja etenee viidenteen peliin. Sivullekirjoittanut ei ole elämänsä aikana nähnyt yhtäkään KalPan playoff peliä sm-liigassa. Joten te arvon palstatoverit ymmärtänette, jos TykkiJutilaakaan ei näy Battlessa. Kyrpii niin että harmittaa, kun tuli tuo kuntoilukin aloitettua ks. ottelua varten...ja olisi ollut niin kiva pelata pitkästä aikaa. Mutta edelleenkin olen mukana, jos nyt KalPa sattuu HPK:ta viemään 4-0 ;) ja Battle järjestetään.

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ei millään pahalla tapahtumaa, tai sen järjestäjää kohtaan, mutta minäkin nyt perun raukkamaisesti tapahtumaan osallistumiseni. Tuli tarvetta muuttaa työvuoroja, ja täten aiemmin vapaana ollut Turku vs Muu Maailma viikonloppu onkin nyt töitä.

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Joo, meitsilläkin viskiketjussa mainuttu tyttöystävän faijan B-DAY party, väliin jää, sry vaan. Eiköhäm tää hanke ole kuopattu tällä näin kun DoanerKIN jää pois? :D

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Noin, kun nyt täällä on jatkuvien poisjääntien ketju niin olenpa sitten sopulina mukana ja jättäydyn tästä pelistä pois.

Että silleen...

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Sorry Cartman, mun osalta tämä jää nyt osallistumatta. Vähän lievä epätietoisuus haittaa kun ei mitään tietoa enää mistään.
Sama. Ei voi pitää lupausta sisällä kun tuohon on enää pari viikkoa ja vaihtoehtoisia ohjelmia puskee kalenteriin. Harmi, mutta nyt kävi näin. Ja varmuuden vuoksi selkokielellä: En tule vaikka ottelu järjestettäisiinkin. Sori.

Yo. Tuossa kun tapahtuma aika varmistui ja kaikki näytti hyvältä, niin pahimmat kiireet saivat tuossa otteen, tarkoituksena oli nyt tapahtuman lähestyessä ruveta lähettelemään yhteystietoja yms.. Todella nopeasti kahlattuna läpi kokoonpanot ovat tällä Turku 11 ja Muu Maailma 9 +1? Veskarit saan vaikka molempiin tarvittaessa järjestettyä. Tapahtumaan olisi vielä pari viikkoa aikaa.

Devon

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Mitä, mitä? Järjestäjästä ei kuulu reiluun viikkoon mitään, niin Muu Maailma tulkitsee, että tapahtuma on peruttu. Ei pojat, ei sitä jääkiekkoa näin pelata.

Ei nyt ainakaan koko tapahtumaa tai jäävuoroa peruta. Minä voin vedellä vaikka yksin veskarille ne kaksi tuntia, jos ei muita halukkaita ilmesty hallille.

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Jatketaan muiden peesissä. Eli perun osallistumiseni. Pahoittelut turun suuntaan, että tässä kävi nyt näin.

Shane Falco

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo, Sunnydale Razorbacks, Washington Sentinels
Mitä, mitä? Järjestäjästä ei kuulu reiluun viikkoon mitään, niin Muu Maailma tulkitsee, että tapahtuma on peruttu. Ei pojat, ei sitä jääkiekkoa näin pelata.

Ei nyt ainakaan koko tapahtumaa tai jäävuoroa peruta. Minä voin vedellä vaikka yksin veskarille ne kaksi tuntia, jos ei muita halukkaita ilmesty hallille.

Erittäin hyvin sanottu.

Kamat on hommattuna, vapaapäivä varmistettuna ja kädet kyynärpäitä myöten ristissä ettei ole h-hetkenä kipeänä.

Jos peruuttaneiden tilalle ei tarpeeksi porukkaa saada, kavennetaan sitten kokoonpanoja. Jos jaksaminen on huolenaiheena, lyhennetään eriä. Huhujen mukaan tilaisuudesta on tulossa sen verran hieno, ettei sitä todellakaan kannata missata.

Meikäläinen peruu vasta kun maailma järkkyy, joten huonoimmassakin tapauksessa Devonilla on ainakin yksi treenikaveri tiedossa.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Jep, meitsikään ei ole perumassa tuloaan, toki mulla on helpompi osallistuakin kun kauempaa tulevilta.

Edelleen kaipaisin tietoa siitä, löytyykö mulle varusteet, eli kaiken muun tarvitsisin paitsi luistimet, hanskat ja mailan. Mitathan oli 180/80, eli keskikokoinen.

Shane Falco

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo, Sunnydale Razorbacks, Washington Sentinels
Muulla maailmalla taitaa olla kasassa vähän yli yksi hyökkäysketju… Haiskahtaa kotivoitolta. Kaikesta huolimatta tämä matsihan pelataan. Meikäläinen aloittaa vaikka kahden viikon intensiivisen kuntoharjoittelun ja vetää kahdessa ketjussa ja molemmissa joukkueissa jos se siitä on kiinni.

Edelleen kaipaisin tietoa siitä, löytyykö mulle varusteet, eli kaiken muun tarvitsisin paitsi luistimet, hanskat ja mailan. Mitathan oli 180/80, eli keskikokoinen.
Ylimääräisiä varusteita meikäläisellä on vain polvareiden verran. Itselle muutaman sentin liian lyhyet, mutta saattaa sopia sulle, jollet poikkeuksellisen pitkäsäärinen ole.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy