Kesä 2003 on omalta osaltani jo hyvin pitkälti suunniteltu valmiiksi. Itse asiassa koskaan aiemmin minulla ei ole vielä maaliskuussa ollut näin tarkkaa kuvaa siitä, mitä seuraava kesäni tulee pitämään sisällänsä.
Oikeastaan kesäsuunnitelmani alkavat jo toukokuun alusta, jolloin vietän pari päivää MM-kiekkoja seuraillen. Vapun jälkeen aloitan myös kesätyöni, joita jatkan läpi kesän aina elokuun loppuun asti pieniä katkoksia lukuunottamatta. Katkoksia aiheuttavat varmuudella ainakin viikon matka Kreetalle 7.6, ja lisäksi vietän kesä-heinäkuun vaihteessa kymmenisen päivää rippileirillä isosena.
Edellä mainittujen lisäksi olen aikeissa lähteä Ilosaareen, jos esiintyjät ja hinta vain ovat hyviä, ja saan järjestettyä itselleni vapaata. Jos Ilosaaren reissu ei onnistu, on toisena vaihtoehtona sitten ehkä Ankkarock. Tulen myöskin viettämään ainakin yhden päivän ystäväni kanssa Helsingissä kauppoja kierrellen, mahdollisesti myös Linnanmäelle on päästävä hulluttelemaan. Tampereellakin olisi kiva käydä hieman ilmaa nuuhkimassa, mutta se saattaa jäädä vain suunnitelmaksi.
Elokuun alussa saatan sitten ehkä poiketa vielä käymään systerin kanssa Tallinnassa, mutta tuo on vielä hyvin epävarmaa.