Mitäköhän sitä on tälle kesälle suunniteltu, hmm... Yksi lomareissu on jo tehty, kun kävin mm. Tampereella viime viikolla. Vastaavanlaista reissua on myös tarkoituksena tehdä varmaan joskus heinäkuun lopulla, jolloin aikoisin suunnata ainakin Hämeenlinnaan ja Helsinkiin ystäviä tapaamaan.
Festarit ovat minulle kesässä jo jotain täysin pakollista, joten olen menossa varmaankin Ilosaareen heinäkuussa. Aiemmin olimme sopineet ystäväni kanssa varmaksi Provinssiin lähdön, mutta taidamme sittenkin kallistua Ilosaareen. Kerran aiemmin olen Laulurinteellä ollut rokissa, ja ainakin silloin homma toimi todella hyvin, joten odotukset ovat jo tuonkin takia melko korkealla.
Muita isompia suunnitelmia ei taida olla. Töissä käyn läpi kesän enemmän ja vähemmän, ainakin heinäkuulle mahtuu yksi viikko, jolloin olen täysin kiinni töiden kanssa. Työksi lasken myös rippileirin, jolle menen isoseksi kesä-heinäkuun vaihteessa. Marski Cupiin meno on ollut jonkin verran puheenaiheena, mutta senkin näkee vasta sitten lähempänä ajankohtaa. Voisi kyllä olla ihan mielenkiintoista. Joitain muitakin pienempiä reissuja saattaa kesääni vielä ilmestyä.
Ja ainiin. Elokuussa Suomenlinnaan Jatkoaika-miittiin. Vakaa aikomus on paikalle saapua, jos vain suinkin on mahdollista. Ja eiköhän ole.