Uskoisin, että kaikki keinot on jo käytetty. Toki jos kohtalotoverilla olisi antaa vinkkejä miten tuosta voisi vielä livahtaa? Toimiviksi todettuja selityksiä kaivataan kipeästi. Pahinta on, ettei lasten takia voi osoittaa mieltään ja murjottaa yksin nurkassa. En kuitenkaan haluaisi heidän joulu-iloaan pilata. Ja viimeistään silloin kun mua ehdotetaan TAAS esiintymään joulupukkina(!) joudun poistumaan paikalta ns. nopeasti. Nyt jo tekee pahaa ajatella koko hommaa.
E: Ei taida kuitenkaan olla tämän ketjun aihe tämä avautuminen, pahoitteluni.
Duuni on tietysti paras tekosyy, mutta jos on oikein leimallisesti lomalla, niin häipyminen "kun toimistolta soitettiin" ei ole oikein uskottavaa. Itse olen kerran tehnyt niin, että kerroin puolitotuutena mahan olevan sekaisin ja meneväni apteekkireissulle hakemaan jotain helpotusta. No se reissu kesti sitten sen pari-kolme tuntia ja lipevin osa joulua kerkesi mennä ohi, kun istuin kaverin kanssa pubissa. Sitten kaikessa hiljaisuudessa takaisin juomaan kahvi ja konjakki sekä hyvästelemään vieraat. Onneksi kukaan ei tajunnut kysyä mitä rohtoja olin muka käynyt hakemassa. Toisaalta ihan hyvä, ettei kukaan erityisemmin ehkä mun seuraa kaivannutkaan.