Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 275 147
  • 2 930

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Bonemaisittain vahva ehkä. Seuraavana päivänä risteily ja olen varmasti väsynyt työviikosta, joten voi olla että itse skippaan tämän menon ja katson pelin kotona, samalla ladaten itseäni laivareissuun.....

Höpöhöpö. Jossu lähtee (samaiselle?) risteilylle lauantaina, ja silti tulee pe remmiin. Asian voi ottaa siltäkin kannalta, että tulette ottamaan pohjia;) Tai ainakin pohjalukemat..
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ai, Ilveksellä on "vittu hei, me pysyttiin liigassa"-risteily.

Toiselta nimeltään "kelluukohan Seppo ja Raimo?"-risteily
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Vahva ehkä.
Itse lähden seuraavana päivänä hämeen Linnaan, mutta eipä tämä sitä estäisi.
Mutta jos peliä katsellaan, niin sitten pitää selvittää missä se näkyy ja mistä maukka-neiti saa viiniä.
Joten mauri saa iha issessein selvittää.

Lonkalta heitän että pelit näkyy varmaan aika monessa paikassa kisojen aikaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielelläni osallistuisin illanistujaisiin, mutta tuo 4.5. on minulle huono ajankohta. Olen nimittäin 3.-4.5. "Eipä tullut mestaruutta Tölikkaan tällä kaudella" -risteilyllä.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mielelläni osallistuisin illanistujaisiin, mutta tuo 4.5. on minulle huono ajankohta. Olen nimittäin 3.-4.5. "Eipä tullut mestaruutta Tölikkaan tällä kaudella" -risteilyllä.

Tuskan maksimointia: rypemistä pettymyksessä ja risteilyä, huh! Vaan jotenkin muistan, että CU on aikaisemminkin katunut valinneensa jonkun toisen vaihtiksen JA-miitin sijaan. Joten harkitse ihmeessä vielä! ;))

ps. Me kerholaiset ei tarvita risteilyä, meitä vi***taa ilmankin:DD
ps. Bone, sitä SteelGaten ehdotusta voinemme tutkailla..?
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Näkyisi kyllä peli kotonakin mutta voisihan tuota tarvittaessa liikahtaa
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Soitin Pikilinnaan ja sain varmistuksen, että heillä näkyy alkavat pelit. Varata ei voinut, joten ajoissa sitten paikalle levittäytymään - siis jos me nyt sinne sit mennään. Mulle kyllä käy, mukava paikka on.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Soitin Pikilinnaan ja sain varmistuksen, että heillä näkyy alkavat pelit. Varata ei voinut, joten ajoissa sitten paikalle levittäytymään - siis jos me nyt sinne sit mennään. Mulle kyllä käy, mukava paikka on.

Hei, luit minun ajatukset! Olin itsekin aikeissa soittaa Pikikseen ja kysyä tuota samaa asiaa ja sitä, että onko screeniä vai pelkät telkkarit. Mulle kans käy tuo Pikilinna. Melkein voisi mennä jo suoraan töistä pelipaikalle...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Jep, tulossa ollaan. Aikataulu vielä auki. Mutta varmaan hyvissä ajoin ennen peliä.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Fafe. Sijaintina tuolloin Vesihelmen saunaosasto Forssassa
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kaimmää ny sitte.

Sählyvuoro (jos ei peruta) 18-19.00, jonka jälkeen kotio suihkuun ja syömään ja sieltä suoraan paikanpäälle. Eli olen paikalla viimeistään kun kiekko putoaa (20.15 kai?).

Pelin ajan olen, siitä saatte jatkaa iltaa keskenänne. Risteileminen vaatii lepoa alle, olenhan jo vanha.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Nyt tuli mustia pilviä osallistumisen suhteen. Talo valmistui aikaisemmin kuin piti -> muutto aikaistui -> pakkaus aikaistui + työtä talolla on vielä. Katotaan nyt, mihin asti viitsii tehdä hommia.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mihinkäs aikaan olisi tarkoitus aloittaa Pikkiksen valtaus? Ja ketä kaikkia on vääntäytymässä paikalle? Ni tiedetään, ketä odottaa. Saa tehdä ylläri-ilmestymisenkin..
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Töistä pääsen viiden maissa, mutta käyn hakemassa vauhtia kaupungilta, joten pelipaikalla voisin olla jo siinä seitsemän kulmilla. Tuskin se ainakaan liian aikaista on...
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Mää pääsen kyllä ihan niin aikasin kuin vaan tarvii. Voin huomenna iltapäivästä soitella maurille, jos vaikka sovitaan yhteinen ajankohta.

Bonekin jättää pakkailu- ja muuttotouhut sillai, että kerkiää mukaan! Kyllä sää niitä sit ehdit myöhemminkin tarpeeks tekemään. :)
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kuudesta etiäppäin olisi tarkoitus ryhtyä paikan päällä valmentutumaan illan peliin. Nähdään siis!
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Vedän puihinvedon riskin puihin.
Eli tulen. Tässä lähitunteina fyysinen preesens on läsnä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Torstaina miitti?

Minä tulen tämän viikon torstaina Tampereelle.

Tarkoituksena on käydä lounasaikaan Laukontorilla vetämässä mustaa makkaraa. Sen jälkeen mennään baarikierrokselle ja päivällisaikaan Kehräsaareen syömään vähän tulisempaa.

Sen jälkeen johonkin baariin, yöksi hotelliin. Perjantaina takas etelään, siinä vaiheessa kun kuskin verenkoostumus sallii.

Lähdettekö mukaan?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse Ratinassa kuuntelemassa musiikkia, joten passataan tällä kertaa.

Musta kyllä maistuisi ja ehtisin lounasaikaan tuohon, mutta kun tänään tulee syötyä siipiä pitkästä aikaa, niin pitää huomenna syödä aamulla kiltisti.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Oisko olumppiakiakon tiimoilta gukkaan kiinnostunna yhteiseen matshi-iltaan?

Mauri the moottori hoitaa?
 

Mayday

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Onko kellään tietoa hyvästä sivustosta mistä vuokra-asuntoja voisi kohtuu nopeasti saada? Ei siis mitään vvo, sato yms kyllähän ne kaikki tietää ja siellä saa odotella. Ja toiseks onko hervanta tänäpäivänä minkälainen seutu asustaa? Esim. Atomikatu?
 

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onko kellään tietoa hyvästä sivustosta mistä vuokra-asuntoja voisi kohtuu nopeasti saada? Ei siis mitään vvo, sato yms kyllähän ne kaikki tietää ja siellä saa odotella. Ja toiseks onko hervanta tänäpäivänä minkälainen seutu asustaa? Esim. Atomikatu?

Hervanta on paljon mainettaan parempi, mutta toi Atomikatu ei eihkä ihan niitä parhaimmassa maineessa olevia. Tosin aina se riippuu niistä naapureista, talosta ja korttelista. Ei Tampereella pahoja lähiöitä ole. Jokaisesta lähiöstä löytyy huonoja taloja ja kortteleita. Hervantaa itsessään en kuitenkaan välttelisi.

EDIT: VTS on Tampereen suurin vuokranantaja. Puutarhakadulla on Tampereen kaupungin asuntotori. Siellä ehkä kannattaisi käydä, ellet sitten vapailta markkinoilta hae.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös