No eihän ole. Joku hiton perunakerho ja päälle vielä Pennsylvanian se väärä ja ruman oranssin värin omaava joukkue!
Muuten erittäinkin positiivissävytteistä tajunnanvirtaa, mutta tuo omata menee jo hyvän maun rajan yli...
No eihän ole. Joku hiton perunakerho ja päälle vielä Pennsylvanian se väärä ja ruman oranssin värin omaava joukkue!
Totta, hieman hätäinen atribuuttivalinta vai mikä se nyt oli..Muuten erittäinkin positiivissävytteistä tajunnanvirtaa, mutta tuo omata menee jo hyvän maun rajan yli...
Mä kuulemma käytän välillä vääriä sanailmaisuita tietyissä kohdissa, mutta ei nyt käytetä sitä tekosyynä että olen omasta mielestäni aivan täysin oikeassa.Muuten erittäinkin positiivissävytteistä tajunnanvirtaa, mutta tuo omata menee jo hyvän maun rajan yli...
. Ehe. Tuunnysääkin, kun kuitenkin haluut. ;)
Enpä aikaisemmin ole missään Jatkoaika-miiteissä ollut, mutta kun Tampereella asustelee niin miksikäs ei. Tosin en ole vanha pieru ensinkään.
Jossu yrittää nyt pehmoilla, mutta oikeesti se on aika tiukka mimmi. Päsmääjä. Vaikea tulla toimeen. Mutta minkäs teet. Hah! Lake hei - jos tuut vaikka erätauoiksi, niin vaihdetaan siinä tuulikaapissa kuulumiset? Oisko mitähä?Kiva juttu, hei. Vaikka mulla on noi samat kiekkosuosikit kuin Lakella, niin en oo ihan niin jyrkkä mielipiteissäni - ainakaan ääneen. ;) Joten tervetuloa vaan mukaan, mukava tutustua uusiinkin tyyppeihin.
Tuo päivä ei käy, mutta jos tätä hienoa perinnettä on tarkoitus alkaa herätellä horroksesta, niin olen mukana.
Töissä menee sevverta aikaa että saavun Hookkiin vähän viiden jälkeen.
Kertaan vielä, notta ymmärsinkö oikein: Sistis käy juomassa lasillisen ennen meitä (jossain), HOOKiin syömään olisivat vääntäytymässä Jossu, Hereworth, hammer lynx, Tarinankertoja, Kopteri ja mauri >> Lake saattaa käydä Kerhossa erätauolla? :p Varaan pöydän pe klo 16, kun Hook avaa ovensa, jotenka viime-hetken-oivaltajatkin voivat vielä leimautua mukaan. Ok?
Harmi kun joutui poistumaan etuajassa töiden vuoksi. Joutuko Rookie vetään kleopatran menkat?