Nythän alkaa näyttää hyvältä! Lokakuussa ottakaamme aihe uudelleen puheeksi, jotta kaikki boldaavat rastin kalenterissaan. Puoli kahdeksan jossain. Deal!
Mauri,
Ilmotaksää Koirapojalle, ku se lensi jatkiksesta pihalle.
Nythän alkaa näyttää hyvältä! Lokakuussa ottakaamme aihe uudelleen puheeksi, jotta kaikki boldaavat rastin kalenterissaan. Puoli kahdeksan jossain. Deal!
BTW, pitäisiköhän minun hakeutua psykiatriseen hoitoon - olen syntyjään hesalainen, kämppäni on Vantaalla, kotini on Stadissa ja diggaan Tamperetta...
Asiat voisivat olla huonomminkin. Vaihda esim. Turku mihin tahansa tuossa ylläolevassa lauseessa.
BTW, pitäisiköhän minun hakeutua psykiatriseen hoitoon - olen syntyjään hesalainen, kämppäni on Vantaalla, kotini on Stadissa ja diggaan Tamperetta...
Muutama yö vielä - yhä jengi lähärössä? Startataanko SpeakEasysta klo 19.30 tai 20?
Voidaanhan me tehdä niinkin, että siirrytään suoraan juomiseen? Eli klo 20 Kerho? Halvat pohjat, sitten seuraavaan mestaan? lake, jossu, obiwan, mauri; ketäs vielä?
Mulla tosin olis vaihtoehtona Bulldog-baariin siivet kahdelle, 5e hintaa (12 siipeä + nahcolautanen kahdelle).
Käytiin kaverin kanssa syömässä noi ja oli elämäni paskimmat siivet missään. Löysiä mötköjä, joissa ilmeisesti oli vielä joku valmismarinadi päällä. Toinen kaveri osti vielä ihan normihintaan siivet ja kukaan meistä kolmesta ei syönyt annosta loppuun.
Omalle osallistumiselle varovainen ehkä. Kännejä ei kiinnosta vetää mutta parilla voisi ihan hyvin pyörähtää, ehkä. Ruokahommissakin voisi olla mukana kunhan tosiaan ei ainakaan Bulldogiin mennä syömään.
Perjantaina muualle siis.
Siis ollaanko nyt menossa perjantaina vai lauantaina? Pe ei käy itelle mutta lauantaina vois parille taipua.
Kyllähän tuo passaa vaikka meillä taitaakin olla halvasta alkoholista hieman eri käsitys. Jotenkin 4,70e tuoppi ei omaan korvaan kuulosta halvalta, mutta samapa tuo jos vaan pari ottaa.