Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 274 507
  • 2 930

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nythän alkaa näyttää hyvältä! Lokakuussa ottakaamme aihe uudelleen puheeksi, jotta kaikki boldaavat rastin kalenterissaan. Puoli kahdeksan jossain. Deal!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en pääse 22.10.2011 Tampereelle, koska olen silloin kotona huutamassa Sputnik-pelissä. Muuten tulisin kyllä.

Pidetäänkö joskus Tampereella tulisen ruoan miitti? Kehräsaaressa tai jossain muualla?

BTW, pitäisiköhän minun hakeutua psykiatriseen hoitoon - olen syntyjään hesalainen, kämppäni on Vantaalla, kotini on Stadissa ja diggaan Tamperetta...
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Nythän alkaa näyttää hyvältä! Lokakuussa ottakaamme aihe uudelleen puheeksi, jotta kaikki boldaavat rastin kalenterissaan. Puoli kahdeksan jossain. Deal!

Nostellaanpas ketjua, kun lokakuulla ollaan ja miittikin vähän reilun kahden viikon päässä. Vissiin syömäpaikka-juomapaikka -kombinaatiolla mennään? Mulle nyt on edelleen ihan sama missä syödään, kunhan siellä saa muutakin kuin siipiä. ;)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Asiat voisivat olla huonomminkin. Vaihda esim. Turku mihin tahansa tuossa ylläolevassa lauseessa.

Jep, olet oikeassa!

Mutta, ehdotapas miittiä sellaisena lauantaina, jolloin meillä ei ole kotipeliä.

Saatan tulla Tampereelle, vaikka meillä olisi vieraspeli ehdottamanasi lauantaina. Silloin joutuisin miettimään, lähteäkö Tampereelle, vai tarvitseeko HIFK minua toisella paikkakunnalla.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Miksi ihmeessä Speak Easy? Paska ja hidas palvelu, "kruunattuna" kalliilla hinnoilla.

Mulla tosin olis vaihtoehtona Bulldog-baariin siivet kahdelle, 5e hintaa (12 siipeä + nahcolautanen kahdelle). Eli jos jotain kiinnostaa päästä halvemmalla, niin omasta puolestani voin tuolla aloittaa ja siirtyä sitten jatkoajan ryhmään. Speak Easya mietin kyllä pari kertaa vielä.
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Tulossa ollaaan. Saapumisaika lienee lähempänä tasaa kuin puolta. Tapelkaa te muut syömispaikasta, mää tuun sit perässä.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Voidaanhan me tehdä niinkin, että siirrytään suoraan juomiseen? Eli klo 20 Kerho? Halvat pohjat, sitten seuraavaan mestaan? lake, jossu, obiwan, mauri; ketäs vielä?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Voidaanhan me tehdä niinkin, että siirrytään suoraan juomiseen? Eli klo 20 Kerho? Halvat pohjat, sitten seuraavaan mestaan? lake, jossu, obiwan, mauri; ketäs vielä?

mää... ja jos nyt miitti on kerran parissavuodessa, niin mielummin laatua kuin halpaa hintaa, tänx.

Mutta siis kaikki käy
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Mulla tosin olis vaihtoehtona Bulldog-baariin siivet kahdelle, 5e hintaa (12 siipeä + nahcolautanen kahdelle).

Käytiin kaverin kanssa syömässä noi ja oli elämäni paskimmat siivet missään. Löysiä mötköjä, joissa ilmeisesti oli vielä joku valmismarinadi päällä. Toinen kaveri osti vielä ihan normihintaan siivet ja kukaan meistä kolmesta ei syönyt annosta loppuun.

Omalle osallistumiselle varovainen ehkä. Kännejä ei kiinnosta vetää mutta parilla voisi ihan hyvin pyörähtää, ehkä. Ruokahommissakin voisi olla mukana kunhan tosiaan ei ainakaan Bulldogiin mennä syömään.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Käytiin kaverin kanssa syömässä noi ja oli elämäni paskimmat siivet missään. Löysiä mötköjä, joissa ilmeisesti oli vielä joku valmismarinadi päällä. Toinen kaveri osti vielä ihan normihintaan siivet ja kukaan meistä kolmesta ei syönyt annosta loppuun.

Njaha. No toivottavasti ottavat palautteesta (ja ihmiset sitä antavat) opikseen ja tuossa ensi kuussa jo paremmat siivet, kun itse sinne menen. Lauantaina muualle siis. Kiitos vinkistä.

Omalle osallistumiselle varovainen ehkä. Kännejä ei kiinnosta vetää mutta parilla voisi ihan hyvin pyörähtää, ehkä. Ruokahommissakin voisi olla mukana kunhan tosiaan ei ainakaan Bulldogiin mennä syömään.

Kännejä en itsekään baarihinnoilla vedä, joten sama tähän, mutta aion paikalla olla ellen kipeäksi tule.

Tosiaan mielellään syömään, mutta hyvin voin ns. keskenäni käydä vaikka Siipiweikoissa, jos porukka päätyy tuohon "suoraan baariin"-ratkaisuun.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Siis ollaanko nyt menossa perjantaina vai lauantaina? Pe ei käy itelle mutta lauantaina vois parille taipua.

Lauantaina. Tuli vaan ajatuskatkos, kun perjantai pyöri kirjoittaessa jo mielessä. Töissä kun viestiä kirjoitin.

Mutta päättäkää nyt se ruokapaikka, niin kerron sitten että tulenko syömään vai en.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Heps, jos vaiks taipuis parille LAUANTAINA klo 20 alkaen Kerholta? Otettaisiin ensi halpaa alkoholia alle ja sitten Tarinankertojan johdattelemana jotain kallista jossain. Jos se ruokasessio ohitettaisiin tällä kertaa eli omat eväät mukaan tms..?
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Kyllähän tuo passaa vaikka meillä taitaakin olla halvasta alkoholista hieman eri käsitys. Jotenkin 4,70e tuoppi ei omaan korvaan kuulosta halvalta, mutta samapa tuo jos vaan pari ottaa.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllähän tuo passaa vaikka meillä taitaakin olla halvasta alkoholista hieman eri käsitys. Jotenkin 4,70e tuoppi ei omaan korvaan kuulosta halvalta, mutta samapa tuo jos vaan pari ottaa.

No kun siis, olen niin itsekäs, että ajattelen viinin hintaa, joka on Kerhossa puolet muijen paikkojen hinnasta. Mutta jos vaikka siinä K:ssa yksi ja katsellaan sitten, minne kengät vie..?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kerhoon kokoonnutaan, pelin jälkeen itse käyn syömässä Siipiweikoissa ja siitä suuntaan sitten kohti Kerhoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös