Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 276 670
  • 2 930
Suosikkijoukkue
ILVES
Hauskaa oli jälleen, valitettavasti vaan osa ohmoista katosi vauhdissa pois.

Plevnassa ruoka ja palvelukin olivat ihan hyvää, mutta se paikka on tästä eteen päin pannassa. Ei pelkästään sen tähden, että siellä ei ollut sauer affel snitzeliä, eikä pelkästään senkään takia, että tarjoilija olisi pistänyt jäitä tuon nektarin sekaan. Nämä ovat hyvin raskauttavia asianhaaroja, mutta joka vielä on yksi asia, joka tuota lisää on ettei sivullekirjoittaneen annettu tilata lastenlistalta. Ei, vaikka olin seurueen nuorin. Ja ei, en olisi ottanut rankalaisia vaan niiden tilallekin olisi ottanut vaikka ohrapirtelön, mutta ei. Ei se käy. Oli pakko tyytyä isompaan annokseen, muttei tällainen pikkuinen jaksa syödä, ei ainakaan lenkin jälkeen. Onkohan Plevnan omistaja sukua Sir Pentille?

Ilta jatkuikin sitten naamoissa, missä nektaria olikin jäljellä ja loppuhan se lopulta. Se, että jokaisella kerralla kilautimme puoltatoista kertaa lukuun ottamatta Sir Raimo I Ylijumalalle, oli pelkästään hyvä asia (kerran kilautimme Legendaariselle Herra Pitkäliu´ulle ja kerran IFK:n Raimolle).

Ohmo-Bone oli siinä oikeassa, että Henkkaan en jaksunut jonotella, kun kerta toisiin paikkoihin jonon ohkin pääsee. Niittiin en mennyt vaan Riivaan naisten perässä. Ja totta kai sitä tuli tehtyä Vanhaan Riivaan turha reissu. Tosin, Henkassa olisi pitänyt matkia sardiinia, joten ei minua kiinnostanut olla miesten kanssa ihan niin lähekkäin.

Itse ilmouttaudun tuohon 13.11. pelattavaan otteluun, mikäli reissu tehdään. Tuon päivän pitäisi olla vapaa, joten sivulle kirjoittaneenkin pitäisi matkaan päästä.

Erit: lisätään, että tänään oli oikein mukavaa olla töissä. Naisten tautia, eli krapulaa, en tänäänkään harrastanut, mutta väsymys olikin toista luokkaa. Mutta mikäs siinä töitä tehdessä, neljästä ja puolesta tunnista keskustelin fiktiivisin argumentein työkavereiden kanssa. Pitää toivoa, että seuraavalla kertaa voi edes hieman juoda oluttakin kunnolla eilen siitä joutu nauttimaan ja sauer affel korniftzelnautsia tuli otettua vain kohtuudella.

Pitäisikö jossain vaiheessa joulukuuta yrittää örveltää paremmalla onnella. Jos vaikka perunanviljelijätkin pääsisivät mukaan.
 
Viimeksi muokattu:

Puster

Jäsen
Toki toki, hauskaa oli. Ja taas kerran Ilveksen jatkuvaa ylivoimaa koko illan ajan.
Illan lopputulos taisi olla Ilves 5, syrjäiset rannikkoseudut 1 (Vantaallakin on merenrantaa) ja itäinen markkukyllönenlandia 1. Pientilallisetkin olivat mukana tekstiviestien välityksellä.

Ja siinä kaiken sen syömisen jälkeen, kun piti vielä hakea iltapalaa paikallisesta pizzeriasta (se hjuva hjuva pizza on), niin törmäsin valaista isoimpaa eli Buddyyn. Valitteli työn jälleen estäneen huvin mutta tämä hänelle anteeksi annettakoon. Kun kerran on, toistaiseksi nimettömälle ryhmällemme, niin mainion seurustelujuoman keksinyt.

Siitä 13. päivä olevasta matkastahan sovittiin alustavasti jotakuinkin niin, että B1:n autolla mennään ja bensarahat maksetaan. Tällä hetkellähän vaikuttaa siltä, että auto olisi jo täynnä mutta kun Vilperi kuitenkin pyydetään töihin ja rahanahneena nuorukaisena kuitenkin suostuu, niin lisää lähtiöitä sopii porukkaan. Ja jos samaan autoon ei enää kaikki mahdu, niin mietitään sitten lisää kulkuvälineitä.

Eli nopeasti viestiä ketjuun, jos matka DDR:ään kiinnostaa. Liput on varmaankin syytä hankkia mahd.nop. ja tuo siijuun ehdotus on sinällään hyvä. Mutta kuka liput hankkii ja kuinka paljon?
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Viestin lähetti Puster
Tällä hetkellähän vaikuttaa siltä, että auto olisi jo täynnä mutta kun Vilperi kuitenkin pyydetään töihin ja rahanahneena nuorukaisena kuitenkin suostuu, niin lisää lähtiöitä sopii porukkaan.

Emmää rahan takia mee töihin, mutta jotenkin ne naiset vaan aina onnistuu puhuun meikäläisen ympäri. Kalenteriin on kumminkin merkattu tuon ko päivän kohdalle "ÄLÄ SUOSTU TÖIHIN, OHMO!!!" Osaisikohan sitä uskoa. Toivottavasti.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Puster
Mutta kuka liput hankkii ja kuinka paljon?

Minä voin hankkia, kunhan sitovat ilmoittautumiset tulevat ajoissa. Haluatteko B-päätyyn, vai jonnekin huonommille paikoille?

BTW, minä en ole viemässä paikkaa B1:n autosta.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Niin, toistettakoon vielä, että perunanviljelijöillä oli alibi, vaikka on rokotettu pienenä. Ei auttanut edes ylioppilastausta, vaan piti pitää meteliä Raksilassa samaan aikaan. Join muuten pullollisen saueria Oulussa, mitä nyt minua hieman autettiin. Siis reilu kun olen, jätin kavereillekin.

Helsinkiin tullaan mieluusti kannustamaan HIFK voittoon, toivottavasti ääni on jo palautunut siihen mennessä. Opetetaan teille uusia kannustushuutoja. Pelaa! Ei pelaa! Paitsio! PITKÄ! Onneton veto! Homo.

PS. Kiitoksia Pusterille terveisistä, en ota vastuuta vastauksestani. Mitään en myönnä, mitä en muista ;)
 

Puster

Jäsen
Eiköhän nyt kaikki ole jo lauantaista fyysisesti selviytyneet, joten on aika tehdä päätöksiä matkasta kohti pääkaupungin kirkkaita valoja.

Eli pikaisesti viestiä alle, jos olet halukas yhteiselle matkalle. Tähän mennessä alustavasti ovat matkalle halunsa ilmaisseet sivullekirjoittanut, B1, vilperi, Ossi ja muistaakseni myös dude (lauantaina oli tästä puhetta mutta ihan varmaksi en mene sanomaan mitä sovittiin).
Tästä eteenpäin ilmoittautumiset ovat sitä myöten lopullisia, että liput ostetaan näiden ilmoittautumisten mukaan.

seeyou@jäähalli on ilmoittautunut vapaaehtoiseksi lippujen hankkijaksi mutta tarpeen vaatiessa voin vaikka minäkin kipasta Stockalta niitä hakemassa. Lienee syytä hyvissä ajoin tämän viikon aikana liput hankkia, varsinkin jos meitä useampi täältä lähtee. Ja jos samassa porukassa tarkoitus on istua.

Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Haluatteko B-päätyyn, vai jonnekin huonommille paikoille?

Minulle riittäisi jokin halvempi/huonompikin paikka, vaikkapa E- tai F-katsomosta.

Niin ja tiedä vaikka jostain kaapin perältä löytyisi tippa grappaa, päästäisiin oikeaan tunnelmaan...
 

Jokipoika

Jäsen
Viestin lähetti B1
Plevnaan saapuivat sivullekirjoittanut, Jokipoika, Puster, vilperi ja Kopteri. Selkeä Ilves-edustus siis...

Ipa-ohmot olivat järkänneet hyvän reissun. Syötiin, juotiin ja katseltiin äärimmäisen onnetonta hokia. Mitä tuohon klo: 01.30 Naamoista poistumiseeni "legendaan" tulee niin on syytä todeta, että ei wanha aina jaksa näitä kahden päivän rännejä. Ei vaikka seurueessa olisi kolme kentällistä Ipa-ohmoja. Seuraavan kerran homman nimi onkin ihan toinen...miettikääpä vaikka sitä...nih.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Puster
Tästä eteenpäin ilmoittautumiset ovat sitä myöten lopullisia, että liput ostetaan näiden ilmoittautumisten mukaan.

Työnantaja ilmoitti minulle, että palveluksiani tarvitaan ensi viikon torstai-iltana. Näin ollen en pääsekään liittymään seuraanne. Meinaakohan tuo työnantaja estää minua näkemästä ainoatakaan narripeliä koko kaudella?

Ensi tiistaina Ipa muuten vierailee Nordiksella. Ei teitä kiinnosta Helsingin-retki silloin?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti seeyou@jäähalli

Ensi tiistaina Ipa muuten vierailee Nordiksella. Ei teitä kiinnosta Helsingin-retki silloin?

Olen paikalla silloin. Jossain katsomossa, en tiedä. Lippu on neuvoteltuna.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
No niin, torstaille on viisi lippua hankittuna.
Ossi on Hesassa valmiina, joten menomatkalla on väljempää.
Itsehän suunnittelin lähtöä klo 15 aikaan. Jos pääsette vaikkapa linja-autoaseman nurkille tuohon aikaan, niin päästään nopeimmin lähtemään.

Auto jonnekin hallin kulmille parkkiin ja sitten aikaa tappamaan ennen pelin alkua.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Viestin lähetti B1
Itsehän suunnittelin lähtöä klo 15 aikaan. Jos pääsette vaikkapa linja-autoaseman nurkille tuohon aikaan, niin päästään nopeimmin lähtemään.

Tosin sanoen tämä tarkoittaa niin, että voin tehdä aamuvuoron, mikäli pyydetetään. Siitäkin huolimatta, että kalenteriini on eksynyt teksti "Ei töitä tälle päivälle, ohmo!"
 

Puster

Jäsen
Viestin lähetti B1
Itsehän suunnittelin lähtöä klo 15 aikaan.

Tuo klo 15 saattaa olla hieman liian aikaista minulle, koska töissä pitää ohmoilla puoli kolmeen asti ja varsinkin kun olen linja-autojen (hätätilassa pirssien) varassa koko viikon.

Toisaalta liput on minulla, joten odottanette muutaman minuutin extraa.
Eivätkä ne paikat olleetkaan aivan niin kulmassa kuin ensi hätään pelkäsin. Korkealla ne tosin ovat edelleen.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
DDR-hallin valloitus

Näillä näkymin olen siis jo hyvissä ajoin banaanisatamassa aamupäivän palaveerauksen jäljiltä. Keksin itselleni jotain tekemistä siihen asti, että kohtaamme vaikkapa Hadankassa ennen peliä. Pusterilla ainakin on mun numero, joten laittakaa viestiä, mikä on aikataulu. Paluumatkalla olenkin sitten todennäköisesti raimolaisten tiukassa puristuksessa, siis fyysisesti. B1:n auto kun ei niitä kaikkein tilavimpia tietääkseni ole. Oma ehdotukseni on, että valaat ja hang-aroundit eteen, pienemmät taakse.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Kävin tarkkailemassa tilannetta El Singissä etukäteen.
Ruuhkaa on reilusti, joten ehkä menemme toista kautta Helsingissä hallille, kuin Mannerheimintietä.
Hallin pihaan saa auton parkkiin, 5 €. Mutta eipä tarvi ainakaan hakea paikkaa, nimittäin siinä sitten voi mennä aikaa.
Peli loppui 20.45. joten ruuhkat sen jälkeen kannattaa odottaa pois. Eli lähtö voisi olla 21.20. Silloin oli jo rauhallista = kaljaa yläbaarissa ohmoille, kahvia kuskille.

Töissä on ollut kaoottista tällä viikolla, joten klo 15 tuskin lähdetään. Tänään pääsin lähtemään klo 15.50, joten aika lähelle sitä voi torstainakin lähtö viivästyä. Tsäänssit ovat fifty-sixty.
Parempi kun ohmoporukka kokoontuu jossain linja-autoaseman lähettyvillä ja ilmoittelen, kun pääsen tulemaan sinne.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Ehdotan kokoontumispaikan vaihtamista.

Onko O'Connell's auki jo tuohon aikaan? Tai joku muu laatujuottola (te Snobit ette kuitenkaan pidä taitelijaravintola Pikajunaa laatujuottolana).
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Viestin lähetti dude
(te Snobit ette kuitenkaan pidä taitelijaravintola Pikajunaa laatujuottolana).

Ai, eikö. Halpaa kaljaa, kyä meikäläiselle kelpaa. Tosin kyllä myös O´Conell´s kelpaa.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Pikaneuvottelu: Aloitamme Pikajunassa. Ajankohta selviää myöhemmin.

Päätöksen tekivät capo tutti di capo, eli dude ja ohmo-vilperi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti B1
Kävin tarkkailemassa tilannetta El Singissä etukäteen.
Ruuhkaa on reilusti, joten ehkä menemme toista kautta Helsingissä hallille, kuin Mannerheimintietä.
Hallin pihaan saa auton parkkiin, 5 €. Mutta eipä tarvi ainakaan hakea paikkaa,

Suosittelen, että otat Haagan liittymästä ylös, älä välitä siitä, että kyltit osoittavat jaffalaan, siitä ajetaan ohi. Rampin yläpäässä käännyt vasemmalle Metsäläntielle. Metsäläntieltä käännyt oikealle Veturitielle (kyltissä lukee Pasila).

Hakamäentietä ylittäessäsi pidät vauhdin yllä, ettet eksy jaffalaan. Ajat Veturitien päähän asti, ja siinä teet päätöksen, haluatko Jäähallin parkkikselle vai Kisahallin parkkikselle.

Joka tapauksessa käännyt oikealle, ja jos olet menossa Jäähallin parkkikselle, otat vasemman kaistan, ja seuraat liikennevirtaa.

Jos taas haluatte kuntoilla, valitset vasemman kaistan vasta DDR:n jälkeen. Rock'n Roll Mäkkärin kulmalta käännyt vasemmalle Urheilukadulle. Urheilukatua pitkin pääset Kisahallin parkkikselle.
 
K

kangaroo

Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Urheilukatua pitkin pääset Kisahallin parkkikselle.

Sori että ohmoilen tähän väliin, mutta eikös pirssi kannattaisi jättää Kisahallin parkkiksen sijasta Mäntymäentien toiselle puolelle Stadionin viereen ? Vähentää kävelyä parisataa metriä per suunta. Senkin ajan voi käyttää bissen juomiseen.
 

Puster

Jäsen
Nostetaas ketjua ylöspäin ettei heti unohdu eiliset suunnitelmat.

Eli siis puhetta oli järjestää lähes jo perinteiseksi muodostuneet kinkunsulattajaiset lauantaina joulukuun 27. päivä. Tarjolla on ainakin saurerafplefgefügeriä omakustannehintaan, siihen asti kunnes se taas loppuu, sekä mukavaa seuraa mukavassa seurassa.
Kaikki siis merkitsemään kalentereihinsa vapaata!

Lisäksi saattoi olla keskustelua myös jonkinlaisesta jääkiekko-ottelutapahtumaan liittyvästä miittingistä? B1 oli kuski ja kaiketi siis porukan selvin joten muistanee asiasta tarkemmin kuin toiset ohmot.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti Puster
Nostetaas ketjua ylöspäin ettei heti unohdu eiliset suunnitelmat.

Eli siis puhetta oli järjestää lähes jo perinteiseksi muodostuneet kinkunsulattajaiset lauantaina joulukuun 27. päivä. Tarjolla on ainakin saurerafplefgefügeriä omakustannehintaan, siihen asti kunnes se taas loppuu, sekä mukavaa seuraa mukavassa seurassa.
Kaikki siis merkitsemään kalentereihinsa vapaata!

Lisäksi saattoi olla keskustelua myös jonkinlaisesta jääkiekko-ottelutapahtumaan liittyvästä miittingistä? B1 oli kuski ja kaiketi siis porukan selvin joten muistanee asiasta tarkemmin kuin toiset ohmot.

Itsehän olen paikalla 27.päivä. toivottavasti. Tarvitsee vielä sopia paikka ja ajankohta. Samana päivänä on Tappara-Ilves-peli, mutta joukossamme on die-hard-core-faneja, niin voi olla että sinne ei mennä :)
Itsestä en vielä tiedä, mitä tehdä.

Koska olen suuri kulinaristi, niin ehdotan että aloitamme jossain ravitsemusliikkeessä, jossa saa ruokaa ja ennenkaikkea juomaa.
Joskus klo 16-17 aikaan voisi aloittaa myöhäisellä lounaalla, ja pelistä tulijat tulevat sinne suoraan. Ruokailu tietysti vapaaehtoinen, juominen pakollista.
Kun porukka on kasassa, niin jatkamme tilanteen mukaan, tai vaihtoehtoisesti menemme Naamoihin koska emme ole siellä ennen olleet.

Pusterin tarkoittamaa peliä en kyllä millään muista, oiskohan ollut 3.1. Ilves-Pelicans?
Vai sekoittaako em. sarjakuva-wannabe tarkoituksen 13.12. jolloin Valaittein isompi puolisko ja muu HIFK:n ohmoporukka tulee Tampereelle Ilves-HIFK-peliin?
Ainakin tuo 3.1. on hieman turhan lähellä tuota 27.12.
 

Puster

Jäsen
Viestin lähetti B1

Pusterin tarkoittamaa peliä en kyllä millään muista, oiskohan ollut 3.1. Ilves-Pelicans?
Itse asiassa taisin muistella sitä puheena ollutta tutustumista uuteen ysitiehen ja jyväshyvän halliin. Mutta sehän vaatisi useamman pullon grappaa, joten jäänee tulevien kausien ohjelmaksi.

Viestin lähetti B1
Vai sekoittaako em. sarjakuva-wannabe...
Tässä kulinaristi-you_wish yrittää varmaankin tarkoittaa minua mutta heitto oli kyllä varsin ponneton. Taidat olla viihtynyt liikaa sen duden seurassa..?

Mutta itse siihen tapaamiseen. Toivottavaa on, että paikalle eksyisi vaihteeksi myös muutamia tapparalaisia ja muitakin hörhöjä/ohmoja. Tästä uhkaa muuten tulla jokunen ilvesläinen+pari kerhon tyyppiä Tampereen seudulla -ketju.

Tulkaa kertomaan unohduksiin jääneitä tarinoita vaikka siitä viime kaudesta tai muuten vaan hengaamaan asiantuntemattomassa seurassa. Ja joka kerta kun kierroksen afplefergüsernaueria tarjoatte, saatte pitää jopa maljapuheen! Tästä ei kyllä tarjoukset paljoa parane.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti Puster
Mutta itse siihen tapaamiseen. Toivottavaa on, että paikalle eksyisi vaihteeksi myös muutamia tapparalaisia ja muitakin hörhöjä/ohmoja. Tästä uhkaa muuten tulla jokunen ilvesläinen+pari kerhon tyyppiä Tampereen seudulla -ketju.


Näinhän se on. Varsinkin tapparalaisten läsnäoloa odottaisin. Kertaakaan ei ole päässyt kunnolla vääntämään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös