Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 276 731
  • 2 930

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti Designer
1.11. saattaisi jopa sopai. Tosin tuskin lähden peliä katsomaan, koska siellä pelaa joitain tuollaisia epäkiinnostavia* joukkueita, mutta jälkipeleihin voisin osallistua. Olette tietysti konttauskunnossa jo silloin, mutta ei se ole ennenkään haitannut. Saatan jopa ehkä tulla Plevnaan syömään.

*) Yritätte tietysti laittaa tilille tästä lausunnosta, mutta senkus yritätte

Tottakai laitan.
Jos ei sarjajohtajan peli kiinnosta, niin jotain on pielessä.
Mikäs peli olisi pitänyt valita?
SaiPa-JYP? Kiinnostaa kiviäkin.

Itsehän ehdotin ko. ottelua, kun sitä kukaan muukaan ei ole tehnyt.

Suunnitelma näyttää tälläiselta nyt:
klo 14 Plevnaan
klo 16 Hakametsään, Suomen legendaarisimpaan jäähalliin
klo 19.xx ottelun jälkeen jonnekin jatkamaan.

Itsehän ehdottaisin jotain paikkaa keskustassa, vai kävelläänkö hallilta kaupunkiin ja poiketaan jokaisessa nestemäistä ravintoa tarjoamassa ravitsemusliikkeessä välillä Hakametsä - Rautatieasema? ;)
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Viestin lähetti B1
kävelläänkö hallilta kaupunkiin ja poiketaan jokaisessa nestemäistä ravintoa tarjoamassa ravitsemusliikkeessä välillä Hakametsä - Rautatieasema? ;)

Tässä olisi ainakin se hyvä puoli, ettei sauerafelkofwernitzel loppuisi aivan heti.

Niin ja kyllä, meikäläinenkin on useasti huomennut tuon vanhan harpun keskiviikkoisen tarjouksen, ja jopa raportoinut siitä parisen kuukautta takaperin tähän ketjuun. Mutta, mutta. Vielä kertaakaan en ole käynyt kyseisen ravintolan iltaa latistamassa näin keskiviikkoisin. Lauantaisin sitäkin enemmän.
 
Nostetaampa ketjua ylös jos joku asianomainen ei ole sitä huomannut.
Itse olen kolmeen asti töissä, joten plevna jää väliin. Mistäpäin porukka aikoo liput hankkia vai paarista?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Nostetaas ylös.
Ketäs on lähdössä?
Pöytää ei kannattane varata, vaan ohmoilette itsenne paikalle.
Vai pitääkö mun mennä yksin, häh?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti B1
Nostetaas ylös.
Ketäs on lähdössä?
Pöytää ei kannattane varata, vaan ohmoilette itsenne paikalle.
Vai pitääkö mun mennä yksin, häh?

Sinä senkin wannabe-Julli. Ikimuistoiset huutosi kaikuvat vieläkin kaduilla.

Koska järjestätte miitin lauantaina? Silloin minäkin, wannabe-tammerforsbo, voisin osallistua.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kopteri
Minun kalenterini mukaan 1.11 on lauantai...

Minun olisi tietty pitänyt ilmaista itseni selkeämmin. Tuo ko. päivämäärähän on varattu Rauman-retkeä varten. Jos jostain syystä Satakuntaan suuntautuva reissu peruuntuu, saatan hyvinkin ilmestyä keskuuteenne.

Onko muita lauantaimötejä suunnitelmissa?
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Tulipa mieleeni...

Saako Forssalaiset osallistua?
Sattuneesta syystä asun nykyään "vorzaza" ja ajattelin tiedustella kelpaanko vielä joukkoon kummaan.
Asun kuitenkin vuokralla ja paluu häämöttää jo puolentoista vuoden päässä...
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kyllähän Vorssa lasketaan Tampereen seutuun. Sehän on ihan Tammelan naapurissa ;)
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Vorsalaiset mukaan ilman muuta. Kuuluuhan Helsinkikin Tampereen seutuun, koska sen on Tampereen naapurikaupungin, eli Hämeenlinnan, satamakaupunki. Kesällä sieltä muutama heebo tulikin terassille istuskelemaan (tai makailemaan, vai mitä bisnesman?) kanssamme.
 

Waky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Moi,

Valitettavasti joudun tekemään U-käännöksen. Illalle on siunaantunut yhdet valmistujaisjuhlat. Voi kuitenkin olla, että tulen matsia katsomaan.

-Waky
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Okei, nyt sitten vähän nimiä ketjuun, että osataan kartoittaa.
Ajattelin soittaa Plevnaan ja kysyä tarviiko pöytää varata. Jos tarvii, niin en viitsi varata kahdeksan hengen pöytää kahdelle.

Lauantaina siis klo 14 Plevnassa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Sudeettiraumalaiset pettivät

Voisin tullakin Tampereelle. Tuleeko joku avulias opastamaan minut Rautatieasemalta eteenpäin?

B1? Designer? Joku muu, kuka?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Tuleeko joku avulias opastamaan minut Rautatieasemalta eteenpäin?
Riippuu siitä, mihin aikaan olet tulossa ja minne Rautatieasemalta menossa. Mutta melko todennäköisesti voisin tullakin. En osallistu Plevnassa syöpöttelyyn ja pelissä juopotteluun, mutta koitan tulla moikkaamaan koko kööriä baariin jossain vaiheessa iltaa.

CU: soittele.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Tulossa ollaan. Tosin siitä en tiedä kuinka paljon sitä jaksaa syöpöttelyyn osallistua ennen peliä. Se on kumminkin varmaa, että juopotteluun meikäläinen ei juurikaan pelin jälkeen viitsi osallistua, orjapiiskuri kun onnistui puhumaan minut sunnuntaille töihin. Pari tuoppia (huom tuoppia, ei väkeviä) voin pelin jälkeen ottaa ja sitten pitänee poistua hetkeksi. Ehkä illemmalla liityn takaisin vielä hetkeksi joukkoon, mikäli huolitaan.

Peliin olen joka tapauksessa suuntaamassa, Hakametsästä minua ette saa jäämään pois edes rahalla.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti vilperi#18
Hakametsästä minua ette saa jäämään pois edes rahalla.

Eikös se työnantaja pidä sut Hakametsästä pois useinkin rahan voimalla?
Sitäpaitsi Apfelhan ei ole väkevää...
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Viestin lähetti Kopteri
Eikös se työnantaja pidä sut Hakametsästä pois useinkin rahan voimalla?

Ei, vaan naiset on niin pirun hyviä puhuun meikäläisen ympäri.

Sitäpaitsi Apfelhan ei ole väkevää...

Senpä tähden sanoinkin jättäväni väkevät väliin.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Kun nyt taas palstalle pääsi niin ketjuhan pitää ehdottomasti nostaa ylös!

B1, onko apfelisnautseria varmasti varattu Plevnaan riittävästi?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Emmä tiedä paljon sitä on.
En ainakaan käy varoittamassa.
Viimeksi kun kävin, niin ei saatu sitä loppuun.
Nyt kyllä jää. Kai siellä sitä on sopivasti.

Tulossa ollaan, mukanani on supervahvistus Espååsta.
Pelissä ollaan vielä mukana, ja myöhemmin illalla tultaneen baariin, mihin ydinryhmä on menossa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Puster
Niin ja rautatieaseman nurkilta olen sinne syömään tulossa, jos oppaita vielä tarvitaan.

Mä olen tulossa junalla, joka on 13.52 Tampereella. Jos siihen aikaan olet suunnistamassa Rautatieasemalta Plevnaan päin, niin voisin liittyä seuraasi.

Mä laitan puhelinnumeron YV:llä, niin saat minut kiinni.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Nostetaan ketjua ylös päin, jos vaikka mattimyöhäsetkin sen huomaisivat.

Paikalle ovat siis tulossa nopean katsomisen jälkeen B1, Kopteri, Puster, seeyou@jäähalli, Designer(?), sekä sivulle kirjoittanut. Ilves ompi siis todella komeasti edustettuna.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulle iski muutossa-auttamisnakki, joten en ehdi Plevnaan. Tampereen seudulla olen kuitenkin niitä kamoja kantamassa, joten tulen hallille, jos vain suinkin ehdin.

Mikäli en ehdi hallille, liityn seuraanne pelin jälkeen. Sovin Pusterin kanssa, että soittamalla hänelle saan tietää, missä jälkipelit hoidetaan.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Plevnaan saapuivat sivullekirjoittanut, Jokipoika, Puster, vilperi ja Kopteri. Selkeä Ilves-edustus siis.
Söimme ja joimme. Lopulta pistimme Plevnan boikottiin.
a) ko. paikasta ei löydy Saueria, sitä toista kyllä ainetta kyllä
b) se luuska siellä tiskin takana kysyy, että tuleeko niihin Apfeleihin jäätä?!?! Siis törkeintä mitä olen Suomessa ikinä nähnyt.
Ei mennä enää.
Tosin ensikertalaisemme Jokipoika osasi nostaa heti oikealle ihmiselle maljan ja vieläpä oikealla korostuksella ensimmäisellä kirjaimella.

Sieltä peliin ja lisää juomaa. Seeyou kävi myös pikaisesti paikalla. Raukka eksyi Hakametsän legendaariseen halliin. Taisi ihmetellä sitä viiririvistöä ja meni pasmat sekaisin. "koska Helsingissä", hän mietti.

Myöhemmin illalla uudestaan tapaaminen, nyt Naamoissa. Paikalla B1,Jokipoika, vilperi, Puster sekä dude.
Paikkahan on mitä mainion, Saueria löytyy. Joimme sen siitä paikasta loppuun.
Baarimikko oli vain hieman kärttyisä, viime kerralla varasin Saueria ja sitä ei sitten juotu pois. Nyt juotiin.

Sitten Henkkaan, vilperi ohmoili jonoa ja lähti Niittin. Puster, dude ja allekirjoittanut jatkoivat. Jokpi lähti nukkumaan ajoissa, ohmo kun on.
Henkalle miinusta pokeista, jotka päästävät kaverit jonon ohi
Sekä ruuhkasta, joka on sietämätön välillä.

Hyvä reissu, seuraava jatko on todennäköisesti 13.11. Helsingissä HIFK-Jokerit-pelissä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti B1
Sieltä peliin ja lisää juomaa. Seeyou kävi myös pikaisesti paikalla. Raukka eksyi Hakametsän legendaariseen halliin. Taisi ihmetellä sitä viiririvistöä ja meni pasmat sekaisin. "koska Helsingissä", hän mietti.

Hyvä reissu, seuraava jatko on todennäköisesti 13.11. Helsingissä HIFK-Jokerit-pelissä.

Pikaisesti paikalla??? Pikilinnassa ihmettelin, miksei valaita ole paikalla. Puster olisi käynyt valaasta, jos olisi ajanut lettinsä.

Hävittyäni Pusterille tietokilpailun (kumpi osaa nimetä enemmän toisen kotikaupungin kaupunginosia), päätin lähteä kotiin illan viimeisellä junalla.

Vaihtoehtona oli istua iltaa teidän kanssanne pilkkuun asti, ja lähteä vasta 4.35 junalla kotiin. Koska en ym. tietokilpailussa edes Hatanpäätä muistanut, tulkitsin olevani liian kännissä istumaan koko iltaa Tampereella.

Mukavaa oli silti, ja jos narripeliin olette tulossa, liittynen seuraanne. Sinne kuitenkin voisimme ostaa liput samaan ryhmään, ettei kenenkään tarvitse istua yksinään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös