Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 275 417
  • 2 930

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
No eihän ole. Joku hiton perunakerho ja päälle vielä Pennsylvanian se väärä ja ruman oranssin värin omaava joukkue!

Muuten erittäinkin positiivissävytteistä tajunnanvirtaa, mutta tuo omata menee jo hyvän maun rajan yli...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Muuten erittäinkin positiivissävytteistä tajunnanvirtaa, mutta tuo omata menee jo hyvän maun rajan yli...
Mä kuulemma käytän välillä vääriä sanailmaisuita tietyissä kohdissa, mutta ei nyt käytetä sitä tekosyynä että olen omasta mielestäni aivan täysin oikeassa.

Edit: Niin ja tarkennetaan nyt varmuudeksi vielä, että se on nimeomaan se Suomen peli joka ei ihan kauheasti nyt kiinnosta, ei itse seura baarissa.
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Enpä aikaisemmin ole missään Jatkoaika-miiteissä ollut, mutta kun Tampereella asustelee niin miksikäs ei. Tosin en ole vanha pieru ensinkään.

Kiva juttu, hei. Vaikka mulla on noi samat kiekkosuosikit kuin Lakella, niin en oo ihan niin jyrkkä mielipiteissäni - ainakaan ääneen. ;) Joten tervetuloa vaan mukaan, mukava tutustua uusiinkin tyyppeihin.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kiva juttu, hei. Vaikka mulla on noi samat kiekkosuosikit kuin Lakella, niin en oo ihan niin jyrkkä mielipiteissäni - ainakaan ääneen. ;) Joten tervetuloa vaan mukaan, mukava tutustua uusiinkin tyyppeihin.
Jossu yrittää nyt pehmoilla, mutta oikeesti se on aika tiukka mimmi. Päsmääjä. Vaikea tulla toimeen. Mutta minkäs teet. Hah! Lake hei - jos tuut vaikka erätauoiksi, niin vaihdetaan siinä tuulikaapissa kuulumiset? Oisko mitähä?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuo päivä ei käy, mutta jos tätä hienoa perinnettä on tarkoitus alkaa herätellä horroksesta, niin olen mukana.

Kerhon miehet puhuvat aina asiaa. Itse olen samoilla linjoilla Designerin kanssa. Sen verran jätän tähän jossitteluvaraa, että mikäli perinteen mukaisesti menette lasillisille ennen ruokailua, saattaisin ehtiä käymään paikalla. Tämäkin on tosin vain "jyrkkä ehkä", ja minusta riippumattomista syistä.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Asia vilipitön Hammeri! CU! Mää veikkaan Sistis, että juuaan ruuan y h t e y d e s s ä ja sen j ä l k e e n kiakon äärellä. Näin vanha ei ainakaan pysty enää kolmeen juomasettiin samana iltana. Rappeutunut kun olen.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kertaan vielä, notta ymmärsinkö oikein: Sistis käy juomassa lasillisen ennen meitä (jossain), HOOKiin syömään olisivat vääntäytymässä Jossu, Hereworth, hammer lynx, Tarinankertoja, Kopteri ja mauri >> Lake saattaa käydä Kerhossa erätauolla? :p Varaan pöydän pe klo 16, kun Hook avaa ovensa, jotenka viime-hetken-oivaltajatkin voivat vielä leimautua mukaan. Ok?
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
No niin, tänään mennään! Flunssaa yrittää pukata, mutta poisjäänti ei oo nyt vaihtoehto, kun kuumettakaan ei oo. Lupaan olla lääppimättä teitä, etten ainakaan sillai tartuta.
 
Kertaan vielä, notta ymmärsinkö oikein: Sistis käy juomassa lasillisen ennen meitä (jossain), HOOKiin syömään olisivat vääntäytymässä Jossu, Hereworth, hammer lynx, Tarinankertoja, Kopteri ja mauri >> Lake saattaa käydä Kerhossa erätauolla? :p Varaan pöydän pe klo 16, kun Hook avaa ovensa, jotenka viime-hetken-oivaltajatkin voivat vielä leimautua mukaan. Ok?

Hah!

Luin puoliajatuksella tuosta Maurin viestistä kellonajan. Onko joku menossa etkoille viiden jälkeen johonkin?
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Elikäs pöytä varattu klo 19 Hook - pystyisin ehkä 18:n kantturoissa vääntäytymään jonnee. Oliko puolihuolimattomalla hammerilla joku syvällinenkin ajatus etkopaikasta? Mää en sitte rupee käveleen. Vältän hyötyliikuntaa viimeiseen saakka. Sitä paitsi menee tukka sekasin, jos tuulessa kulukee. Luulisi, että Hookissa saa ottaa ootellessa lasilliset, kun on pöytäkin varattuna? (Jossu, oikea asenne - sellasta tautia ole keksittykään, että se JA-miitin estäisi!)
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Syön sanani, kun tarttee juuri duunikuvion vuoks käydä hoitaans yksi detaili ennen itse asiaan keskittymistä - tulen siis suoraan Hookiin klo 19, pikkasen ennen. Sortsit, etten onnannut järkkäämään itseäni etkoille, pöh. Mutta wingssit on jo mielessä ja vaikka mikä! ;)
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hook/Kerho ei pettänyt. Seura ei pettänyt. Etenkään Lake ei pettänyt. Donskoi ei pettänyt. Mutta maurin kunto petti. Onneksi päänsärkytabut ei petä. :D
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Joo, ei tarvinut pettyä päätökseensä lähteä paikalle. Kivaa oli, josta kiitos kuuluu vain ja ainoastaan seuralaisille. Erityiskiitos uudelle tulokkaalle Hereworthille, oli mukava tutustua!

Pitääkin ruveta säästämään, että voi sit kahden vuoden päästä lähtee Saksaan. Asiastahan lyötiin jo kättä päälle - kaikki muut paitsi Lake ja jo aiemmin paikalta poistunut Hammer (, joka tosin kehui menevänsä seuraavan kerran kisoihin vuotta myöhemmin, koska ne pelataan sillon Tanskassa). Kauheesti oli muitakin ideoita, esim. maurin takapihalle saadaan mennä pussikaljalle, jos Sorsapuisto ei houkuttele.

Eikun suunnittelemaan seuraavaa miittiä!
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Deuchland är a deal

Ja siis huolimatta missä lohkossa Suomi pelaa.. frogien kaa ei kaveereta!

... ja maurikin sai kyytinsä näjemmä... goood, goood
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Juurikin näin, Saksa - here we come! Sitä ennen pussikaljat sillä ehdolla, että nappiverkkarit.. Se on ollut HPK-friikeillä tapana. (?) Totta, joku meikkiksen haki, kun aamulla olin kotosohvalla, hehe. JA-miittiperinne on taas korkattu - tästä uutta kohden...! Ü
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Kiitoksia myös vain minunkin puolestani, täälläkään ei kaduta päätöstä lähteä katsomaan millaista porukkaa palstalle kirjoittelee. Erityisskiitos tapaamisen järjestäjälle perinteen herättelystä, sekä etenkin ylimääräisistä Hookin leimoista. Mukava myös nähdä, että pääsit kaikesta huolimatta turvallisesti kotiin @mauri.

Toivottavasti seuraavaan tapaamiseen saapuisi vielä isompi porukka, suosittelen ehdottomasti myös muille palstakirjoittajille jotka eivät ole vielä rohjenneet paikalle!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös