Jumaleischön, mähän istun sun vieressä. Tai siis normaalisti istun, mutta viimeksi (pelikaanimatsissa) en ollut ollenkaan paikalla.Viestin lähetti Pärde
No niin, tuli eilen ajatus tällaisesta ketjusta. Minä kun en hirveän montaa JA:laista tunne "luonnossa" (siis en ketään, Cairnsin ulkonäöltä), tuli mieleen että tänne voi jokainen halukas laittaa omat koordinaattinsa paikallistamista varten.
Aloitan itse leikin:
B2 rivi 10 paikka 122
Saa tulla morjenstamaan.
Viestin lähetti BigRedBob
Jumaleischön, mähän istun sun vieressä. Tai siis normaalisti istun, mutta viimeksi (pelikaanimatsissa) en ollut ollenkaan paikalla.
Ai sä olit Jumbossa myös...Viestin lähetti Pärde
No niin... Mä ihmettelinkin ettei äijää näkyny. Hyvä homma.
Muuten näin sut siellä Jumbossa, en vaan siinä väentungoksessa päässy morjenstaa.
Huomenna sit ääntä, kaiketi.
Viestin lähetti Vopat#38
oma paikka B2 Rivi 10 ja paikka 128 mutta yleensä notkun kavereiden kanssa jossain muualla missä on tilaa ja paremmat näkymät kentälle....
Edelleen ilmeisesti tuolla, en ole faijalta asiasta kysellyt. Tuskin kovin usein matseihin enää ensi kaudella ehdin, viime kaudellakin se oli sellaista säätöä, vaikka koulusta hallille nopeasti käveleekin. Miut tunnistaa helposti siitä, että erätauoilla syön paikallani mandariineja ja luen tenttikirjoja:)Viestin lähetti Pikku Myy
D3:ssa ollaan ylimmällä rivillä aina kun koululta ja työltä pääsen. Muuten siellä häiriköi vain isä ja pikkuveikka:)
Viestin lähetti Jääkarhu
Neljättä kautta lähtee nyt syksyllä kausarilla. Paikka on loistava eli B2 rivi 7 paikka 91!
Viestin lähetti Kannelmäki Big Reds
Vähän OT, mutta en keksiny muuutakaan paikkaa. Ja kun teillä noita kausareita tuntuu olevan, niin mitäköhän tollasesta Play-Off kausarista on köyhtyny noin niinku edellisinä vuosina? kun ei prkl hintaa löydy mistään. Ajattelin tänä vuonna sijoittaa kyseiseen fläbäriin kun kerrankin ollaan "vakavissaan" kannujahdissa. faniklubin jäsenyys löytyy, eiks sillä saa jotain alea tosta kortista B2:seen??
Viestin lähetti filmirulla
Playoffs - kortti 2004 maksoi 268,00€ ja siihen oli 10 ottelua budjetoitu.