Välillä tuntuu, että täällä ymmärretään ihan tahallaan väärin toisten kirjoittamia asioita.
Ihmiset takertuvat aina sivulauseisiin ja niissä esiintyviin seikkoihin. Varsinainen asia ohitetaan suosiolla, koska lienee todetaan sen olevan samalla aaltopituudella kuin itse on...
Pointti oli se, että niminerkki Rebel katsoi asenteellaan oikeutetuksi esiintyä kuninkaan asemassa ja laittaa alamaisensa mielipiteen ja käyttätytymismallin täysin maanrakoon toteamalla kannattajan gloryhunteriksi vaikka tämä on täysin perustellutsti todennut olevansa vapaa valitsemaan lauantai-illan viettotapansa.
Matsiin tulen, jos ei ole muutakaan tai asetelmat antavat siihen aihetta. Kuten nyt vaikkapa eilen Lahdessa. Olin paikalla kannustamassa omia, mutta mitä sain palkkioksi. Matkakulut+safkat+lippu maksoin itse, ja joukkue palkitsi oman uhraukseni ottamalla 10-1 pataan ilman pienintäkään yritystä, ei edes vittu aikalisää...
Kaikesta tästä "viisastuneena" minun pitäisi siis tulla hallille uudelleen lauantaina ja maksaa siitä 20 euroa ihan sen vuoksi jotta nimimerkki Rebel ei saa aihetta kutsua minua Gloruhunteriksi, vaikka olen käynyt hallilla 33 vuotta joka vitun ikinen kausi.