Jatkoaika warriors *UUSI*

  • 27 199
  • 401

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Mitä taas tulee tuohon maalivahtien ottelumäärään, niin ykkösliigassa tätä on rajoitettu (oliko nyt 65 vai 70 peliä ykkösveskarilta). Mielestäni ihan fiksua, koska kukaan maalivahti ei oikeasti pelaa 80 ottelua kaudessa (+play-offit), niin kuin joissain tapauksissa kävi. Ajankohta tällaiselle ilmoitukselle on kuitenkin väärä, ja tätä pitää mielestäni pohtia vasta ensi kaudeksi.

Kovimmathan vetaa about 78 pelia :)

Itse olen rajoituksia vastaan (kuten olin/olen #2-liigassakin) ja ainakin jos rajat ovat niinkin naurettavan matalat kuin n. 70 pelia, silla kylla joka vuosi loytyy oikeassakin NHL:ssa maalivahteja, jotka pelaavat sen 75 pelia. Ei silla, etta minulla mitaan ongelmaa peluutuksen kanssa olisi ollut kun mokkeni kuitenkin vetavat kauden n. 40-60-tahtia (arvio), kun en kehenkaan veskariin osaa ikina olla tyytyvainen. Missaan nimessa tama saanto ei talle kaudelle mitenkaan muutenkaan ehdi, mutta vastustan sita seuraavallekin kaudelle. Tietenkaan en toivo kenenkaan peluuttavan pelkastaan yhta maalivahtia, mutta sen rajoittaminen ei ole mielestani hyva idea.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Pahoittelut komissaarille, viestin sävy oli turhan kärkäs, miten se oli tarkoitus tuoda esille!

En ottanut huomioon muuttuvia tekijöitä tarpeeksi hyvin. Kaiken kaikkiaan olen ollut erittäin tyytyväinen komissaarin aktiivisuuteen tämän liigan osalta ja olet tehnyt hyviä päätöksiä. Ilman sinua, luultavasti tätä liigaa ei olisi olemassa. Tuo maalivahti asia oli ensimmäinen päätös mistä olin erimieltä ja se laittoi avautumaan asiasta.

Keskeytys prosenteista vielä sen verran, että monella on varmasti ihan päteviä syitä keskeyttämiseen, mutta jälkikäteen se kuulostaa selittelyltä. Mielestäni siitä tulisi antaa jonkinlaisia pelikieltoja pelaajille. Jos esim. 4 pistettä on huijattu koneelta, niin onhanpelaajan pelikielto aika pieni menetys siihen verrattuna.
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Loistava asia että otit nämä esille, olen niitä hiljakseen itsekseni miettinyt saamatta mitään sen enempää niiden suhteen aikaiseksi. Mielummin ne siis saa julkisesti sanoa kun itsekseen hautoa vitutusta niin kauan että sitten lävähtää.

4 pistettä ei välttämättä monelle tunnu miltään, mutta sijat 6-10 tuhannen varmasti arvostaisivat jokainen ylimääräistä 4 pistettä, tai että sijoitusta paremmalla joukkueella olisikin 4 pistettä vähemmän. Olen itse valmis ainakin "uhrautumaan" ja asettamaan itseltäni kärkipelaajan tai parikin pelikieltoon, onhan omakin keskeytysprosenttini suhteellisen korkea. Saapahan junnut näytönpaikkaa.

Kerkeän huomisen päivän aikana sumplimaan paremmin mahdollisia rangaistuksia ja ilmoittelen niistä sitten, todennäköisesti oman esimerkkini kautta.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Esimerkillistä toimintaa komissaarilta! Ehdotan, että rangaistusskaalassa otetaan huomioon prosentin suuruus. Esim. Buffalolla suurin % joten pelikieltoa 10 peliä ja pienin % Nashvillellä joten 5 peliä ja muut siitä väliltä. Olisi ainakin reilua kaikkia kohtaan, mitä mieltä muut ovat? Huom! Nämä nyt olivat vain esimerkkejä pelikiellon pituudesta, pointtini oli se, että rangaistukset jakaantuvat reilusti.

Tulihan tota vitutusta haudottua turhan kauan ja sen takia viestini sävy oli hieman ala-arvoinen.

Itse taas lupaan, että Labarberalla on ainakin 10 ottelua purkissa kauden päätyttyä. Pitäähän sen Rinteen vähän levätä ennen kauden tärkeimpiä pelejä :)
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Tosiaan, 4 peliä olisi vielä pelaamatta, ja iltavuoroa on pukannut koko viikon. klo 13 saakka ehdin pelailla, ja olen vasta 22.30 aikoihin kotosalla. Calgaryllä on vielä konepelaaminen, onko se mahdollista? Chicago ja Edmonton olisi vielä jäljellä.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Okei, jätetään sitten kaverin tähdet telakalle ensi kerralla... Luulin, että konepelit on juuri sitä varten, että näitä turhia loukkaantumisia ei tule. Näköjään ymmärsin väärin, mutta pidetään sitten seuraava jakso taukoa niin ei tarvii kitistä.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Okei, jätetään sitten kaverin tähdet telakalle ensi kerralla... Luulin, että konepelit on juuri sitä varten, että näitä turhia loukkaantumisia ei tule. Näköjään ymmärsin väärin, mutta pidetään sitten seuraava jakso taukoa niin ei tarvii kitistä.

Tuo on vähän hankala juttu, ymmärrän sinua ihan täysin ja luotan sinuun, että katkaisit pelin sen takia kun vastustaja loukkaantui. Ymmärrät kuitenkin varmaan myös sen mahdollisuuden, että tuo voi olla erittäin hyvä tekosyy jollekin pelaajalle, koska sitä ei voi kukaan todistaa, että loukkantuiko se oman joukkueen pelaaja oikeasti vai oliko joukkue vaan tappiolla. Konepelit taitaa itsessään vähän vähemmän aiheuttaa loukkantumisia kuin simuloinnit, sitä sillä luultavasti ajetaan takaa.
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Turha nyt ainakaan väittelemään sen kummemmin asiasta on rueta, näin on jo tapahtunut ja tänään näihin perehdytään hiukan tarkemmin, lähinnä jatkotoimenpiteisiin.

Loukkaantumiset syystä tai toisesta sattuvat lähes aina simuloinneissa, mutta todella usein tulee tämmöisiä vähän pienemmän luokan loukkaantumisia sitten ihan kunnon matsessakin, puhutaan nyt alle 15 pelin loukkaantumisista.

Eri liigassa tämä mutta: pelasin liigamatsia, menetin puolustajalla mailan ja olin omassa päässäni puolustushommissa silloin, kaverilla voimapesäke C. Stewart pitää kiekkoa kulman lähettyvillä, menen mailattomalla puolustajalla antamaan painetta, taklaan ja 47 ottelua saikkua, taklaajana: Joe Corvo.

Pelasinkin loppupelin käytännössä 5v3 ylivoimalla kun kaveri hiukan otti itseensä taklauksesta ja taklasi kaikkea mikä liikkuu, koko ajan.
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Tosiaan, 4 peliä olisi vielä pelaamatta, ja iltavuoroa on pukannut koko viikon. klo 13 saakka ehdin pelailla, ja olen vasta 22.30 aikoihin kotosalla. Calgaryllä on vielä konepelaaminen, onko se mahdollista? Chicago ja Edmonton olisi vielä jäljellä.

Jos saatte sovittua pelejä tuonne 22.30 jälkeen niin voin venyttää jakson vaihtamista kyllä ettei tarvitse simuun jättää.

Muistakaa että nyt on TRADE DEADLINE, tämän jakson jälkeen voitte tehdä pelaajakauppoja seuraavan kerran vasta offseasonille, mukavasti on tullut jo treidejä, itsekkin kaupoilla olen ollut.

Lähden piakkoin sulkapallonpelaamishommiin ja sen jälkeen perehdyn hiukan näihin tuleviin rangaistuksiin muutamien joukkueiden osalta, koskee nyt siis keskeytysprosenttia konepeleissä, itse olen siellä listalla myös ja laitan rangaistuksen ensin itselleni jonka jälkeen suhteutan ne myös muutamiin muihin joukkueisiin. Rangaistukset tulevat olemaan pelaajien pelikieltoja, joita on noudatettava. Otan pelaajien ja joukkueiden pelimäärät talteen jakson vaihduttua että näen myöskin rangaistusten toteutumisen. Mikäli niitä ei noudateta, ruetaan hakemaan uutta manageria tilalle.

Ylempänä oli jossain vaiheessa ehdotuksia pelikieltojen pituuksista, mutta koska tämä tulee näin myöhäisessä vaiheessa kautta ja ilman suurempia ennakkovaroituksia, mennään ensimmäisellä kerralla hiukan lievemmillä rangaistuksilla, kautta kun ei enää kauhesti jäljelläkään. Ensi kaudella sitten alusta alkaen seurataan näitä.

Philly vapaana, uusi GM voi ilmoittautua mukaan, hyvät mahdollisuudet vielä playoffeihin. Edellinen GM on vielä siellä listalla koska yksi treidi tehtynä ja se nollautuu mikäli GM vaihtuu.
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Seuraavanlaiset pelikiellot seuraavien joukkueiden pelaajille:

Nashville: Perry, 3 ottelua
St. Louis: Parise, 3 ottelua
Tampa Bay: Stamkos, 4 ottelua
Rangers: Malkin, 5 ottelua
Colorado: Thornton, 5 ottelua
Buffalo: Kane, 5 ottelua

Buffalolla suurin prosentti, mutta suhteellisen tuore GM joten en sen enempää voi laittaa pelikieltoa ja Kane siitä syystä että Richards loukkaantuneena. Valitsin pelaajat sen mukaan että he ovat jokaisessa joukkueessa varmasti 1. ketjussa ja tärkeässä roolissa.

Pelikiellot astuvat voimaan seuraan jakson alusta, otan joukkueiden ja pelaajien pelimäärät talteen ja jokainen voi vaikka liigan etusivulla ilmoittaa kun pelikiellot kärsitty, voi ilmoittaa mulle, mutta seuraan niitä kuitenkin.

Pelikieltoja tullaan jakamaan ensi kaudella hiukan aktiivisemmin ja rangaistuksen tulevat olemaan pidempiä. Nyt varoitusaika on lyhyt mutta jokainen(itseni mukaan lukien) ottakoon opiksi ettei keskeytä pelejä konetta vastaan häviön takia.

Mikäli joudutte keskeyttämään, netti katkeaa, EA kusee yms. tulee niistä ilmoittaa minulle tai tänne ketjuun.

Pistän kaikille vielä viestiä liven puolella asiasta.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Seuraavanlaiset pelikiellot seuraavien joukkueiden pelaajille:

Tästäkin olisi voinut infota vähän aikaisemmin, eikä päättää tässä vaiheessa, että nyt laitetaankin pelikieltoja tulemaan... En todellakaan voinut edes kuvitella, että saan rangaistuksen siitä kun hyvää hyvyyttäni keskeytän pelin, kun kaverin pelaaja loukkaantuu... Kuitenkin tullut vielä melkein joka kerta pleksiin näissä peleissä, eli pisteet on menny "oikeille" joukkueille.

Blues huilaa seuraavan jakson (Parise viltissä) niin jaksaa sitten pelailla loppukauden pois. Laitan tänään konepeli mahdollisuuden, että porukka voi pelailla tämän jakson loput pelit pois (joita en muutenkaan ehtisi pelaamaan) ja sitten myös ensi jakson matsit.
 

Titans

Jäsen
Mitä vittua?? En oo ainuttakaan matsia keskeyttänyt! Herätkää nyt saatana. Ragequit.

EDIT. Rangersilta konepelimahdollisuus myös päälle. En voi ymmärtää tätä koko settiä nyt.

Titans
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Juurikin myöhäisen infon takia pelikiellot ovat kuitenkin suhteellisen pieniä, osalla jopa ei vaikuta sijoituksen takia juuri mitenkään.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Mitä vittua?? En oo ainuttakaan matsia keskeyttänyt! Herätkää nyt saatana. Ragequit.

Titans

Ja tällä vahvistetaan tilastojen paikkansapitävyys... Meikäläinenkin keskeyttänyt vain yhden pelin, mutta tilastot kertoo, että keskeytin 2 tai 4. Tosin se on EA:n vika.

EDIT: Kai nyt sitten jokainen joukkue saa rangaistuksen myös siitä, jos peluuttaa veskariaan yli 70 ottelua?
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Mitä vittua?? En oo ainuttakaan matsia keskeyttänyt! Herätkää nyt saatana. Ragequit.

EDIT. Rangersilta konepelimahdollisuus myös päälle. En voi ymmärtää tätä koko settiä nyt.

Titans

Onko netti kaatunu tai EA perseilly tai jotain vastaavaa, eikai nuo prosentit tuonne tyhjästä ilmaannu kun todella monella on myös 0%.

Mikäli näissä on jotain epäselvää, viestiä mulle niin käydään tilanne läpi.

Edit: Siirretäänkö koko rangaistusjärjestelmä ensi kaudelle? Toki jos nyt vielä keskeytetään niin sitten rangaistaan.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Tai ei voida / haluta myöntää luovuttamista? Itse pelaan kolmessa eri liigassa ja jokaisessa liigassa prosentit täsmäävät todellisuutta, omalta kohdaltani. Tai sitten EA vaan kusee koko homman, vaikkakin vaikea sitä on uskoa, oman kokemuksen perusteella.
 

Titans

Jäsen
En mä mikään idiootti ole. Kyllä myöntäisin, jos olisin pelejä keskeyttänyt, mutta mä en olee edes pelannut yhtäkään peliä konetta vastaan, kun se taito ei ole mulla hallussa. Ehdotan siis, että nämä rangaistukset siirretään ensi kaudelle.

Titans
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Tosiaan, töitä klo 22 asti ja laitoin kone mahdollisuuden..
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Tai ei voida / haluta myöntää luovuttamista? Itse pelaan kolmessa eri liigassa ja jokaisessa liigassa prosentit täsmäävät todellisuutta, omalta kohdaltani. Tai sitten EA vaan kusee koko homman, vaikkakin vaikea sitä on uskoa, oman kokemuksen perusteella.

Menikö play-off paikka sen takia kun joku pelasi konetta vastaan ja otti uusiksi kun oli tappiolla? En nyt ala katsomaan monesko olet sarjassa, mutta melkoisen ongelman teet tästä asiasta, ja nyt vielä syytät valehtelusta...

On mulla muutakin tekemistä kun huudella täällä foorumeilla lämpimikseni... En todellakaan tule tänne räyhäämään, jos oon itse huijannut, vaan olen a) hiljaa b) myönnän virheeni. Katsotaan nyt kuinka kauan tätä pelleilyä jaksaa katsella, mutta jos tuo 70 ottelun sääntö ei astu samalla hetkellä voimaan, kun nuo rangaistukset, niin Blues voi etsiä uuden managerin. Molemmat säännöt tulivat ihan viime hetkellä, ja on ihan reilua, jos molemmista pidetään kiinni, ei ainoastaan toisesta. Molemmat ovat kuitenkin olleet periaatteessa sallittuja tähän asti, eikä menneisyydestä saa rangaista, vaikka se olisikin tällä hetkellä sääntöjen vastaista.
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Jotta vältetään suuremat konfliktit managereiden välillä, niin siirretään rangaistuskäytäntö ensi kauteen. Määrittelen offseasonilla tarkemmin ne tänne ketjuun ja pistän myös avausviestiin miten menetellään sitten.

Pyritään pääsemään näistäkin asioista yhteisymmärryksessä jottei tarvitse veren maku suussa pelailla pelejä sitten, hauskaahan tämän pitäisi olla!

Ja koska ajankohta oli näinkin myöhäinen ja varsin pienellä aktiivisuudella managereiden suunnasta pyrin tekemään nopean päätöksen niin voisi sanoa että vituiks meni, mutta menkööt. Ensi kaudella rangaistukset siis.

PHILLY vapaana!
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Jakson vaihtaminen tänään lähempänä klo 23. Minnesota ja Chicago pelailevat ilmeisesti n. klo 22.30 paikkeilla pelin.

Hierokaa siis viimeiset kaupat ja pelailkaa pelit pois!
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Jakso vaihdettu, vaihdot tehty tältä kaudelta. Tsemppiä kaikille runkosarjan loppuun, playoffpaikoista taistelu käy kuumana!
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Phillylle löydetty uusi GM, gamertag: Jukipuki. Ollut tyrkyllä jo useamman kerran kun joukkueita on vapautunut, nyt otin hänet mukaan remmiin, tervetuloa vain!

Lisäilkää näitä ei-jatkoaikalaisia livessä kavereiksenne niin otteluiden sopiminen ja järjestäminen helpottuu huomattavasti!

Nashville tänään peleillä tonne liigakierroksen alkuun asti ja sitten taas huomenna jossain kohtaa.
 
Viimeksi muokattu:

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Minnesota kohta puoliin linjoilla ja pelejä olisi aika paljon pelaamatta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös