Mitä taas tulee tuohon maalivahtien ottelumäärään, niin ykkösliigassa tätä on rajoitettu (oliko nyt 65 vai 70 peliä ykkösveskarilta). Mielestäni ihan fiksua, koska kukaan maalivahti ei oikeasti pelaa 80 ottelua kaudessa (+play-offit), niin kuin joissain tapauksissa kävi. Ajankohta tällaiselle ilmoitukselle on kuitenkin väärä, ja tätä pitää mielestäni pohtia vasta ensi kaudeksi.
Kovimmathan vetaa about 78 pelia :)
Itse olen rajoituksia vastaan (kuten olin/olen #2-liigassakin) ja ainakin jos rajat ovat niinkin naurettavan matalat kuin n. 70 pelia, silla kylla joka vuosi loytyy oikeassakin NHL:ssa maalivahteja, jotka pelaavat sen 75 pelia. Ei silla, etta minulla mitaan ongelmaa peluutuksen kanssa olisi ollut kun mokkeni kuitenkin vetavat kauden n. 40-60-tahtia (arvio), kun en kehenkaan veskariin osaa ikina olla tyytyvainen. Missaan nimessa tama saanto ei talle kaudelle mitenkaan muutenkaan ehdi, mutta vastustan sita seuraavallekin kaudelle. Tietenkaan en toivo kenenkaan peluuttavan pelkastaan yhta maalivahtia, mutta sen rajoittaminen ei ole mielestani hyva idea.