@heavylutaa18 :lla myös että hän on ollut töissä nyt tiukasti kiinni, mutta pitäisi illasta päästä. Laitoin sille viestiä vielä.Onko kukaan saanu Ertzii92:seen yhteyttä, mietin vaan noita A-lohkon pelejä
Tuli kysymys siitä että onko yhteydenkatkeamisista joku linjaus olemassa? Uskon että ei kovin moni katkaise tappioasemassa yhteyttä täällä mutta jos netti pätkii jne. Minusta olisi hyvä olla ennen liigan ja divarin alkua joku linjaus miten yhteydenkatkaisuissa toimitaan. Suoraan ei pitäisi luovutuksia määrätä näissä kun voidaan sopia tarvittaessa myöhemmin pelit mutta ikuisuuksiin ei välttämättä kannata koettaa jos on selkeitä ongelmia saada peli pelattua. Varmaan kuitenkin useimmiten netti alkaa toimimaan kun odotellaan joten ehkä isompi päätöksen aihe etukäteen on miten toimitaan jos vastustajaa ei tavoiteta kohtuullisessa ajassa. Tuohonkin asiaan olisi etukäteen hyvä tehdä selkeä päätös ellei ole jo tehty?
Olen samaa mieltä @Maalirauta_ n kanssa että Discord ei ole paras paikka kaikkeen. Suosittelisin itsekin PSN:n kautta pelien sopimista koska kaikilla on PSN-tunnukset ja useimmilla sovellus puhelimessa sekä osa useammin siellä kuin täällä (ainakin itse saatan olla useammin PSN:n tavoitettavissa kun tätä kautta vaikka nyt olen lukenut ja kirjoitellut aktiivisemmin) niin helpommin pystyy pelit sopimaan kun ensin laittaa tarvittaessa kaveripyynnön vastustajalle (jos ei ole jo kaverilistalla) ja sitten PSN:n kautta sopii pelit. Suosittelen kyllä tuota ensisijaiseksi tavaksi sopia pelejä. Muita asioita toki voidaan täällä käsitellä.
Ja onko playoffit paras kolmesta systeemillä?