Jatkoaika Hockey League JHL (NHL20 PS4)

  • 59 177
  • 856

Otetaanko joukkuedrafti joka kausi?

  • Joukkueet valitaan joka kausi uudestaan

    Ääniä: 18 54,5%
  • Samoilla mennään

    Ääniä: 14 42,4%
  • Ei väliä

    Ääniä: 1 3,0%

  • Äänestäjiä
    33
  • Poll closed .

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Kysymys. Tossa kun mentiin jatkoajalle @Nelone kanssa se oli 5v5. Onko toi joku asetus vai kuuluisko se mennä 3v3 + rankipotkut?
 

Nemonieminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Isles
Mun mielestä jos pelaa onlinessa satunnaista vastustajaa vastaan tulee 3 vs 3 jatkoaikaa. Sit ystävää/kutsuttua tyyppiä vastaan tulee 5 vs 5.

Mulla ainakin näin, mitään asetuksia en oo muuttanut
 

miskosafd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Oliko säännöt NHL ja silti tuli 5vs5? Jos näin on, täytyy sääntöihin valita mukautettu ja jatkoajan ratkaisuksi 3vs3 +rl.

Täytyy testata itsekkin tuo kun pääsee konsolille ja muuttaa tarvittaessa sääntöihin.
 

miskosafd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Munki ääni että pelattas 3vs3 ja rankut. Toki jos unohtuu ja lähtee 5vs5 jatkoaika niin ei kuiten tarvi peliä uudestaan aloittaa vaan sit mennään sillä.

Pudotuspelit toki sit 5vs5
 

Lösönen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arizona Coyotes
Väitän että kokonaisuutena mitattuna melkeen enemmän aikaa menee tohon asetuksen säätämiseen ennen joka peliä kuin sen satunnaisen 5v5 jatkoajan pelaamiseen kun se kohdalle sattuu. Aika nopeasti nuo jatkoajat ratkeaa kun tässä pelissä paikkoja ja maaleja syntyy suht helposti molempiin päihin.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Väitän että kokonaisuutena mitattuna melkeen enemmän aikaa menee tohon asetuksen säätämiseen ennen joka peliä kuin sen satunnaisen 5v5 jatkoajan pelaamiseen kun se kohdalle sattuu. Aika nopeasti nuo jatkoajat ratkeaa kun tässä pelissä paikkoja ja maaleja syntyy suht helposti molempiin päihin.
Tämäkin on ihan totta.

Kunhan porukalla päätetään millä mennään.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse olisin myös tuon 3vs3 ja rankkarikisan kannalla. Siinä tulisi myös se pienen pieni lisämauste, kun rankkareita vedettäisiin ihmismaalivahtia vastaan.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Jos haluaa reenipeleille ehdin ottaa yhden tai kaksi, lisätkää divarityypit.
 

Surtr

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kun lopuillekkin joukkueille on sarjataso määrätty, lyödään ilmottautuminen kiinni, julkaistaan otteluohjelma ja käyn vielä päivittämässä lopulliset säännöt. Sit vaan pelit käyntiin.
Otteluohjelman ja säännöt voisi melkein julkaista kun jäljellä on enää kaksi merkityksetöntä A-lohkon ottelua.
 

Tsheljabinsk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, Tappara
Oma ääni menee mille tahansa muulle kuin rankkarit sisältävälle tie breakille, mutta taivun toki enemmistön valintaan.. Tänään päästään ilmeisesti jo aloittelemaan mahdollisuuksien rajoissa? Tosiaan vain merkityksettömiä matseja A-lohkossa jäljellä.
 

Nelone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Minun ja ertzin välinen kamppailu voidaan merkata vaikka luovutusvoitoksi ertzille... Kaverin tavoittaminen tuntuu olevan vähän liian hankalaa.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Minulle sopii mitä enemmistö päättää jatkoajasta ja mahdollisista rankkareista.

Divarikauden pääsen aloittamaan mahdollisesti jo huomenna. Tänään muita pelejä illalla joten ei sovi tänään.

Pääsääntöisesti olen konsolilla useimmiten illalla mutta joskus pääsen päivälläkin. Varmimmin minun kanssani saa pelejä klo 18-23 välillä. Kannattaa sopia pelit PSN:a ensisijassa.

Saako pelejä pelata eri järjestyksessä mitä otteluohjelmassa tulee olemaan? Eli jos esimerkiksi 2.kierroksella ei vastustajaa juuri joku päivä löydy niin voiko pelata 3. kierroksen pelin? Luulisi että voi mutta varmistan asian.
 

Jere00

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Treenipelin voisi pelata, jos joku on innokas. Psn: Wirta18

Vielä jos on divari puolen pelaajia niin sen parempi, näkee että onko mitää mahdollisuuksia
 

miskosafd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Saako pelejä pelata eri järjestyksessä mitä otteluohjelmassa tulee olemaan? Eli jos esimerkiksi 2.kierroksella ei vastustajaa juuri joku päivä löydy niin voiko pelata 3. kierroksen pelin? Luulisi että voi mutta varmistan asian.

Nimenomaan näin.

Tuosta Columbuksesta sen verran, että sinne on ps4 postissa matkalla ja tunnukset jatkoaikaan vetämässä. Todennäköisesti alkuviikosta peleillä ja ilmoitan hänen ps-tunnuksen, kun sellaisen saa tehtyä. Huhuilkaapa muutkin ilman jatkoajan tunnuksia pelailevat tänne ketjuun sitä mukaan, kun tunnuksen saatte. Toivottavasti kaikilla on hakemukset vetämässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös