Erittäin suuri hatunnosto liigan perustajalle, ylläpitäjälle ja toivottavasti jatkajallekin Tuo viikon ajoaika on mun mielestä just sopiva. Viikon aikana löytyy väkisinkin jossain vaiheessa sen verran aikaa, että ehtii pätkät ajamaan läpi. Pätkämäärätkin on tällä hetkellä hyvät ehkä muutaman vois lisätä. Kyllä noilla 2010 ja 2000 autoilla on mukava päästellä. Toki ehkä R4 ja varsinkin takavetoisista 1970 lukulaiset on mun mielestä mukavia ajaa.
Kisoista mitä olen ajanut niin Suomeen lähdettiin sarjan 3 paikalta kovin odotuksin, koska tiet on ehkä tutuimmat. Mutta ei sitten huonommin olis voinut mennä. Yks ehjä eka, johon 10s pohjat. Walesiin kovilla odotuksilla. Ja innolla uutta kautta odottaen.
Kiitos palautteesta. Itselle tuo 6 pätkää on aika sellainen sweet spot, jonka jaksaa ajella yhdeltä istumalta läpi. 8 pätkää alkaa olla siinä ja siinä, mutta sekin voisi mennä. Itsellä olisi kyllä mielenkiintoa lähteä koittamaan vaihteeksi noilla takavetosilla, kun tähän saakka ollaan ajettu vain ja ainoastaan nelikoilla. 6,7 vai 8 pätkää ensi kauteen? Tuo 70's RWD vois olla hauskaa vaihtelua näihin 00-10 luokan autoihin.