Jatkoaika DiRT Rally –liiga (PC)

  • 5 952
  • 57

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ruotsin ralli menossa ja kyl @Streider tais viedä.

Yöpätkä meni niin hyvin kun vain olla ja voi, melkein kirjaimellisesti paskat housussa pätkä läpi ja osa siitä ilman lisävaloja kun yliyrittämisen seurauksena R4-luokan Lancer ympäri ämpäri. Nooh, pääasia et on hauskaa, sitä seuraava pätkä meni ihan mukiinmenevästi (mitä nyt taas kerran pari spinniä ja yksi katollaan käynti ja loppuosa pätkästä mentiin vanteella). Vieelä ois kyl 2 pätkää jäljellä mut ei täällä sentään mikään Grönholmi ole :D

DiRTgamen instagrammin perusteella kesäkuussa peli uudistuis jollain päivityksellä...? (todennäköisesti autoja nykyajalta tulossa, oma veikkaus... omasta mielestä sais tulla lisää Evo-Mitsuja, noita joka vetomiehen suosikkeja... Subaruja on aikalailla joka aikakaudelta)

Mutta jöö. Rallicrossiin lisää väkeä. Tylsää kököttää yksin tulosluettelon kärjessä.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Ruotsin ralli menossa ja kyl @Streider tais viedä.

Yöpätkä meni niin hyvin kun vain olla ja voi, melkein kirjaimellisesti paskat housussa pätkä läpi ja osa siitä ilman lisävaloja kun yliyrittämisen seurauksena R4-luokan Lancer ympäri ämpäri. Nooh, pääasia et on hauskaa, sitä seuraava pätkä meni ihan mukiinmenevästi (mitä nyt taas kerran pari spinniä ja yksi katollaan käynti ja loppuosa pätkästä mentiin vanteella). Vieelä ois kyl 2 pätkää jäljellä mut ei täällä sentään mikään Grönholmi ole :D

DiRTgamen instagrammin perusteella kesäkuussa peli uudistuis jollain päivityksellä...? (todennäköisesti autoja nykyajalta tulossa, oma veikkaus... omasta mielestä sais tulla lisää Evo-Mitsuja, noita joka vetomiehen suosikkeja... Subaruja on aikalailla joka aikakaudelta)

Mutta jöö. Rallicrossiin lisää väkeä. Tylsää kököttää yksin tulosluettelon kärjessä.

Mulle on noi kolmospätkät vaikeita, Montessa ja Ruotsissa molemmissa ongelmat siellä. Lanceri katon kautta ympäri pätkällä ja iskarit rikki, joten se ja nelonen meni pikkuisen rähmiessä. Muutoin suhteellisen ok ralli paria spinniä lukuunottamatta, yöpätkä meni kyllä ihan arvalla ja penkkoja halaillen, valot sentään oli pääasiassa kunnossa :D tykkään tosta R4- luokan mitsusta, sillä on tullut eniten ajettuakin niin sai auton puolesta vähän nauttia ajamisesta, vaikken tuosta lumella möyryämisestä niin välitäkään. Hauskaa tää silti on, vielä enemmä osallistujia kun olisi. Vois järjestää seuraavaksi jonkun etuvetokunkku tai historic-kisailun? Tai tässä samalla sivussa, voin vaikka pistää pystyyn moiset kinkerit jos innostusta löytyy. Pitäisi kai osallistua tohon rallicrossihommaankin huvin ja urheilun vuoksi.

Ois kova jos tulisi lisää kalustoa tarjolle päivityksessä, vaikka ihan uusiakin mutta kaikenlainen vetomieskalusto ja F-cup kama olisi todella miehekästä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Perkele unohtu tuo eka kisa käydä ajamassa :D ajelenpa siis tässä viikonlopun aikana vähän rallia ja rallicrossia!
Suositeltavaa. Aika loppuu piakkoin. Ainakin tuon rallin suhteen.

Saako tähän peliin muuten mitenkään luotua custom championshipsiä joka auttais career moden rahatilannetta. Tai siis lähinnä person vs. person careermodea (ts. sama mitä nää liigat on)?

Yhtä kaikki, hauskaa pelattavaa on etenkin uramoodin challenget.
 

jamoooh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Ainakin tuon rallin suhteen.

Kävin nyt molemmat ajamassa, ralliin tuli valittua -01 Focus ja teillä molemmilla näytti N-ryhmän mitsut olevan joten pieni etu taisi siinä minulla olla.. En tiiä onko se sitten virhe kauden teossa vai :D no jokatapauksessa, 3ekllä kävi pulla, Focus 150kmh vauhdista kerien hangen päällä mutta kuin ihmeen kaupalla ei hajonnut mitään ja tielle renkailleen auto jäi! Varmaan 7-8 kävi ympäri ennenkuin pysähtyi. Uutta odotellessa!
 

jamoooh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Saako tähän peliin muuten mitenkään luotua custom championshipsiä joka auttais career moden rahatilannetta. Tai siis lähinnä person vs. person careermodea (ts. sama mitä nää liigat on)?
Nuita Daily challengeja kannattaa ajella niistä saa hyvin kerrytettyä rahaa.

Kävin Suomea yrittämässä 2000s Subarulla, en oikein tiennyt että millä ajetaan mutmut.. jokatapauksessa metsään meni monet kerrat ja sitten viimeisen kerran tais 4eklla kopsahtaa puuhun ja siihen jäi, uusinnan mukaan renkaat lähti eri teille ja muutenkin haastetta ajossa kun iskarit niin loppu että mutkissa meinas kipata nurin :D
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Nuita Daily challengeja kannattaa ajella niistä saa hyvin kerrytettyä rahaa.

Kävin Suomea yrittämässä 2000s Subarulla, en oikein tiennyt että millä ajetaan mutmut.. jokatapauksessa metsään meni monet kerrat ja sitten viimeisen kerran tais 4eklla kopsahtaa puuhun ja siihen jäi, uusinnan mukaan renkaat lähti eri teille ja muutenkin haastetta ajossa kun iskarit niin loppu että mutkissa meinas kipata nurin :D
Daily Challenget on kyllä tuttuja. A-ryhmän Escortilla Monthly Challenge meni ihan hyvin Monten 4. pätkään asti (joka muuten oli sama mikä tos omassa liigassa). Yllättäen auton perä pökkäsi johonkin ja siitä sitten kimposi penkan yli metsikköön ja keskeytys. 10 pätkää kerkesin 24:stä ajamaan.
 
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, Tampereen Ilves
Muutto saatu jotakuinkin tehtyä ja ajolaitteet taas asenneltu paikoilleen. Eli täällä olis kans yksi kiinnostunut kilpailija. Kuinkas tähän sarjaan pääsis ajeleen?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kävin Suomea yrittämässä 2000s Subarulla, en oikein tiennyt että millä ajetaan mutmut.. jokatapauksessa metsään meni monet kerrat ja sitten viimeisen kerran tais 4eklla kopsahtaa puuhun ja siihen jäi, uusinnan mukaan renkaat lähti eri teille ja muutenkin haastetta ajossa kun iskarit niin loppu että mutkissa meinas kipata nurin :D
:D sehän meni hyvin. Suurin yllätys itselle oli 3. pätkän aika, huimat 17sec kärjestä. Yleensä kun mun aikaerot mitataan almanakalla. Muuten tuo oli perus sekoelmaa. 1 ja 4:s pätkä meni perseelleen, 5-6 myös johtuen auton tehottomuudesta. Asiaan saattaa kyllä vaikuttaa lievästi se et hyppyihin ei himmata ja kaarteet vedetään niin leviästi kuin vain voi. Ja tästä johtuen huomasin kyllä yhen paikan koituvan aika usein kohtaloksi...

1995-nevöfoget-Subaru oli kyllä oikia valinta tuohon. Kiva päästellä satalasissa.
Onko jossain saitilla tietoa muuten mitä pätkiä mallinnettu tuohon Dirtiin? Ouninpohja ja Turini nyt ainakin... + ruotsin Colin's Crest
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Kova duuni oli iskarittomalla Lancerilla ilman syyläriä ja muutenkin laiska kone alle puolitehoisena vääntää edes maaliin asti, mutta jollain ihmeen joululla ruutulipulle asti selvittiin. Meinasin pistää kartturin hiljaiseksi kun alkoi tokan pätkän lähdön jälkeen kertomaan, että "engine feels low on power", älä saatana, enpä olisi tästä vikavalojen, kolinan, savun ja suhinan määrästä sekä ~95km/h huipuista osannut asiaa vittuilematta päätelläkään :D mutta sen päätin, että ei nyt perkele millekään etuvetokinnerille hävitä vaikka oltaisiin polkuautolla väylillä, mutta meni se aika saatanan tiukille tuolla raadolla kitkutellessa. Samaa probleemaa ekasta ek:sta asti kuin @jamoooh :illa eli joka mutkassa tuntui, että auto kaatuu, eikä mitään toivoa vetää hyppyihin kuin kävelyvauhtia. Heti kun kiristi tahtia (vauhdista ei voi sen raadon kanssa puhua) niin joka pienen nypynkin alastulo oli kuin olisi heittänyt arpakoneen pyörimään ja katsonut, että mihinkähän suuntaan se Mitsu alastulosta tällä kertaa lähtee.. Jarrujakaan ei kahden ekan pätkän jälkeen ollut kuin nimeksi, renkaista puhumattakaan, niin kyllä tää Jyväskylän helvetti oli pelkkää tuskaa ja ihan silkka selviytymistaistelu. Kaikki katsojat eivät selviytyneetkään vikoilla pätkillä kun keräilin vitonen tuvassa 80km/h rajoitinta vasten jokaisen liian lähelle väylää eksyneen matkamuistoksi aikasakkojen kera.. :D

Pisteet kyllä @HalfMoonRider#0 autovalinnalle, aika tiukille nimittäin lopulta meni, ettei rallin voittoa olisi juhlittu etuveto-pökötin kanssa.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United

sidney

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,KalPa sekä HIFK
Kysynpä täältä kun en muualtakaan osaa. Eli mulla on tämä peli Xbox onelle. Pelattavissa on vain minillä yksi ralli ja escortilla toinen ralli. Miten ihmeessä noita saa lisää? Oletan että täytyy voittaa molemmat jotta ratoja tulee lisää, vai olenko vaan tyhmä enkä osaa löytää muita?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Onko jossain saitilla tietoa muuten mitä pätkiä mallinnettu tuohon Dirtiin? Ouninpohja ja Turini nyt ainakin... + ruotsin Colin's Crest
Vastataas itselleni. Rallymapsin sivuilta löytyi. Maps, Schedule | Dirt Rally Finland - Jämsä 2015 | Rally-Maps.com

Valitettavasti muita kisoja ei löytynyt mutta tuo sivu on kyllä kieltämättä hyvä jos ihan oikeassa elämässä haluaa penkalla kököttää ja ettiä mahd. hyviä katselualueita "ei-yleisörysistä"
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Suhailin Saksalaisen betonirallin läpi jo tuossa jokunen päivä takaperin. Se on kivaa kurvailua mutta legendaarisen anteeksiantamaton, vaatii sen kuuluisan yhden iiiihan vähän leveäksi menemisen, niin eikös siellä aina odota betonikalikka johon sen takakulman saa 160km/h lasissa sladiteltua. Noh, näyttävän spinnauksen saattelemana aivan kauhealla tuurilla ja yllättävän pienillä vahingoilla takaisin väylälle parin pusikon lävitse ja matka jatkuu. Onneksi suht lopussa pätkää, ei ehtinyt suurta masennusta rengasrikko siten aiheuttaa. Pari spinnaustakin tottakai mahtui mukaan ohjelmaan, sekä yksi lahjakas auton sammuttaminen pitkän suoran jälkeisessä jarrutuksessa ja siitä puomin takana ihmetteleviä katsojia pelottelemaan.

Vaikea sanoa, että menikö se hyvin vai huonosti noin kokonaisuutena, mutta kivaa ainakin oli. Seuraavaa etuvetosudittelua Walesissa kauhulla odottaen :D
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Suhailin Saksalaisen betonirallin läpi jo tuossa jokunen päivä takaperin. Se on kivaa kurvailua mutta legendaarisen anteeksiantamaton, vaatii sen kuuluisan yhden iiiihan vähän leveäksi menemisen, niin eikös siellä aina odota betonikalikka johon sen takakulman saa 160km/h lasissa sladiteltua. Noh, näyttävän spinnauksen saattelemana aivan kauhealla tuurilla ja yllättävän pienillä vahingoilla takaisin väylälle parin pusikon lävitse ja matka jatkuu. Onneksi suht lopussa pätkää, ei ehtinyt suurta masennusta rengasrikko siten aiheuttaa. Pari spinnaustakin tottakai mahtui mukaan ohjelmaan, sekä yksi lahjakas auton sammuttaminen pitkän suoran jälkeisessä jarrutuksessa ja siitä puomin takana ihmetteleviä katsojia pelottelemaan.

Vaikea sanoa, että menikö se hyvin vai huonosti noin kokonaisuutena, mutta kivaa ainakin oli. Seuraavaa etuvetosudittelua Walesissa kauhulla odottaen :D
Mikä on parempi tapa aloittaa Saksalainen turistimatkailu viinitarhojen ja hinkelsteinien ympäröimillä asvalttipätkillä kuin vilppilähtö. No se että lipsautat toisessa(!!!) mutkassa pihalle. Sinne jäi jollekkin Güntherille matkamuistoksi Subarun puskuri ja takaspoileri. Eli aerodynaamisesti auto sai aika suuret vauriot. Heti tuli mieleen Grönholm ja Saksa 2004...

Martin Prokopin autossa luki jossain Saksan mm-rallissa "Wine is good, Hinkelstein is hard". Tulipahan todistettua tuokin lause todeksi. Pätkän lopussa risteys leveäksi ja nappiosuma keula eellä (tietenkin) tuohon panssarivaununpysäyttäjään sata lasissa. Ja toinen pätkä oli vielä pahempi. Rengasrikko, liukkaat olosuhteet... mikä voisikaan mennä pieleen? No kaikki. Jos Suomi oli oikeesti hauskaa ajettavaa niin nyt tää hauskuus koostuu lähinnä siitä kuinka paljon saa virheitä yhellä pätkällä aikaan :D

Tää on kyllä tähän mennessä ollut niin hauskaa et eiköhän tää sarja tuu saamaan jatko-osan.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Tuli käytyä saksassa kurvailemassa ja tallista löytyi kit car pösööö menopeliksi. Ihan ok meni ajot ja tiukkaa vääntöä oli kärkipaikasta. Aika varmasti ja rauhassa tuli ajettua maaliin. Kerran täräytin johonkin saksalaiseen kiveen, mutta ei onneksi pahasti käyny ja pakolliset parit leveäksi menneet kurvit. Ihan hyvät fiilikset jäi rallista.
 
Viimeksi muokattu:

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Laittakaas tuota linkkiä rallipuolen sarjaan, voisin ensi viikolla liittyä.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Tuli käytyä saksassa kurvailemassa ja tallista löytyi kit car pösööö menopeliksi. Ihan ok meni ajot ja tiukkaa vääntöä oli kärkipaikasta. Aika varmasti ja rauhassa tuli ajettua maaliin. Kerran täräytin johonkin saksalaiseen kiveen, mutta ei onneksi pahasti käyny ja pakolliset parit leveäksi menneet kurvit. Ihan hyvät fiilikset jäi rallista.

Hyvin kurvailtu! Noi etuvetokinnerit on kyllä Saksaan ihan nopeita katiskoja mutta oletan tuon kisassa käyttämäni Fiestan olevan paperilla se kovempi laite, joten tiukille meni siihen nähden. Oma kokemus noista kit careista on aika minimaalista, ensimmäinen isompi puraisu tuleekin nyt Walesissa, kun pitäisi yrittää kisan aikana löytää autoon mieluisat säädöt ja koittaa saada auto maaliinkin asti.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Hyvin kurvailtu! Noi etuvetokinnerit on kyllä Saksaan ihan nopeita katiskoja mutta oletan tuon kisassa käyttämäni Fiestan olevan paperilla se kovempi laite, joten tiukille meni siihen nähden. Oma kokemus noista kit careista on aika minimaalista, ensimmäinen isompi puraisu tuleekin nyt Walesissa, kun pitäisi yrittää kisan aikana löytää autoon mieluisat säädöt ja koittaa saada auto maaliinkin asti.

Joo, Saksassa nuo on mukavia vehkeitä tykittää. En kerennyt juurikaan testiä ajamaan, joten sen suhteen ok ajamista. Ennen viimeistä EK:ta tais olla eroa jotain 1-2s meidän välillä sinun hyväksi. Sitten tein tyhmiä ajovirheitä, kun yritin puskea menemään ja ajaa riskillä. Tänään kokeilin Walesia sateella ja pimeässä. Voi pojat, että tulee mukava ralli :D. Varmaan huomenna korkkaan tuon rallin, joten muut saa sitten vuorostaan etulyöntiasemaa, kun pääsee näkemään aikoja mihin verrata.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mä voisin kokeilla pari pätkää piruuttaan kans. Wales etuvedolla on tullut kyllä career modessa kokeiltua ja ite kyllä diggasin mut tuossa rallissa se yksikin leveäksimeno tahtoo meinata sitä et on jumissa...

Saksan lopputulos meni vielä pahemmaksi. Vikallakin pätkällä rengasrikko ja siihen päälle toisen pyörän irtoaminen. Toinen keskeytys tähän sarjaan.

Jahka saa tuon kauden lopetettua niin onko jotain erityisiä toiveita seuraavaa kautta varten? Lisää pätkiä, lisää yöpätkiä, vedetäänkö kisat sekalaisesti (tyyliin eri maitten pätkät sekalaisesti) vai ihan normaalisti?

Kisojen pituutta tulee ainakin playoffien aikaan pidennettyä vkosta 1.5vkoon tai 2vkoon, koska hyvin todennäköistä on se että joka kisaaja keskittyy playoffien seuraamiseen paremmin ja mahdollisesti viettää aikaa jopa vierasreissuilla.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Jahka saa tuon kauden lopetettua niin onko jotain erityisiä toiveita seuraavaa kautta varten? Lisää pätkiä, lisää yöpätkiä, vedetäänkö kisat sekalaisesti (tyyliin eri maitten pätkät sekalaisesti) vai ihan normaalisti?

Eipä mitään erityistä toivetta. Normaalit osakilpailu/maa, pari yöpätkää on kiva olla vaikka per ralli ja eri sääolosuhteita. En tiedä pitäisikö vetää tuolla sekakalustolla vai kaikki kisat tietyn luokan autoilla. Ehkä tuo vaihteleva autokin eri kisoihin on ihan jees. Voihan tuohon kurimukseen vaikka lisätä vielä Kreikan paskarallin jollain 70-luvun takatuuppareilla kärsittäväksi? :D
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ehkä tuo vaihteleva autokin eri kisoihin on ihan jees. Voihan tuohon kurimukseen vaikka lisätä vielä Kreikan paskarallin jollain 70-luvun takatuuppareilla kärsittäväksi? :D
Tää helvetti tulee ekana, koska Kreikka unohtui listasta. + Monte oli yhtä vittumainen aloitus kans takaavetävällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös