Jarno Pikkaraiselle kenkää!

  • 204 918
  • 1 251

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Muakin vituttaa toi tämän päiväinen, mutta oikeasti. Mitä vittua Pike olisi voinut tehdä tuossa?? Ei Pike ottanut sitä hyökkäyspään jäähyä, ei Pike antanut sitä täysin luokatonta purkua kun oli kaiken maailman aika purkaa, ei Pike päättänyt parilla äijällä ajaa yhteen ja unohtaa kiekon. Kyllä IFK:n pelaajat kusivat tämän itse totaalisesti loppuun.

Jääkiekko ei ole aina reilu peli, olihan IFK tänään parempi joukkue näin yleisesti. Silti kaukana ollaan siitä missä olla pitäisi ja siitä Pike saa kantaa vastuuta.

Vituttaa kyllä.

Joukkue ei ole millään tavalla valmentajan hanskoissa. Paniikki on ihan normi pelien lopussa. Oman pään peli on ollut koko kauden paskaa. Omista ei päästä ulos ja ongelmia tulee kun kiekon poistaminen alueelta on mahdotonta. Ja. Keränen pelaa kun katsomossa olisi joku joka osaa pelata...

Jatkanko?
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Rauhoittukaa nyt! Joukkue oli voitto putkessa ennen Kalpa peliä iskien Sportin ja Jukurit lähes jäänrakoon. Tilasto puolella hallittiin myös, mutta tänään ei pomppinut. Eihän valmentaja voi maaleja käydä tekemässä! Spesiaali ottelut olleet muutenkin aina historiallisesti haastava paikka ja Jan Calounin läsnä olo toi varmasti oman varjonsa tämän iltaiseen koitokseen! Mahtava tunnelma oli!½
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Muakin vituttaa toi tämän päiväinen, mutta oikeasti. Mitä vittua Pike olisi voinut tehdä tuossa?? Ei Pike ottanut sitä hyökkäyspään jäähyä, ei Pike antanut sitä täysin luokatonta purkua kun oli kaiken maailman aika purkaa, ei Pike päättänyt parilla äijällä ajaa yhteen ja unohtaa kiekon. Kyllä IFK:n pelaajat kusivat tämän itse totaalisesti loppuun.

Jääkiekko ei ole aina reilu peli, olihan IFK tänään parempi joukkue näin yleisesti. Silti kaukana ollaan siitä missä olla pitäisi ja siitä Pike saa kantaa vastuuta.

Vituttaa kyllä.

Pike sitä ja Pike tätä. Mies on valmentanut päin helvettiä nyt kokonaisen kalenterivuoden ja sitä ennenkin "oppi-isänsä" kanssa puolitoista vuotta. Tämän illan ottelu oli vain yksi pökäle lisää paskakasaan.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Joukkue ei ole millään tavalla valmentajan hanskoissa. Paniikki on ihan normi pelien lopussa. Oman pään peli on ollut koko kauden paskaa. Omista ei päästä ulos ja ongelmia tulee kun kiekon poistaminen alueelta on mahdotonta. Ja. Keränen pelaa kun katsomossa olisi joku joka osaa pelata...

Jatkanko?

En minä nyt mitään puolustuspuhetta haluaisi pitää, mutta kuka vittu taikoisi noista meidän peruspakeista jotain? Ei kukaan. Kangasniemi on ollut välinpitämätön surffailija läpi kauden, antaisinko itse miehelle toisen mahdollisuuden niin kyllä, mutta ihan aiheesta se on ollut siellä katsomon puolella. Tuommoinen asenne joukkueessa tarttuu helposti muihin myös.

Kesällä Pike ulos jos siellä on joku huippukoutsi halukas tulemaan ja oletuksena ettei kaudesta 2021-22 ole jo kiinnitettynä joku. Tilannehan voi hyvin olla sekin, että siellä on vaikka esim. Ahokas tulossa sitten ensi kauden jälkeen niin ketä me hommataan yhdeksi vuodeksi sitten tänne ja onko siinäkään yhtään mitään järkeä? Omasta mielestäni ei ole.

Ja ei, en väitä Piken onnistuneen en missään nimessä, paskaahan toi pääsääntöisesti on ollut, mutta kyllä toi pakisto on ihan luisteleva katastrofi itsessäänkin.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
En minä nyt mitään puolustuspuhetta haluaisi pitää, mutta kuka vittu taikoisi noista meidän peruspakeista jotain? Ei kukaan. Kangasniemi on ollut välinpitämätön surffailija läpi kauden, antaisinko itse miehelle toisen mahdollisuuden niin kyllä, mutta ihan aiheesta se on ollut siellä katsomon puolella. Tuommoinen asenne joukkueessa tarttuu helposti muihin myös.

Kesällä Pike ulos jos siellä on joku huippukoutsi halukas tulemaan ja oletuksena ettei kaudesta 2021-22 ole jo kiinnitettynä joku. Tilannehan voi hyvin olla sekin, että siellä on vaikka esim. Ahokas tulossa sitten ensi kauden jälkeen niin ketä me hommataan yhdeksi vuodeksi sitten tänne ja onko siinäkään yhtään mitään järkeä? Omasta mielestäni ei ole.

Ja ei, en väitä Piken onnistuneen en missään nimessä, paskaahan toi pääsääntöisesti on ollut, mutta kyllä toi pakiston on ihan luisteleva katastrofi itsessäänkin.

Itse olen ymmärtänyt että pelitapa rakennetaan joukkueen kykyjen mukaan. Eli olisiko sitä sitten pitänyt muokata? Mielestäni olisi.

Lisäksi tuo paniikkinappulan meneminen hetkessä pohjaan on paljon kiinni myös valmentajalta.

Mutta kuten jossain viestissä tuolla oli, fiilis on hyvä joukkueen sisällä. Kliffaa hei.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Muakin vituttaa toi tämän päiväinen, mutta oikeasti. Mitä vittua Pike olisi voinut tehdä tuossa?? Ei Pike ottanut sitä hyökkäyspään jäähyä, ei Pike antanut sitä täysin luokatonta purkua kun oli kaiken maailman aika purkaa, ei Pike päättänyt parilla äijällä ajaa yhteen ja unohtaa kiekon. Kyllä IFK:n pelaajat kusivat tämän itse totaalisesti loppuun.

Jääkiekko ei ole aina reilu peli, olihan IFK tänään parempi joukkue näin yleisesti. Silti kaukana ollaan siitä missä olla pitäisi ja siitä Pike saa kantaa vastuuta.

Vituttaa kyllä.

Joo Pike ei tehnyt noita virheitä. Mutta eipä se ole tehnyt peliinkään mitään uskottavaa!
Ja kyllä meidän pelaajat kusevat tämän koska tää saatana mohikaanitukka on vaan niin avuton valmentaja!
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Itse olen ymmärtänyt että pelitapa rakennetaan joukkueen kykyjen mukaan. Eli olisiko sitä sitten pitänyt muokata? Mielestäni olisi.

Niin eli mitä ehdotat? Nyt toi joukkuehan on täysin epätasapainossa, pakit ovat tuommoisia surkeita peruspakkeja joilta ei tunnu onnistuvan edes se puolustaminen ja hyökkäys on kasattu kiekollisista piipertäjistä. Aletaan vetää kilpparia jolloin ei saada hyökkääjistä tuotakaan vähää irti, mutta peruspakeille toi jatkuvasti omissa kamppaileminen voisi toimia.

Jos olisi kaikki maailman valta IFK:ssa niin pitäisin ainoastaan Kousan tuossa joukkueessa vaikka Kousallakin on peiliinkatsomisen paikka. Silti Kousa on tuolta ainut joka pystyy tekemään kiekolla edes jotain.

Ahonen, Varakas, Motin, Järvinen, huhhu mitä paskaa pelistä toiseen koko osastolta, jos ei nyt kiekollista peliä voi odottaa näiltä niin kyllä nyt edes perus kamppailupelaaminen ja kiekkojen purkaminen pitäisi onnistua.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voitettiin corsi-tilastot. Ei enempää voi vaatia. Kalpa oli kuitenkin saanut pelata eilen, kun Hifk oli joutunut lepäämään. Siihen nähden pärjättiin erinomaisesti ja oltiin lähellä voittoa. Hyvä taistelu, Kalpa vei pelia vain viimeiset 5min.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Niin eli mitä ehdotat? Nyt toi joukkuehan on täysin epätasapainossa, pakit ovat tuommoisia surkeita peruspakkeja joilta ei tunnu onnistuvan edes se puolustaminen ja hyökkäys on kasattu kiekollisista piipertäjistä. Aletaan vetää kilpparia jolloin ei saada hyökkääjistä tuotakaan vähää irti, mutta peruspakeille toi jatkuvasti omissa kamppaileminen voisi toimia.

Jos olisi kaikki maailman valta IFK:ssa niin pitäisin ainoastaan Kousan tuossa joukkueessa vaikka Kousallakin on peiliinkatsomisen paikka. Silti Kousa on tuolta ainut joka pystyy tekemään kiekolla edes jotain.

Ahonen, Varakas, Motin, Järvinen, huhhu mitä paskaa pelistä toiseen koko osastolta, jos ei nyt kiekollista peliä voi odottaa näiltä niin kyllä nyt edes perus kamppailupelaaminen ja kiekkojen purkaminen pitäisi onnistua.

Jokainen liigapakki osaa antaa nopean syötön. Mutta kuten huomattu, ne ei osaa tuoda sitä sieltä pois. Nyt vaikuttaa siltä, että keskialueella kiekko on pakko päätyä omille tai tuoda se sieltä itse. Nyt purkaminenkin on toivotaan toivotaan, pitkäkin taitaa olla kielletty.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jokainen liigapakki osaa antaa nopean syötön. Mutta kuten huomattu, ne ei osaa tuoda sitä sieltä pois. Nyt vaikuttaa siltä, että keskialueella kiekko on pakko päätyä omille tai tuoda se sieltä itse. Nyt purkaminenkin on toivotaan toivotaan, pitkäkin taitaa olla kielletty.

Eikä osaa kun tilaa ja aikaa on vähän. Jos vähänkään seuraa vaikka näitä Varakkaan syöttöjä niin huhhu mitä paskaa ne on, 80% niistä menee muualle kuin lapaan, parhaimpia ovat nämä hätäiset syötöt jotka tulevat polvenkorkuisena kaverille. Purku meni kyllä suoraan lapaa, siitä pisteet.

Jos meillä olisi Tapparan pakisto niin varmasti olisi menestys parempaa eikä tämä ole mitään Piken yltiöpäistä puolustelua, mutta tämän päiväistä sulamista on vain hyvin vaikea kaataa yhden miehen niskaan kun katsoo näiden sankareiden suorituksia kentällä.

Tottakai jotain pitäisi Piken keksiä, että tuo pakiston heikkous saataisiin piilotettua, mutta ei tuo pitkälle kanna vaikka siinä onnistuttaisiinkin, noutaja tulee ennen aikojaan noilla pakeilla.

Mutta kyllä minäkin toivoisin, että tämä olisi Piken viimeinen kausi ja ensi kaudella olisi uusi valmennus penkin takana.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Just äsken kirjoitin KooKoo-miehelle asiallisen viestin. En esimerkiksi nytkään aio vittuilla sinulle rakas palstaveli/sisko.
Olen todistetusti kirjoittanut yhden asiallisen viestin. Sen argumentin avulla olen nyt siedettävä hahmo ja kaikki roska jonka palstalle olen suoltanut, on nyt anteeksi annettu, minun itseni toimesta. Rakas, ihana ja aina oikeassa oleva sydänystäväni, en nytkään vittuile sinulle.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Ja tämän pellehermannin tieltä potkittiin pois Atu?

Väkinäistä mukayrittämistä, aivan whitun passiivista alivoimaa, täysin yksilöistä riippuvaista (ja yksilöiden virheistä perseelleen menevää-) oman pään puolustamista, kohtalaista (mutta myös tässä kohtaa yksilövetoista-) hyökkäämistä. Tuolla nipulla pitää whittu pystyä pelaamaan parempaa jääkiekkoa!
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Tähän tarvittaisiin sellainen "äijät saatana ruotuun" koutsi vetämään loppukausi projektina. Vaikka Nemo ennen nykyistä säätäjää
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Millaisen kuvan mielestänne antaa organisaatiosta se, että paskakin suoritus riittää?

Millaisen kuvan se puolestaan antaisi organisaatiosta, että joka kausi keskenkaiken potkitaan koutsi pois? Ei kovin hyvää kuvaa sekään anna vai mitä?

No joo, niin kuin Pike sanoi lehdistötilaisuudessa niin kaikki meni niin persiilleen kun voi mennä ja surullinen loppu.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Millaisen kuvan se puolestaan antaisi organisaatiosta, että joka kausi keskenkaiken potkitaan koutsi pois? Ei kovin hyvää kuvaa sekään anna vai mitä?

No joo, niin kuin Pike sanoi lehdistötilaisuudessa niin kaikki meni niin persiilleen kun voi mennä ja surullinen loppu.

Se antaa kuvan että jos et osaa, ei käyttöä
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tähän tarvittaisiin sellainen "äijät saatana ruotuun" koutsi vetämään loppukausi projektina. Vaikka Nemo ennen nykyistä säätäjää

Ei mun mielestä vika ole siinä, etteikö äijät olisi ruodussa vaan siinä, että pelikirja on täysin levällään. Tuonne tarvittaisiin joku ammattilaisvalmentaja laittamaan perusasiat kondikseen. Kaikki nämä ketjulotot sekä Kangasniemen penkittämiset ovat keskittymistä epäolennaisuuksiin ja lähinnä epätoivoisia liikkuja ennen lopun alkua.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Millaisen kuvan se puolestaan antaisi organisaatiosta, että joka kausi keskenkaiken potkitaan koutsi pois? Ei kovin hyvää kuvaa sekään anna vai mitä?

Vuosikausia jatkunut valmentajarumba on seurausta paskoista valmentajarekryistä. Stögöä ja Kojoa lukuunottamatta viimeiset 10-15 kautta siellä penkin takana on pyörinyt ties mitä tusinasankareita (nykyinen mukaanlukien).
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muakin vituttaa toi tämän päiväinen, mutta oikeasti. Mitä vittua Pike olisi voinut tehdä tuossa?? Ei Pike ottanut sitä hyökkäyspään jäähyä, ei Pike antanut sitä täysin luokatonta purkua kun oli kaiken maailman aika purkaa, ei Pike päättänyt parilla äijällä ajaa yhteen ja unohtaa kiekon. Kyllä IFK:n pelaajat kusivat tämän itse totaalisesti loppuun.
Osaltaan samaa mieltä, mutta kyllä sekoilu kolmessa vikassa maalissa oli sekä syy tappiolle että seuraus huonosta valmennuksesta. Alkukaudella tuollaista sekoilua ja oireilua vielä saattaa nähdä, mutta jos vielä 45 pelin jälkeen joukkue on kentällä epävarma siitä mitä milloinkin kannattaa ja pitää tehdä, niin kyllä silloin pitää olla huolissaan valmennuksen tekemisen tasosta. Tänään homma eskaloitui rumalla tavalla, kun HIFKta nöyryytettiin lauantain kotiottelussa, mutta pelillinen trendi ja tietty lamaantuneisuus on ollut surullista katsottavaa jo pidemmän aikaa.

Vaikea keksiä mitään muuta perustetta sille, että Pikkarainen apureineen jatkaa myös ensi kaudella kuin se, että ei taas kerran haluta kenkiä koutseja pois. Eipä siinä, kyllä mä sen selityksen kanssa pystyn elämään kuin myös sen asian kanssa, että Pikkarainen ei ole lähivuosien huippukoutsi liigassa. Se, onko Pikkarainen hyvä vai huono valmentaja tiedetään ehkä joskus 10-15 vuoden päästä, mutta tällä hetkellä tekemisen taso ei ole hyvää.
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Millaisen kuvan se puolestaan antaisi organisaatiosta, että joka kausi keskenkaiken potkitaan koutsi pois? Ei kovin hyvää kuvaa sekään anna vai mitä?

No joo, niin kuin Pike sanoi lehdistötilaisuudessa niin kaikki meni niin persiilleen kun voi mennä ja surullinen loppu.

Paremman kuvan se antaa, kuin se, että tällainen clowni saa huseerata siellä liigan kalleimmalla rosterilla ja suorittaa näin surkeasti. Sehän antaa sellaisen kuvan, ettei ketään kiinnosta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Luulisi että Lehkonen ja Sormunen opettivat että jengiin joka pelaa yhdellä suurimmista budjeteista ei kannata hankkia nuorta valmentajaa opettelemaan valmennusta. Mestis voitto joskus vuosia sitten? Onpa kova meriitti. Tänne pitää aina hankkia paras mahdollinen markkinoilla oleva valmentaja tekemään tulosta eikä mitään geelipäätä joka valmentanut joskus nykyistä urheilutoimenjohtajaa ja siksi oli varmasti pätevin joka tänne saatiin hankittua....
 

PPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Vuosikausia jatkunut valmentajarumba on seurausta paskoista valmentajarekryistä. Stögöä ja Kojoa lukuunottamatta viimeiset 10-15 kautta siellä penkin takana on pyörinyt ties mitä tusinasankareita (nykyinen mukaanlukien).

Juuri näin. Törmästä ei olisi pitänyt potkia pois. Viimeinen kausi oli surkea, mutta jengi nousi kuitenkin säälipleijareista aina välieriin saakka. Ja kuinka ollakkaan puolivälierissä pudotettiin juuro Selin-Pikkarainen kaksikon TPS. Jo silloin oli kaikki merkit ilmassa, ettei homma tule toimimaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös