Jarno Pikkaraiselle kenkää!

  • 204 862
  • 1 251

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos täällä maristaan, että Jarno Pikkarainen on märkäkorva, niin mikäs Jussi Ahokas sitten on? Montako kautta Ahokas on valmentajanut jossain muualla kuin liiton Nuori Suomi-hommissa? Hyvin on ne hommat mennyt ja Ahokas on varmasti hyvä valmentaja, erityisesti nuorille, mutta jos Pikkarainen on miesten liigatasolla arpa, niin Jussi Ahokas on kaikkien arpojen esiarvonta. Jussi Ahokas ei ole aiemmin ollut edes samassa pukukopissa valmentajan ominaisuudessa yhtä nimekkään joukkueen kanssa kuin mitä HIFK:n joukkue tällä kaudella on. Mutta ehdottomasti hän on selvästi parempi valmentaja kuin Jarno Pikkarainen ja tekisi parempaa tulosta tuolla joukkueella, selvä se. Ja tottahan se on, kun täältä Jatkoajasta sen luin.
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tietenkään ole muuta kuin MUTU. Sen tueksi ehkä se, mitä kentällä matseissa näkyy (kakkosylivoima jne). Mutta, jos Lydellä ei tätä kaavailtua roolia edes ole, olen todella huolissani. Sitten tämä positio jätetty kokonaan auki. En tähän ihan heti usko.

Virheitä tulee kaikille (vrt. Kousan plusmiinus), mutta rooliin riittävä kyvykkyys seitsemännessä finaalissa on toinen juttu. Kiva kuitenkin nähdä, että Lyytiselle löytyy luottoa. Olen erittäin mielelläni hattu kourassa kun kannua nostellaan ja Lyytikäisen railo kv-mahdollisuuksiin aukeaa.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Jos täällä maristaan, että Jarno Pikkarainen on märkäkorva, niin mikäs Jussi Ahokas sitten on? Montako kautta Ahokas on valmentajanut jossain muualla kuin liiton Nuori Suomi-hommissa?
Nuorten maailmanmestaruus on ihan ok näyttö. Varsinkin kun ottaa huomioon millaisella pelillä se saavutettiin. Sekin on houkuttelevaa ettei Ahokas tarvinnut lähes sataa peliä alle ennen kuin peli jo toimi. Harjoituspelit + 2 peliä riitti. Ja vaikka Pikkaraisesta kuoriutuisi millainen valmentaja velho tahansa, olen silti sitä mieltä ettei HIFKn päävalmentajan tontti ole mikään työharjoittelupaikka. Kuten ei urheilujohtajankaan paikka ole. Kyllä jatkuvuutta voi olla myös valmiiksi pätevien osaajien kanssa.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Nuorten maailmanmestaruus on ihan ok näyttö. Varsinkin kun ottaa huomioon millaisella pelillä se saavutettiin. Sekin on houkuttelevaa ettei Ahokas tarvinnut lähes sataa peliä alle ennen kuin peli jo toimi. Harjoituspelit + 2 peliä riitti. Ja vaikka Pikkaraisesta kuoriutuisi millainen valmentaja velho tahansa, olen silti sitä mieltä ettei HIFKn päävalmentajan tontti ole mikään työharjoittelupaikka. Kuten ei urheilujohtajankaan paikka ole. Kyllä jatkuvuutta voi olla myös valmiiksi pätevien osaajien kanssa.

Ahokkaallahan se varsinkin olisi ollut työharjoittelupaikka. Pikkaraisella on hieman eri verran noita aikuisten pelejä ja kausia alla.

Ihan hyvä, että Ahokas opettelee muualla tuota pitkän kauden vaativuutta miesten peleissä. Tervetuloa sitten, kun on harjoitellut muualla. Toivottavasti pääsevät säälipleijareihin, niin pääsee myös harjoittelemaan miesten pleijareita.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko sulla tarkkakin tieto siitä, mihin rooliin Lyytinen on hankittu? Ihan Jumppatrikoolta tai Pikachulta henkilökohtaisesti olet kuullut, että hänet on hankittu joukkueen 2-ketjun kiekolliseksi puolustajaksi, jonka tehtävä on tehdä paljon tehopisteitä ja olla tekemättä ainuttakaan virhettä?
Olen tullut siihen tulokseen, että Lyytikäinen on hankittu haukuttavaksi ja valmennus vain kehuttavaksi. Toisin sanoen on ehdottomasti Lyytikäisen syytä jos emme mestaruudesta pelaa tällä(kään), vaikka valmennus nimenomaan on siihen kaikki eväät tarjoillut.
Lyytikäisen vastuulla on kaikki ja kaikki toki on myös Lyytikäisen syytä mutta koskaan ei tietenkään ansiota. Kertakaikkiaan täysi paskakasa, turhake, ja mitenkäs se aikanaan Uunossa menikään, että lienee sellainen etelä-suomen suurin jäteongelma mitä tulee ainakin jääkiekon pelaamiseen. Valmentajat taas avauspelaamisineen sekä filosofioineen ratsastavat tämän lajin terävimmässä kärjessä ja sääliksi ihan käy kun näinkin paska puolustaja/pelaaja tulee ja pilaa koko kauden.

No olenhan minäkin nähnyt Lyytiseltä kökköjä syöttöjä, vaan olenpa nähnyt sitä kovin monelta muultakin ja viime pelissä ei paljon juuri muuta näkynytkään. Ei onnistunut lyhyet eikä pitkät saati edes puolipitkät syötöt.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos täällä maristaan, että Jarno Pikkarainen on märkäkorva, niin mikäs Jussi Ahokas sitten on? Montako kautta Ahokas on valmentajanut jossain muualla kuin liiton Nuori Suomi-hommissa? Hyvin on ne hommat mennyt ja Ahokas on varmasti hyvä valmentaja, erityisesti nuorille, mutta jos Pikkarainen on miesten liigatasolla arpa, niin Jussi Ahokas on kaikkien arpojen esiarvonta. Jussi Ahokas ei ole aiemmin ollut edes samassa pukukopissa valmentajan ominaisuudessa yhtä nimekkään joukkueen kanssa kuin mitä HIFK:n joukkue tällä kaudella on. Mutta ehdottomasti hän on selvästi parempi valmentaja kuin Jarno Pikkarainen ja tekisi parempaa tulosta tuolla joukkueella, selvä se. Ja tottahan se on, kun täältä Jatkoajasta sen luin.
No jatkoajasta on luettu jo niin kovin paljon kaikenlaista, että nyt pitäisi sitten enää päätellä että kuka täällä sitten on se totuuden torvi jos ajatuksenasi oli että täältä voi sen mahdollisesti jonkun esittämänä löytää.

Vaikka totuuksia ihan lopullisessa muodossaan ei liene voida olla kuin yksi, niin tässä tapauksessa totuus lienee hyvinkin yksilöllistä, enkä usko kenenkään voivan omata siihen minkäänlaista yksioikeutta, koska se tällaisessa tapauksessa -hyvinkin usein- on aina vähän riippuvaista siitä kuka aistii.

Voiko sitten ylipäätään jatkoaikaan luottaa laisinkaan, vai onko se jo yhtenä osana (keskusteluineen jossa tietäjiä pääosin esiintyy) tätä ns. "luotettavaa" mediaa joita mm maikkari, YLEnanto ja muut edustavat, vai onko se kenties paikka, josaa luodaan -tai ainkain pyritään luomaan -keskustelua ja spekulointia siitä mikä voisi olla hyvä ja mikä taas ei niin hyvä ratkaisu. Tahi näkemystensä lisäksi purkamana kokemuksiaan ja ihan silkka potutustaankin. Siinähän -hetkeeä elämisessä siis- mitä ihaninta antia on juurikin se, että tietää useinkin näiden positiivareiden saavan verensyöksyjä aivoihinsa, kun ryhtyvät sankoin joukoin arvottamaan näitä oikeista mieleipiteitä, fanituksia sekä näkemyksiä ja täysin ymmärtämättä että positiivinen ja neagatiivinen ovat ihan samanarvoisia, eikä hetkessä eleämisessä itsessään oel mitään väärää vaikka ei olekaan synonymmi hetkessä pysymiselle joka taas on enemmänkin sellaista jatkuvassa rauhan tilassa lillumista, joka btw ei tule kysymykseenkään niin kauan kun meinaa IFK:ta fanittaa.

Mitä taas tulee Ahokkaaseen, niin en vähättelisi sitä nuorten kanssa touhuamista, ja varsinkaan en koska juuri niitähän täälläkin oli kovin tarkoitus kehittää ja valtavaan pelilliseen nosteeseen saattaa, jotta olisi enemmän oma joukkue, ja sitä jatkumoa sekä halvempaa jengiä pelaamassa.
En kuitenkaan usko (voi olla väärässäkin) Pikkaraisen (ihan vaan jo nyt nähdyn pohjalta) olevan oikea mies viemään junnuja tuolle kasvu-uralle.
Onko hänestä sitten edes "tähtistatuksen" omaavien pelaajien valmentajaksi ja kaitsijaksi, se jää nähtäväksi hyvinkin vahvasti tämän kauden jälkeen.
Ahokas voi hyvinkin olla märkäkorva vs. Pikkarainen, mutta sitä ei voi kiistää että on kyllä saanut vähemmän tähdikkäästä joukkueestaan varsin paljon irti tällä erää, ja melkoisen lyhyellä otannalla (ei siis tarvinnut esim vuotta aikaa siihen), jota taas ei juuri tällä hetkellä voitane sanoa IFK:n valmennuksesta, joka taas on saanut joukkueestaan irti odotuksia vähemmän.

Muuttuuko asia tuolta osin, senkin lopulta kausi näyttää.

Tekisikö Ahokas parempaa duunia IFK:ssa, sitä en tiedä eikä oikeastaan tiedä kukaan muukaan. Märkäkorva voi olla, mutta pakko on virtuaalikotsaa vähän nostaa, vaikka en sittenkään odota Koo Koon lennon kestävän koko kautta.

Siitäkään huolimatta ei voida koskaan täysin kaiken kestävää vertailua näiden miesten välillä tehdä, sillä niin erilaisessa tilanteessa molemmat ovat, eikä ole hajuakaan osaisiko Ahokas "tähtisikermien" kanssa touhuta. Sitävastoin näkemys "vierumäki"-Ahokkaasta on aivan hiton typerä ja kaveria kaikinpuolin väheksyvä. Tosin tässäkin tapauksessa aika näyttää että onko moiselle vähättelylle oikeutusta. Toistaiseksi Ahokkaan ura on ollut ihan kelvollista luettavaa ja kestää vertailun varsin monen liigavalmentajankin kohdalla. Tokihan tässä on hyvä huomioida myös se, että minkälaista asiaa kukin joukkue joutuu/haluaa valmennuksessaaan painottaa.

Jos IFK:ssa esim halutaan vahavati tuoda junnuja mukaan liigaan ja saada heidän varassaan rakennettua tulevaisuutta, niin uskoisin Ahokkaan olevan nykysitä valemennusta parempi vaihtoehto, ja se taas nojaa vain ja ainoastaan niihin näyttöihin sekä yleisestä keskustelusta kummankin valmentajan ympärillä.
 
Viimeksi muokattu:

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen tullut siihen tulokseen, että Lyytikäinen on hankittu haukuttavaksi ja valmennus vain kehuttavaksi. Toisin sanoen on ehdottomasti Lyytikäisen syytä jos emme mestaruudesta pelaa tällä(kään), vaikka valmennus nimenomaan on siihen kaikki eväät tarjoillut.
Lyytikäisen vastuulla on kaikki ja kaikki toki on myös Lyytikäisen syytä mutta koskaan ei tietenkään ansiota. Kertakaikkiaan täysi paskakasa, turhake, ja mitenkäs se aikanaan Uunossa menikään, että lienee sellainen etelä-suomen suurin jäteongelma mitä tulee ainakin jääkiekon pelaamiseen. Valmentajat taas avauspelaamisineen sekä filosofioineen ratsastavat tämän lajin terävimmässä kärjessä ja sääliksi ihan käy kun näinkin paska puolustaja/pelaaja tulee ja pilaa koko kauden.

No olenhan minäkin nähnyt Lyytiseltä kökköjä syöttöjä, vaan olenpa nähnyt sitä kovin monelta muultakin ja viime pelissä ei paljon juuri muuta näkynytkään. Ei onnistunut lyhyet eikä pitkät saati edes puolipitkät syötöt.
Olen pahoillani että olen näin syvästi tullut loukanneelliiksi osaa faneista. Minusta Lyytinen on ollut rooliin odotuksiin nähden ihan syvältä, mutta toivon, että tämä on ollut pelkästään turhaa hätäilyä ja että homma kääntyy loistavaksi juhlakulkueellikseksi!
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen pahoillani että olen näin syvästi tullut loukanneelliiksi osaa faneista. Minusta Lyytinen on ollut rooliin odotuksiin nähden ihan syvältä, mutta toivon, että tämä on ollut pelkästään turhaa hätäilyä ja että homma kääntyy loistavaksi juhlakulkueellikseksi!
Et sää kuule ole ollenkaan ainkaan minua loukannut. Sarkasmi liittyy vain siihen, että onhan ihan tilastollisestikin Lyytiäisen peli myös muulla tavalla mitattaviss akuin ainoastaan siellä kiekollisuudella, ja erityisestikin koska minä en ainakaan tiedä että onko Lyytikäisen ehdoton status hankkimisensna suhteen ollut tuossa kiekollisuudessa.

Ymmärrän siis täysin pointtisi, mutta onhan siellä nyt muutakin mikä menee metsään kuin se Lyytikäisen pelaaminen. Ehkä Kyytikäinenkin on edellisissä seuroissaan tottunut siihen, että on jokin selkeä tapa avata peliä ja nyt kun se vielä tule selkärangasta, tai sitä ei ole, niin peli siltä osin näyttä tältä.

Kun Pikkaraisen kuviot lopulta aukeavat, niin tiedä vielä millainen lento tästä oikeastaan alkaa, sillä taitoa joukkueessa nyt ainkain on. Ainoa josta joukkueen suhteen olen nähdyn valossa huolissani on se, että riittääkö sittenkään se jalkanopeus, sillä aika moni jooukkue on tuntunut tekevän piruetteja mennessään ja sittenkin ehtinyt tilanteisiin ennen IFK-pelaajia.
 
Viimeksi muokattu:

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Aika moni olisi varmaan vuosi sitten ottanut Ville Niemisen IFKn valmentajaksi. Kovat näytöt ekalla kaudella ja peli heti uomissaan.
Niin se muuttuu hetkessä, huippukoutsi tänään potkut huomenna.

Ei ole helppoa löytää 100-varmaa valmentajaa. Eikö se Pennanenkin jo valmentanut IFKssa aikoinaan.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Aika moni olisi varmaan vuosi sitten ottanut Ville Niemisen IFKn valmentajaksi. Kovat näytöt ekalla kaudella ja peli heti uomissaan.
Niin se muuttuu hetkessä, huippukoutsi tänään potkut huomenna.

Ei ole helppoa löytää 100-varmaa valmentajaa. Eikö se Pennanenkin jo valmentanut IFKssa aikoinaan.
En olisi minä ainakaan ottanut Niemistä, mutta Pelicansin ensi kauden valmentajan olisin.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
En olisi minä ainakaan ottanut Niemistä, mutta Pelicansin ensi kauden valmentajan olisin.
Noniin! Siinä se vasta varma koutsi olisikin! Niemelä on yhtä lailla keltanokka kuin Ahokaskin. Ei yhtään peliä päävalmentajana miesten tasolla.

Heittäkää nyt lisää näitä aivopieruja niin päästään hihittelemään näille teidän pitkille selityksille jostain salaliitoista ja muista.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Noniin! Siinä se vasta varma koutsi olisikin! Niemelä on yhtä lailla keltanokka kuin Ahokaskin. Ei yhtään peliä päävalmentajana miesten tasolla.

Heittäkää nyt lisää näitä aivopieruja niin päästään hihittelemään näille teidän pitkille selityksille jostain salaliitoista ja muista.
Sinä se sitten osaat olla kohtelias!
Mahtaa olla aikamoiset kaasut korviesi välissä vai onko käsissä ruskeaa?

Lopettaisit toisten haukkumisen ja siirtyisit asialliseen keskusteluun.

Vaikka en kyllä enää sitä odota tapahtuvan.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sinä se sitten osaat olla kohtelias!
Mahtaa olla aikamoiset kaasut korviesi välissä vai onko käsissä ruskeaa?

Lopettaisit toisten haukkumisen ja siirtyisit asialliseen keskusteluun.

Vaikka en kyllä enää sitä odota tapahtuvan.
Ei taida valitettavasti tämä kaveri moiseen pystyä kuin pienissä sykleissä. Olen ikävästi pannut merkille saman asian, että kaikki muut tuntuvat olevan idiootteja tahi muilla vastaavilla adjektiiveilla varustettuja ameeboja sun muita pösilöitä ja alkueläimiä.

Tasokkaan keskustelun puolesta jo vuodesta herra ties mikä, ja edistää erinomaisesti keskustelua valmennuksesta ja valmentajista ihan kaikilla aistittavilla olevilla tasoilla.

Enkä tosiaankaan väitä että meikäläisenkään jutuissa juurikaan tolkkua olisi että ei sen puoleen, ja varmaankin joskus lipsahtaa kaikenlaista typeryyttä, mutta kivahan se olisi jos ei täällä ihan aina viittaisi niinkään toisten ihmisten ja kirjoittajien älyllisiin lahjoihin vaan sitten enemmänkin niihin omiin.

Ja jos -poliitikkoja lukuunottamatta- olen vaikkapa täällä sortunut muiden älyn arvostelemiseen, niin käytän tilausuuden hyväkseni pahoittellakseni moista. Keskustelua sellainen hyvin harvoin edistää yhtään mihikään.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Sinä se sitten osaat olla kohtelias!
Mahtaa olla aikamoiset kaasut korviesi välissä vai onko käsissä ruskeaa?
Kiitos vaan itsellesi kohteliaisuuksistasi. Ei mennyt nyt kovin vahvasti sulta tämä taaskaan. "Älä perkele kiroile"

Lopettaisit toisten haukkumisen ja siirtyisit asialliseen keskusteluun.
Missä mä olen haukkunut? Älä rakentele mitään olkiukkoja. Olen kyseenalaistanut näkemyksesi valmentajan vaihdosta. Etenkin kun täällä on nostettu tikun nokkaan valmentajan kokemus (tai pikemminkin sen puute) ja jauhettu siitä muutaman viestin ajan niin tyrkkäät kehiin Ahokkaan. Yhä hymyilyttää.

Ei taida valitettavasti tämä kaveri moiseen pystyä kuin pienissä sykleissä. Olen ikävästi pannut merkille saman asian, että kaikki muut tuntuvat olevan idiootteja tahi muilla vastaavilla adjektiiveilla varustettuja ameeboja sun muita pösilöitä ja alkueläimiä.
Kerros nyt milloin olen ketään idiootiksi, ameebaksi, pösilöksi tai alkueläimeksi haukkunut? Voit vaikka listata tähän alle kaikki ne kerrat, kun niitä viestisi perusteella tuntuisi olevan useampia. Voisit myös tarkentaa sanaa "kaikki"? Se että kyseenalaistan mielestäni typeriä viestejä ja pyrin kirvoittamaan asian tiimoilta keskustelua on koko keskustelupalstan idea. Vai pitäisikö joka kerta vaan myhäillä myötämielisesti kun valmentajan potkuketju nousee ylös – yhden tappion jälkeen?

Tasokkaan keskustelun puolesta jo vuodesta herra ties mikä, ja edistää erinomaisesti keskustelua valmennuksesta ja valmentajista ihan kaikilla aistittavilla olevilla tasoilla.
Ja miten sinä sitä olet edistänyt? Kirjoitusvirheitä täynnä olevilla viesteilläsi, joissa on kyllä paljon tekstiä, mutta vähän asiaa.

Enkä tosiaankaan väitä että meikäläisenkään jutuissa juurikaan tolkkua olisi että ei sen puoleen, ja varmaankin joskus lipsahtaa kaikenlaista typeryyttä, mutta kivahan se olisi jos ei täällä ihan aina viittaisi niinkään toisten ihmisten ja kirjoittajien älyllisiin lahjoihin vaan sitten enemmänkin niihin omiin.
Hyvä ettet väitä ja tunnistat viestisi tolkuttomiksi itsekin. Tunnistaisitpa ne vain ennen "vastaa" -napin painamista.


Ja jos -poliitikkoja lukuunottamatta- olen vaikkapa täällä sortunut muiden älyn arvostelemiseen, niin käytän tilausuuden hyväkseni pahoittellakseni moista. Keskustelua sellainen hyvin harvoin edistää yhtään mihikään.
Kuten esimerkiksi tässä viestissäsi? Koko viesti on täynnä jotain aivan muuta kuin Jarmo Pikkaraisen potkuihin (puolest/vastaan) liittyvää.

Eikai tämä mikään rippikoppi ole? Että käydään ensin huutelemassa sinne tänne ja sitten pyydetään "synnit" kerralla anteeksi – vain jotta voidaan heti jatkaa samaa hommaa? Uskovaisen logiikka on pettämätön.
 
Viimeksi muokattu:

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos vaan itsellesi kohteliaisuuksistasi. Ei mennyt nyt kovin vahvasti sulta tämä taaskaan. "Älä perkele kiroile"


Missä mä olen haukkunut? Älä rakentele mitään olkiukkoja. Olen kyseenalaistanut näkemyksesi valmentajan vaihdosta. Etenkin kun täällä on nostettu tikun nokkaan valmentajan kokemus (tai pikemminkin sen puute) ja jauhettu siitä muutaman viestin ajan niin tyrkkäät kehiin Ahokkaan. Yhä hymyilyttää.


Kerros nyt milloin olen ketään idiootiksi, ameebaksi, pösilöksi tai alkueläimeksi haukkunut? Voit vaikka listata tähän alle kaikki ne kerrat, kun niitä viestisi perusteella tuntuisi olevan useampia. Voisit myös tarkentaa sanaa "kaikki"? Se että kyseenalaistan mielestäni typeriä viestejä ja pyrin kirvoittamaan asian tiimoilta keskustelua on koko keskustelupalstan idea. Vai pitäisikö joka kerta vaan myhäillä myötämielisesti kun valmentajan potkuketju nousee ylös – yhden tappion jälkeen?


Ja miten sinä sitä olet edistänyt? Kirjoitusvirheitä täynnä olevilla viesteilläsi, joissa on kyllä paljon tekstiä, mutta vähän asiaa.


Hyvä ettet väitä ja tunnistat viestisi tolkuttomiksi itsekin. Tunnistaisitpa ne vain ennen "vastaa" -napin painamista.



Kuten esimerkiksi tässä viestissäsi? Koko viesti on täynnä jotain aivan muuta kuin Jarmo Pikkaraisen potkuihin (puolest/vastaan) liittyvää.

Eikai tämä mikään rippikoppi ole? Että käydään ensin huutelemassa sinne tänne ja sitten pyydetään "synnit" kerralla anteeksi – vain jotta voidaan heti jatkaa samaa hommaa? Uskovaisen logiikka on pettämätön.
Kiitos kun jälleen todistit oikeaksi kaiken sen mistä juuri kirjoitin.

Kiitän myös siitä, että (jälleen kovin asiallisesti kuten tapoihisi kuuluu) huomautit kirjoitusvirheiden vilisevän kirjoituksissani. En tiedä itse mistä tuo johtuu, että erityisesti viimesen parin vuoden aikana on merkittävästi lisääntynyt jonkinlainen "luki - ja kirjoitushäiriö sekä sanasokeus", jota olen usein pahoitellutkin, sillä en vain näe useinkaan että kirjaimet menevät väärään järjestykseen tai niitä putoaa pois.
Se voi johtua perussairaudestani (joka ei liene muulta osin relevantti täällä käsitellä) tai jostakin muusta -ei vielä tiedossa olevasta sellaisesta, mutta onpa mukava huomata edelleen tapasi kohdella muita ihmisiä kuin myös arvioida heidän kirjoitustensa sisällöllisyyttä silloin kun ne eivät vastaa omiasi.

Koko vastauksesi olikin täydellinen allekirjoitus juurikin sille, mitä aiemmassa vastineessani totesinkin. Tulit samalla korostaneeksi myös sitä, miten paljon korkeammalle haluat itsesi asettaa suhteessa muihin,, ja erityisesti heihin jotka eivät kuulu ns "sisäpiiriisi", eli jaa sinun mielipidettäsi.

En osaa sanoa, että oletko sinä suuri jääkiekkotietäjä, mutta sen voin sanoa, että melkoisen epäasiallinen ja ilkeä olet toisia kirjoittajia kohtaan.

En ole koskaan poistanut kenenkään viestejä, enkä sitä tee nytkään, mutta tosiasia on valitettavasti se, että liki kaikki viestisi ovat muita kirjoittajia tavalla tai toisella väheksyviä, enkä siis itse henkilökohtaisesti näe, että millä tavalla mikään vastauksesi edistää yhtään mitään keskustelua. Kesksutelua toki ei edisät toisten blokkaaminenkaan, ja siksi en juuri sitä nytkään tee.

Korostanpa nyt vielä -ja toki kaikille muillekin jotka sisällöttömisät viesteistäni selvää yrittävät saada- että en ole koskaan ymmärtänyt ettei tänne saa kirjoittaa jos tekee kirjoitusvirheitä. Koska ymmärrän kokemuskeni kautta, että niitä vaan ihmisille eri syistä tulee, niin en mielelläni hirveästi kenenkään kirjoitusvirheisiin halua puuttua, sillä koskaan ei tiedä niiden taustasyitä, mutta hienoa että joukossamme on ainakin yksi jonka oikeudeksi moinen käytös luetaan.

Pahoittelen samalla muillekin kovasti näitä vaikeuksiani kirjoittaa virheetöntä tekstiä, ja jos se jotakin kovin häiritsee, niin saa olla vaikkapa yksityisviestillä yhteydessä.

Moderaattoreille tiedoksi:

Pahoittelen ettei viestini vastaa tämän vastaukseni osalta ketjun sisältöä, mutta koin tarpeelliseksi vastata tähän kaukalon viestiin. Pyrin välttämään jatkossa tätä.
 
Viimeksi muokattu:
Voisitte kyllä jatkaa vaikka yksityisviesteillä, tai mielummin vaikka lopettaa kokonaan nyt ja tulevaisuudessa. Tämä nyt ei ollut ensimmäinen kerta, kun viimeiset tähän ketjuun kirjoittaneet ovat syystä tai toisesta napit vastakkain ja kokonaisuutena tämä alkaa käydä aika raskaaksi.

Mikäli toisen kirjoittajan kirjoittelut aiheuttavat pakollista tarvetta aukoa päätä vaikkapa viestien sisällöstä, voisi ignoreen laittoa jo ihan vakavasti harkita.

Jos puolestaan henkilökohtaisuudet eivät lopu, lupailemme lyhyempiä tai pidempiä sanktioita.

Moderaattorit
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Kappas, tuli taas nostettua tämä ketju. Vaikka IFK:lla oli massiiviset poissaolot niin silti hyviä pelimiehiä oli vaikka muille jakaa. Kyllä rupuässät olisi pitänyt saada kaadettua näilläkin. Nyt on entistäkin selvempää että IFK:n kärkimiehet pitävät joukkuetta pinnalla, ei valmennus/pelisysteemi.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Kappas, tuli taas nostettua tämä ketju. Vaikka IFK:lla oli massiiviset poissaolot niin silti hyviä pelimiehiä oli vaikka muille jakaa. Kyllä rupuässät olisi pitänyt saada kaadettua näilläkin. Nyt on entistäkin selvempää että IFK:n kärkimiehet pitävät joukkuetta pinnalla, ei valmennus/pelisysteemi.

Milläs tämä tänään selvisi? Ja voiko ketjua ignorata. Tämä ketju ainakin yksi turhimpia vuosiin.
 

Moritz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Dallas Stars
Kappas, tuli taas nostettua tämä ketju. Vaikka IFK:lla oli massiiviset poissaolot niin silti hyviä pelimiehiä oli vaikka muille jakaa. Kyllä rupuässät olisi pitänyt saada kaadettua näilläkin. Nyt on entistäkin selvempää että IFK:n kärkimiehet pitävät joukkuetta pinnalla, ei valmennus/pelisysteemi.
En ole varma mitä tarkoitat tällä, mutta hyvä pelitapa ei tarkoita sitä etteikö se vaatisi huippuyksilöitä. Kyllä ne Kärpätkin joka vuos sen kolme milliä päräyttää pelaajamateriaaliin, ei ne sitä huvikseen tee. Ei mikään Kärppien maaginen pelisysteemi niille mestaruuksia joka vuosi toisi, jos budjetista tiputettais vaikka miljoona pois, ei se vaan toimi niin. Samalla tavalla ne huippuyksilöt vaatii myös toimivan valmennuksen, eikä pelkkä rahakaan menestystä tuo niinkun me täällä oikein hyvin tiedetään.

Tänään meiltä puuttu:
- Koko ykköskenttä (Turunen - Paajanen - Dyk)
- Koko kakkoskenttä (Sallinen - Lundell - Leskinen
- Näiden lisäksi Saarinen (ja Lennu)
- Sitten vielä ykkösmaalivahti
- ja vielä pari jämä pakkia

Aivan naurettava määrä poissa oloja. Käytännössä koko hyökkäyksen runko poissa.

Olis tää peli silti ollu voitettavissa, se kertoo aika paljon Ässistä.
 

Anterotero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal.
Kappas, tuli taas nostettua tämä ketju. Vaikka IFK:lla oli massiiviset poissaolot niin silti hyviä pelimiehiä oli vaikka muille jakaa. Kyllä rupuässät olisi pitänyt saada kaadettua näilläkin. Nyt on entistäkin selvempää että IFK:n kärkimiehet pitävät joukkuetta pinnalla, ei valmennus/pelisysteemi.
Nyt oli pakko olla trollaus? Hymiö Eiköhän se pelisysteemi vaadi myös niitä pelaajia, joita varten se systeemi on tehty.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kappas, tuli taas nostettua tämä ketju.

Kappas, olipa yllätys henkilöltä, joka kirjoitti ennen tämäniltaista matsia:

Onnittelut jos Summasen siirto toteutuu. Itse lukeudun (harvalukuiseen) Raato-fan clubiin. Vaihtaisin koska tahansa päittäin Pikkaraiseen. Heittäisin Joonas Tanskan vielä kaupan päälle.

Kyllä valmennusta voi kritisoida, mutta jotain rajaa nyt saatana. Tänään puuttui lähes koko hyökkäyskalusto. Tuskin sinä kokkiakaan kritisoit siitä jos hän ei saa valmistettua kunnollista viiden ruokalajin illallista kahdesta perunasta ja puolikkaasta sipulista.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Vaikka IFK:lla oli massiiviset poissaolot niin silti hyviä pelimiehiä oli vaikka muille jakaa. Kyllä rupuässät olisi pitänyt saada kaadettua näilläkin.

No katotaas ny vähän, että kuinka rupuja (Surkea, huono - Nykysuomen sanakirja) ne Ässät tällä kaudella on:

Kärpät
Tappara 2-1 (rankkareilla)
Ilves 3-1
JYP
IFK 2-0
HPK 5-3
Lukko 2-1
KooKoo
Saipa
Kalpa 3-0
Jukurit 5-1
Pelicans 6-2
TPS 3-1
Sport 2-1

Eli huippujengeistä puuttuu Kärppien ja JYP:n päänahka. Tämäkö tekee Ässistä rupuja. Oikeasti?
Ässät tuli eilen peliin verenhaju sieraimissaan. Joka jätkän silmissä kiilsi, että nyt voitais napata aivan hemmetin isot pisteet omaan 4 joukkueen taisteluun pudotuspeliviivalla. Kaikki tiesivät IFK:n kokoonpanon, ja Ässät veivätkin lopulta voiton.

IFK:n taistelu oli hyvä. Muuli teki väkevän tahtomaalin, mutta kun paidassa lukee Åsten - se hylättiin. Hirvonen-Marttinen ajaa Aten päälle, - maali hyväksytään. Viimeinen tyhjiin. Ei olisi ollut vääryys ketään kohtaan, vaikka oltais tolla Muulin väännöllä voitettu 1-0

Mitä Pikkarainen olisi voinut tehdä tuolla rosterilla toisin? Mitä hän nyt teki niin väärin, että pitäisi kenkää antaa?
Sun henkilökohtainen agendasi ei ole kyllä mitenkään siihen riittävä syy.

Sinun 20:sta viimeisestä viestistä 10 on Pikkaraiselle kenkää-osiossa.
Lisäksi 1 viesti Harri Aholle kenkää - threadiin.

Lisätään nyt vielä noiden 20 viestin joukosta löytyneet herkkupalat:

Martin ”Susi” Berger – ihmiskuula
"Tuulahdus vanhoista, hyvistä ajoista; ekaksi leipoo vastustajaa kuonoon ja sitten lähtee keskarit pystyssä suihkuun. Lisää tällaista jääkiekkoon, kiitos."

Saisiko Pikkarainen sinun silmissäsi synninpäästön 'valmentamalla' IFK:n tähän suuntaan?

Martin ”Susi” Berger – ihmiskuula
"Se on just näin. IFK:stakin tuli tylsä kun alettiin tavoittelemaan "urheilullisuutta". Ilman tunnetta ei ole mitään."

Ai- sulla on vaan tylsää? Vai fetissi kenkiin?

Pelicans-huhut – onko niitä?
"Onnittelut jos Summasen siirto toteutuu. Itse lukeudun (harvalukuiseen) Raato-fan clubiin. Vaihtaisin koska tahansa päittäin Pikkaraiseen. Heittäisin Joonas Tanskan vielä kaupan päälle."


Tällä otannalla mulle piirtyy kuva IFK-kannattajaksi hyvin merkillisen sielunmaiseman omaavasta henkilöstä.
 
Viimeksi muokattu:

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
No katotaas ny vähän, että kuinka rupuja (Surkea, huono - Nykysuomen sanakirja) ne Ässät tällä kaudella on:

Kärpät
Tappara 2-1 (rankkareilla)
Ilves 3-1
JYP
IFK 2-0
HPK 5-3
Lukko 2-1
KooKoo
Saipa
Kalpa 3-0
Jukurit 5-1
Pelicans 6-2
TPS 3-1
Sport 2-1

Eli huippujengeistä puuttuu Kärppien ja JYP:n päänahka. Tämäkö tekee Ässistä rupuja. Oikeasti?
Ässät tuli eilen peliin verenhaju sieraimissaan. Joka jätkän silmissä kiilsi, että nyt voitais napata aivan hemmetin isot pisteet omaan 4 joukkueen taisteluun pudotuspeliviivalla. Kaikki tiesivät IFK:n kokoonpanon, ja Ässät veivätkin lopulta voiton.

IFK:n taistelu oli hyvä. Muuli teki väkevän tahtomaalin, mutta kun paidassa lukee Åsten - se hylättiin. Hirvonen-Marttinen ajaa Aten päälle, - maali hyväksytään. Viimeinen tyhjiin. Ei olisi ollut vääryys ketään kohtaan, vaikka oltais tolla Muulin väännöllä voitettu 1-0

Mitä Pikkarainen olisi voinut tehdä tuolla rosterilla toisin? Mitä hän nyt teki niin väärin, että pitäisi kenkää antaa?
Sun henkilökohtainen agendasi ei ole kyllä mitenkään siihen riittävä syy.

Sinun 20:sta viimeisestä viestistä 10 on Pikkaraiselle kenkää-osiossa.
Lisäksi 1 viesti Harri Aholle kenkää - threadiin.

Martin ”Susi” Berger – ihmiskuula
"Tuulahdus vanhoista, hyvistä ajoista; ekaksi leipoo vastustajaa kuonoon ja sitten lähtee keskarit pystyssä suihkuun. Lisää tällaista jääkiekkoon, kiitos."

Saisiko Pikkarainen sinun silmissäsi synninpäästön 'valmentamalla' IFK:n tähän suuntaan?

Martin ”Susi” Berger – ihmiskuula
"Se on just näin. IFK:stakin tuli tylsä kun alettiin tavoittelemaan "urheilullisuutta". Ilman tunnetta ei ole mitään."

Ai- sulla on vaan tylsää? Vai fetissi kenkiin?

Pelicans-huhut – onko niitä?
"Onnittelut jos Summasen siirto toteutuu. Itse lukeudun (harvalukuiseen) Raato-fan clubiin. Vaihtaisin koska tahansa päittäin Pikkaraiseen. Heittäisin Joonas Tanskan vielä kaupan päälle."


Tällä otannalla mulle piirtyy kuva IFK-kannattajaksi hyvin merkillisen sielunmaiseman omaavasta henkilöstä.
Hah, paraskin puhuja jonkun sielunmaisemasta. Ihmisten on nykyään vaikea käsittää että jotkut on joistain asioista eri mieltä.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Hah, paraskin puhuja jonkun sielunmaisemasta. Ihmisten on nykyään vaikea käsittää että jotkut on joistain asioista eri mieltä.

Minulla ei ole pienintäkään vaikeutta käsittää, että joku/jotkut ovat jostain asiasta eri mieltä.
Mutta substanssitonta dissaamista en käsitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös