Jarno Pikkaraiselle kenkää!

  • 204 900
  • 1 251

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Just. Milloin tällaista on tapahtunut?

Veikkaan ettei koskaan. Miksi kukaan irtisanoutuisi noin hyväpalkkaisesta työstä kun potkujen kohdalle sattuessa saa rahaa kuitenkin. Jos taas ei tule potkuja niin saa itse mahdollisuuden oikaista kurssia.

Pikkaraiselle potkut olisivat tälle kaudelle todelliset huumoripotkut. IFK on sarjassa viidentenä ja Pikkaraisella ensimmäinen täysi kausi peräsimessä...

IFK voittaa vielä kannun Pikkaraisen projektin aikana.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Kyllä meilläkin osataan. "Suikkaselle kenkää!" -ketju avattiin "jo" lokakuussa 2016, ainoastaan yhden kuukauden liigataipaleen jälkeen.

@Lätty-ylämummo Miksi meidän pitäisi avata "Mannerille kenkää" -ketju heti yhden heikomman jakson jälkeen?

Ei, en todellakaan näe mitään syytä sille, että teidän täytyisi ko. ketjua avata.
Nostin asian esille kannattajakuntiemme eroavaisuuksia tähdentääkseni.

Meillä ketju avattiin 1h 18min sen jälkeen, kun seura julkisti valmentajan vaihdon.
Jokainen hävitty peli nostaa kourallisen hatereita vaatimaan potkuja, vaikka sijoitus pikkuhiljaa nousee kohti tasoa, jolla sen pitäisikin tuolla nipulla olla.

Joukkue on hyvä. Kunhan nyt on läpsytelty vielä hetki ja vyötelty kylkiä, niin playoffit sitten näyttää, kuka on kuka.
Toivotaan oikein hyviä pelejä, ja pitkiä valmentajakaaria!
Työrauha on itse kullekin se ensimmäinen ja paras tae sille, että tulostakin tulee!
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Käy. Ota talteen ja muista, mä en kumminkaan muista! :-D
Ok! Eli jos IFK voittaa mestaruuden Pikkaraisen aikana tarjoan pullakaffeet vaikka Forssan (vissiin Porin ja Helsingin puolivälissä?) ABC:lla. Jos ei voita, niin sama paikka mutta toisinpäin. KUN Pikkarainen saa kenkää veto raukeaa.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ok! Eli jos IFK voittaa mestaruuden Pikkaraisen aikana tarjoan pullakaffeet vaikka Forssan (vissiin Porin ja Helsingin puolivälissä?) ABC:lla. Jos ei voita, niin sama paikka mutta toisinpäin. KUN Pikkarainen saa kenkää veto raukeaa.

Käy, taikka sitten jäähallilla Porissa tai Helsingissä. :-)
 

444

Jäsen
Ei, en todellakaan näe mitään syytä sille, että teidän täytyisi ko. ketjua avata.
Nostin asian esille kannattajakuntiemme eroavaisuuksia tähdentääkseni.

Meillä ketju avattiin 1h 18min sen jälkeen, kun seura julkisti valmentajan vaihdon.
Jokainen hävitty peli nostaa kourallisen hatereita vaatimaan potkuja, vaikka sijoitus pikkuhiljaa nousee kohti tasoa, jolla sen pitäisikin tuolla nipulla olla.

Joukkue on hyvä. Kunhan nyt on läpsytelty vielä hetki ja vyötelty kylkiä, niin playoffit sitten näyttää, kuka on kuka.
Toivotaan oikein hyviä pelejä, ja pitkiä valmentajakaaria!
Työrauha on itse kullekin se ensimmäinen ja paras tae sille, että tulostakin tulee!
Kuinka moni on todellisuudessa vaatinut potkuja Pikkaraiselle? Tähän ketjuun sitoutuu lähinnä vitutusta hävittyjen pelien jälkeen, koska tällä materiaalilla eilisen kaltaiset vastustajat pitäisi lähettää lähes poikkeuksetta 6-0 -lukemin kotimatkalle. Harva täällä kuitenkaan niitä potkuja vaatii.
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
@Ishmael Meikäläinen ainakin vaatii potkuja Pikkaraiselle, laitoin jopa sähköpostia aiheesta Salmelaiselle. Joku näppärä voisi avata äänestyksen aiheesta tänne. Itse yritin mutta en ainakaan puhelimella onnistunut.
 
J

Just-Ice-Hockey

28La 7.12.2019Kärpät - HIFKKokoonpanot | Seuranta | Tilastot1 — 4
29Ke 11.12.2019Kärpät - HPKKokoonpanot | Seuranta | Tilastot2 — 1VL
30Pe 13.12.2019Sport - KärpätKokoonpanot | Seuranta | Tilastot2 — 1
31Pe 20.12.2019Kärpät - JukuritKokoonpanot | Seuranta | Tilastot5 — 2
32To 26.12.2019JYP - KärpätKokoonpanot | Seuranta | Tilastot5 — 2

29La 7.12.201917:00Kärpät - HIFKKokoonpanot | Seuranta | Tilastot1 — 46020
30Pe 13.12.201918:30Ässät - HIFKKokoonpanot | Seuranta | Tilastot2 — 04213
31Ke 18.12.201918:30HIFK - LukkoKokoonpanot | Seuranta | Tilastot2 — 56903
32Pe 20.12.201918:30TPS - HIFKKokoonpanot | Seuranta | Tilastot2 — 54959
33To 26.12.201917:00HIFK - PelicansKokoonpanot | Seuranta | Tilastot2 — 3JA7941


Kärpät on ottanu 5 viimepelissä 5 pojoo maalein 11-14 pataansa suoraan kolmesti ja voittanut vain kerran III-pisteen voiton.
IFK on ottanu 5 viimepelissä 7 pojoo maalein 13-11 pataansa suoraan kahdesti ja voittanut kahdesti III-pisteen voiton + tasuri.

Myönnän otannan rajallisuuden, eikä se sinänsä vastaa kysymykseesi. Oma näkemykseni on, että niin kauan kuin Pikkaraisen joukkue repii pisteitä paremmin kuin Kärpät, niin hän/he tekee juuri oikeita asioita. Siitä olen 100% varma, että Mannerin ei ollut tarkoitus hävitä Sportille, eikä Pikkaraisen pelsuille. Mikä päävalmentajien vastuu on näistä tappioista, en tiedä.
Täällä se 'oikeuttaa' osan faneista vaatimaan Pikulle kenkää, mutta Oululaiset eivät ole vaivautuneet edes perustamaan Mannerille kenkää! - ketjua 10 vuoden valmentajakauden aikana

Sinun mielestäsi paskaan, minun mielestäni heikohkoon peliin voi olla muitakin syyllisiä, kuin Pikkarainen:

-miks meillä ei ole yhtään veljes-/mieluummin kaksosparia, jotka muissa joukkueissa tekee paljon pisteitä?
-miks meidän huoltajilla ei ole min. 600 änäripelin kokemusta? Miten Liigan kärkibudjetilla voidaan antaa tällainen kilpailuetu?
-miks meillä ei ole hallin pihalla lunta ja poroja, kun liigakärjelläkin on?

Jos väittäisin ymmärtäväni mitä haluat viestilläsi sanoa, valehtelisin. Mitäpä tähän siis vastaamaan? Ehkä totean vain, että hyvää jatkoa.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Kuinka moni on todellisuudessa vaatinut potkuja Pikkaraiselle? Tähän ketjuun sitoutuu lähinnä vitutusta hävittyjen pelien jälkeen, koska tällä materiaalilla eilisen kaltaiset vastustajat pitäisi lähettää lähes poikkeuksetta 6-0 -lukemin kotimatkalle. Harva täällä kuitenkaan niitä potkuja vaatii.


No katotaas:

Se aika vuodesta taas.
Tämä kausi Pikkaraisella, mutta jos tulos ei ole hyvä niin kauden jälkeen vaihtoon. Paikkoja kyllä luodaan ihan riittävästi niin vaikea siitä on valmentajaa syyttää. Omat maalivahdit (tai siis Tuohimaa) eivät myöskään paljon auta tällä hetkellä hommaa.
Potkut Karri Kivi tai Summanen penkin taakse.
Alisuorittaako Joukkue vai ei? Mielestäni kyllä. Siinä tapauksessa valmennuksen on kohta kannettava vastuunsa ellei suunta muutu ja äkkiä. Tällä joukkueella pitäisi tehdä enemmän maaleja. Millään maalivahtien torjuntaprosenteilla ei ole mitään väliä jos tehokkuus on tätä luokkaa.
Nyt se Jortikka tai Törmänen kehiin jo!
Jos IFK häviää tänään niin joukkueen johdon on tehtävä jotain. Joko valmentajalle kenkää tai hankkia uutta osaamista vaihtopenkille tai sen taakse. Raivoa Pikkarainen nyt saatana!
Kenkää! Ei tossa ole mitään järkeä.
Ei tässä oikein kohta enää muuta vaihtoehtoa ole kuin ULOS! Pelihän on ihan täyttä paskaa tällä hetkellä.
Jumalauta mitä paskaa Pikkarainen miehistöineen tarjoaa pelistä toiseen! Nyt jumalauta vaihtoon tää äijä!
Ennen kautta ajattelin, että tämä joukkue voi taistella mestaruudesta, Pikkaraisen johdolla se ei tule tapahtumaan. Kenkää.
Koska joukkuetta ei voi vaihtaa, mutta valmentajan voi, niin: Pikkarainen ulos.
Ei ole IFK:lle oikea valmentaja jos ei potkuja pelkää. Se on osa brändiä.
NEXT!
Kävi miten kävi niin eikö tämä kura jo riitä? Tulos tai ulos, eli ulos!
Hyvä ketju. Kenkää vaan. Noku mä niiku elän tunteel täs ja maksan kausariiki.
Pikkaraiselle ja varsinkin Tanskalle kenkää.
Minun tiimalasissa on aikaa sitten alkanut Pikkaraisen hiekat valua viimeistä kertaa.
Enää en käännä lasia ellei ihmeitä tapahdu.
Pikkarainen ULOS! Jotain vitun rotia tähän touhuun!!!! Vie Lyytinen mukanas!
Vittuun vaan ja joku Jalosen tasoinen valmentaja tilalle.
Samalla toivon, että itse kyllästyisi Helsinkiin ja ottaisi lopputilin. Tanska ykköseksi. Tai joku muu yhtä hajuton ja väritön hahmo. Sopisi paremmin tuon ”joukkueen” taakse.
Pikkarainen ulos!


Tuossa otos marraskuun loppuun. Jos tuo joukko peukuttajineen ei riitä mainitsemakseni kouralliseksi, niin laskeskellaan joulukuu jatkoksi.
 

444

Jäsen
No katotaas:

























Tuossa otos marraskuun loppuun. Jos tuo joukko peukuttajineen ei riitä mainitsemakseni kouralliseksi, niin laskeskellaan joulukuu jatkoksi.
Löytyi siis 15 nimimerkkiä, jotka vaativat potkuja. Jostain syystä liitit sinne myös minun kirjoitukseni, jossa en vaatinut potkuja. Minkälainen tämä otanta on mielestäsi koko IFK:n fanikunnasta? Edes Jatkoaikaan kirjoittavien osalta? Oikeasti, 15 nimimerkkiä. Joku tykkäys tekstin perässä on paskan hailea merkitykseltään, koska meistä kumpikaan ei tiedä, mistä siinä viestissä tykätään. 15 nimimerkkiä. Sinun sanojesi mukaan ”jokaisen hävityn pelin jälkeen kourallinen hatereitä”. Tällä hävittyjen pelien lukumäärällä pitäisi olla aika paljon enemmän.

Tietenkin saat olla luottavainen tämän suolapatsaan taitoihin. Onhan siellä taustalla yksi voitettu ja yksi hävitty playoff-sarja ammattilaissarjoista. Ja kiva että joitain tuo päätön puskeminen miellyttää. Niitä maksavia katsojia kun tarvitaan myös silloin kun peli näyttää tuolta. Itsestäni ei siihen ole, mutta minä olenkin tunnetusti huono fani, joka kehtaa vaatia menestystä.
 
Suosikkijoukkue
IFK
@Ishmael

Sun mielestä pitäs saada enemmän faneja vaatimaan Pikkaraiselle potkuja, ja minä en kaipaa yhtä ainoatakaan.
Kas, siinäpä sitä näkemyseroa.
Monen muuan asian lisäksi.

Over & out
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Over&out tai ei niin minunkin sitaatit (2kpl) voisit kiltisti muokata pois, pro-Pike ryhmään kuulutaan ja sen voit tarkistaa vaikka muista viesteistäni tässäkin ketjussa. Nuo lainaukset (2kpl) ovat täysin puhdasta sarkasmia ja voitetun ottelun jälkeen kirjoitettu ja vaikka keskustelu on kiivasta ja tuntuu ehkä jopa vähän keulivan niin tarkkuutta jatkoon.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Alisuorittaako Joukkue vai ei? Mielestäni kyllä. Siinä tapauksessa valmennuksen on kohta kannettava vastuunsa ellei suunta muutu ja äkkiä. Tällä joukkueella pitäisi tehdä enemmän maaleja. Millään maalivahtien torjuntaprosenteilla ei ole mitään väliä jos tehokkuus on tätä luokkaa.

Tykkään kyllä Pikkaraisen pelitavasta, mutta jos peli on liigan tehottominta niin kyllä se jostain kertoo.

Niin, tuota mieltä olin silloin. Ja olen vieläkin, tällä kokoonpanolla pitää tulla tulosta. Mikään meriselitys ei riitä jos tulosta ei tule.
 

444

Jäsen
@Ishmael

Sun mielestä pitäs saada enemmän faneja vaatimaan Pikkaraiselle potkuja, ja minä en kaipaa yhtä ainoatakaan.
Kas, siinäpä sitä näkemyseroa.
Monen muuan asian lisäksi.

Over & out
Aivan. Juuri niin siinä lukee. Ei luoja...

Jos sä väität, että ”jokaisen hävityn pelin jälkeen kourallinen hatereitä” saapuu vaatimaan Pikkikselle potkuja, niin kyllä mä oletan niitä silloin olevan enemmän kuin yhteensä 15. Hävittyjä pelejäkin on 14, eli ihan on löytynyt n. 1 / hävitty ottelu.

Kuten sanottu, tämä ketju pysyy ylhäällä, koska jengiä vituttaa Suolapatsaan reagoimattomuus pelin aikana ja se, että tuollainen pelaajamateriaali saadaan pelaamaan jotain Petun paskakiekkoa ja näyttämään aivottomilta lampailta. Moni sanoo, että pelejä voitetaan enemmän yksilötaidolla kuin valmentajan ansiosta ja minä ainakin allekirjoitan tuon väitteen täysin. Siltikään en vaadi potkuja. Pysyköön harjoittelija penkin takana pestinsä loppuun asti. Jännästi se kuitenkin tulee vaikuttamaan yleisömääriin ajan kanssa, kun joukkue pelaa kotihallissa häviävää ja pelokasta jääkiekkoa.
 

Moritz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Dallas Stars
Ei ole IFK:lle oikea valmentaja jos ei potkuja pelkää. Se on osa brändiä.

NEXT!

En tiedä onko kommentoinnin arvoinen toi Lätty-ylämummon lainaus, MUTTA kuvittelin että sarkasmini olisi tarpeeksi selvää kun julistin että Pikkaraiselle pitäisi antaa potkut syystä että hän ei itse pelkää että saisi potkuja. Ja että tämä olisi jotenkin osa IFK:n brändiä.

En ole ollut pro potkut porukassa missään vaiheessa. Käytän jatkossa [sarkasmi] [/sarkasmi] tägejä niin ei tule sekaannuksia.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Pohdin tässä, että onkohan meidän historiassa -sanotaanko sellaisen 30 vuoden ajalta - yhtään valmentajaa, jolle ei olisi vaadittu potkuja?

Pitääköhän ne toimistolla niitä fakseja ja nyt sähköposteja printattuna jossain laatikossa?

Tulee mieleen tarina pojasta, joka huusi sutta liian useasti.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siinä on iso ero, että vaaditaanko valmentajalle potkuja vai spekuloidaanko sillä, että onko Pikkarainen oikea valmentaja tälle joukkueelle tai saisiko joku muu valmentaja näin rakennetusta joukkueesta enemmän irti. Toki täällä on tämä ehkä jopa huumorimielessä avattu ketju, kun niin on ollut meillä tapana, mutta en mitään suurta barrikadeille nousua ole nähnyt, kuten Sormusen tai aikanaan Ikan kohdalla. Itsekin olen miettinyt sitä, että onko meillä näin taitavalle joukkueelle väärä valmentaja, mutta en minä potkuja olisi Salmelaisen asemassa antamassa. Sormunen aikanaan olisi kohta vaikka kannettu pois aitiosta.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
@Lätty-ylämummo, enhän minä ole Pikkaraisen potkuja huudellut vaan päinvastoin. Tämä kausi on hyvä mennä Pikkaraisella ja sitten keväällä katsoa asiaa uudestaan. Top-4 sijoitus runkosarjassa ja välieriin keväällä on minimi, jos molemmat noista asioista kariutuu niin sen pitäisi kyllä johtaa vaihdokseen. Tällöinkin on kuitenkin mietittävä onko tilalle parempaa korvaajaa, oikeasti kovaa nimeä. Jos ei ole niin sitten jatketaan Pikkaraisella, mutta samalla katsellaan jo muualle ja jos peli ei ala säkenöimään niin vaihdos tulee tehdä vaikka sitten syksyllä.
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Pohdin tässä, että onkohan meidän historiassa -sanotaanko sellaisen 30 vuoden ajalta - yhtään valmentajaa, jolle ei olisi vaadittu potkuja?

Pitääköhän ne toimistolla niitä fakseja ja nyt sähköposteja printattuna jossain laatikossa?

Tulee mieleen tarina pojasta, joka huusi sutta liian useasti.
IFK:han oli pitkään viimeinen linnake joka ylpeili sillä ettei seura ollut koskaan erottanut valmentajaa kesken kauden. Ika Lehkonen sai kyseenalaisen kunnian olla eka. En nyt äkkiseltään muista vuotta mutta ei siitä kyllä kolmeakymmentä vuotta ole.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
IFK:han oli pitkään viimeinen linnake joka ylpeili sillä ettei seura ollut koskaan erottanut valmentajaa kesken kauden. Ika Lehkonen sai kyseenalaisen kunnian olla eka. En nyt äkkiseltään muista vuotta mutta ei siitä kyllä kolmeakymmentä vuotta ole.

En puhunutkaan erottamisesta vaan fanien vaatimuksista.

Mutta 20 vuotta on tää ollut siis Suomen jääkiekon tuulisin paikka... ja hyvinhän se onkin sinä aikana mennyt.

Jatketaan vaan samalla tavalla.
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toistan itseäni, mutta Pikkaraisen monottamisessa ei olisi nyt mitään järkeä. Kyllä, alkukausi on ollut hankala. Ja kyllä, vieläkin meno on tahmeaa. Mutta.

HIFK:n kolme ensimmäistä ketjua muodostunee pelaajista: Turunen, Paajanen, Dyk, M. Keränen, Sallinen, Leskinen, Saarinen Lundell ja Kangasniemi. Näistä kaksi viimeksi mainittua pelasi joukkueessa viime kaudella ja kaikki muut tulivat tälle kaudelle, vaikka kaikki omia kasvatteja toki ovatkin. M. Keränen ja Leskinen ovat nyt pelanneet yhteensä huikeat 20 ottelua HIFK:ssa, ja niissäkin on välillä ollut puolet joukkueesta sivussa. Ottaa aikansa saada joukkuepeli toimimaan.

Tuohon nähden alkukausi on mennyt jopa yllättävän hyvin, mikä johtuu pitkälti joukkueen huikeasta taitomäärästä. Nuo kolme ensimmäistä ketjua ovat huikeita, mikä tahansa voi paukuttaa pari-kolme maalia oikeastaan peliin kuin peliin. Näkisin että ainoa ongelma on se, saako Pkkarainen joukkueen hitsautumaan yhteen pudotuspeleihin. Jos saa, on HIFK todella vaikea pysäyttää.

Salmelaisen toiminnasta voisi sanoa, että kovan nipun on kasannut. Toivottavasti ei mene täysin uusiksi ensi kaudelle.
 
J

Just-Ice-Hockey

En puhunutkaan erottamisesta vaan fanien vaatimuksista.

Mutta 20 vuotta on tää ollut siis Suomen jääkiekon tuulisin paikka... ja hyvinhän se onkin sinä aikana mennyt.

Jatketaan vaan samalla tavalla.

Viimeinen 20 vuotta on tosiaan tuottanut yhden mestaruuden. Viiden prosentin osumatarkkuus ollut siis. Finaaleihin on samalla ajanjaksolla päästy minun
mukaan kolme kertaa. Loput 17 kautta onkin sitten ollut tavalla tai toisella pannukakkuja. Tämä ihan vaan omana näkemyksenä.

Mutta minusta mielenkiintoisempi kysymys on, että johtuuko menestymättömyys fanien vaatimuksista vai ihan vaan seurajohdon osaamattomuudesta. Sen sijaan, että pahoitetaan mieltä fanien vaateista olisi varmaan parempi miettiä palataanko meille oikeita valmentajia.

Todetaan nyt vielä, että kaikki IFK:n finaaleihin viimeisen 20 vuoden aikana vieneet päävalmentajat olivat edeltävän kolmen kauden aikana voittaneet pääsarjatasolla mestaruuden. Ei oikeasti osoita mitään, mutta toisaalta voihan tuosta tilastosta vetää johtopäätöksen, että menestyäkseen Stadissa tulee valmentajan ensin menestyä muualla ja vielä tuoreeltaan.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
@Provider kyllä -lähtökohtaisesti tänne kannattaisi aina palkata menestysvalmentajia. Nythän tilanne on vain se, ettei niitä ole saatavilla.

Jos ajattelee tilannetta mihin Salmelainen tuli?

Manner, Tukka-Jukka ja Tapola olivat käytännössä tavoittamattomissa (jos Tapparan miehet edes kelpaavat meille faneille). + Pennanen nyt ei ollut edes menestyskoutsi, kun tämän ja ensi vuoden koutsipaletteja tehtiin. Tai silläkin taisi olla vielä jatko Kerhoon jo rustattuna? Ja nyt menossa ilmeisesti liiton hommiin?

Jalosta eikä Peltosta saada Sveitsistä ainakaan heti. Heillä siellä mukavat oltavat. Olin muuten siellä juuri työmatkalla. Miksi helvetissä edes tulisivat takaisin? Palkat paremmat, maisemat paremmat ja harrastamismahdollisuudet mielettömät. Ja on rahaa saada joukkueeseen parempi pelaajamateriaali.

Söde lienee seuraava potentiaalinen kotiutettava? Vai onko sekään? Onhan MJ-valmennus nimittäin makeaa hommaa.

K.Kivi on menestynyt, mutta haistan ison floppiriskin. Sopisiko Kivi tuohon koppiin vai olisiko liian monta tähteä mitä hallita? En osaa sanoa. Dufvaa dumataan, mutta osaahan se valmentaa. Ja omaa auktoriteettia. Ollaankohan me naurettu vähän turhaan sille? No ei ole Dufva tulossa ja tuskin Kivikään. Eikä ehkä harmitakaan.

Jotenkin en näe, että tätä tilannetta auttaa nyt ruikutus. On nimittäin ilmeisesti kasvatettava omasta takaa se menestysvalmentaja? Onko Pikkaraisesta siihen? En osaa sanoa. Aika 50/50% fiilikset. Mutta mä nyt kuulun siihen jengiin, jonka mielestä tää ainainen valmentajien poispotkiminen pitää saada loppumaan ennen kuin on kunnon aihetta. Musta nyt ei ole riittävää syytä:

5. sija uusiutuneella joukkueella ei ole huono saavutus. Siihen päälle hienoinen niskalenkki keskinäisissä otteluissa todennäköisiä finaalivastustajia Kärppiä ja Tapparaa vastaan.

Toki sitten on 0-1 pelit Ipaa vastaan, mutta sitten 2-0 pelit ja vielä selkeillä voitoilla Jyppiä vastaan. Potentiaalisia mestareita noikin. Mutta joku kutina on silti, että sen mestaruuden ratkaisee HIFK, Kärpät ja Tappara. Ja Pikkarainen on osoittanut osaavansa saada joukkueen pelaamaan juurikin näitä jengejä vastaan. Ja viime keväänä osoitti, että saa jengin nostamaan tasoa pleijareihin.

Muistetaan itkeä verisesti näitä Jukurit ja Pelicans pelien kotitappioita, kun Pike pyyhkii puolivälierässä jäätä vastustajalla ja Nordiksen paras keväthurmos sitten 2011 on päällä. Jengissä on nimittäin se potentiaali. Myös koutsissa.

Mutta 50/50%. Voi päättyä katastrofiin. Niin se Kojonkin kanssa aluksi päättyi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös