En tiedä sinun kokemuksesta, enkä Marjamäen tästä Hämeenlinnan reissusta. Aiemmin turhan usein nimenomaan tanssibaarissa pikkutunneille on meno venynyt. Olen tämän pariin otteeseen itse vieraspelireissuilla saanut todistaa. Kerran jopa rohkenin jutella silloisen kakkosvalmentajan Mikko Mannerin kanssa, jonka suurin huoli oli vakuutella minulle, että joukkue on valmistettu huomiseen hyvin. Ei ollut, vaan hävittiin. Tuolloinkin oltiin muuten Hämeenlinnassa ja seurueessa oli myös Tonin veli Petteri. Toisen kerran aivan saman todistin Kuopiossa. Silloinkin hävittiin. Ja kyllä, Marjamäen valmennusryhmä on viihtynyt ja viihtyy nykyäänkin ylkerhossa työreissuilla. Minua asia ei haittaa, jos joukkue voittaa mestaruuden.:D
Näin ne asiat koetaan
No niin no, nyt oli kyse tästä reissusta. Kuten sanoin, niin ihan olutravintola. Ja ettei yöunet mene, niin voin kertoa että se menee viikolla jo ennen puoltayötä kiinni. Hassusti vaan kuulosti sellaiselta rationaaliselta pohjanmaalaiselta suhtautumiselta normaaliin elämiseen kun, ravintolat muuttuu samantien yökerhoiksi.En tiedä sinun kokemuksesta, enkä Marjamäen tästä Hämeenlinnan reissusta.
Kyse oli siis sinun ennakkoluulosta pohjanmaalaisia kohtaan, eikä siitä faktasta, että Marjamäellä on tapana viettää vieraspelireissuilla aikaa yökerhoissa. Veikkaan vahvasti, että Marjamäen matka on jatkunut mainitsemastasi olutravintolasta myöhempään aukiolevaan tanssiravintolaan. Mutta joo, mulle ihan sama, kun joukkue voittaa.No niin no, nyt oli kyse tästä reissusta. Kuten sanoin, niin ihan olutravintola. Ja ettei yöunet mene, niin voin kertoa että se menee viikolla jo ennen puoltayötä kiinni. Hassusti vaan kuulosti sellaiselta rationaaliselta pohjanmaalaiselta
Tiedote: Pike ei ollut kännissä.
Tiedote päättyy.
Tänään normaalisti penkin takana. Ehkä tällä katkotaan huhuilta siivet?
Eikös Marjamäki ole kuitenkin Mansesta?Kyse oli siis sinun ennakkoluulosta pohjanmaalaisia kohtaan, eikä siitä faktasta, että Marjamäellä on tapana viettää vieraspelireissuilla aikaa yökerhoissa.
Jep, myönnetään. Kyllä faktoihin perustuen voidaan vetää rationaalinen johtopäätös, että (sekä Kerhon että Kärppien) valmennus on täynnä just ja just toimintakykykyisiä alkoholisteja, joilla alkuillasta yhdenkin kaljan juotuaan lähtee lavasta ja aamuyöhön rillutellaan tanssiravintolassa. Ja tämä ei perustu mihinkään luuloihin tai ennakkokäsityksiin.Kyse oli siis sinun ennakkoluulosta pohjanmaalaisia kohtaan, eikä siitä faktasta, että Marjamäellä on tapana viettää vieraspelireissuilla aikaa yökerhoissa. Veikkaan vahvasti, että Marjamäen matka on jatkunut mainitsemastasi olutravintolasta myöhempään aukiolevaan tanssiravintolaan. Mutta joo, mulle ihan sama, kun joukkue voittaa.
Pirkkalan poikia on hän.Eikös Marjamäki ole kuitenkin Mansesta?
Varmaan, mutta minä olen Pohjanmaalta ja minua kohtaan tuo ennakkoluulo iski, ei Marjamäkeä.Eikös Marjamäki ole kuitenkin Mansesta?
Minun mielestäni tuollaista johtopäätöstä ei voida tehdä. Valmentajien työmoraalin suhteen on myös muita asteikkoja kuin täydellinen tai juuri ja juuri toimintakykyinen alkoholisti.Kyllä faktoihin perustuen voidaan vetää rationaalinen johtopäätös, että (sekä Kerhon että Kärppien) valmennus on täynnä just ja just toimintakykykyisiä alkoholisteja, joilla alkuillasta yhdenkin kaljan juotuaan lähtee lavasta ja aamuyöhön rillutellaan tanssiravintolassa. Ja tämä ei perustu mihinkään luuloihin tai ennakkokäsityksiin.
Ei KHL-ulosteita tähän ketjuun, ei KHL-ulosteita mihinkään!Marjamäen baari-illoista.
Pikeä ei pysty juomaan pöydän alle kuin Kärppien valmennustroikka ja vartti.Jep, Pike oli laitettu syötiksi sinne!
Onhan toi kaksilla korteilla pelaamista sikäli ettei valmennus noin toimimalla todellakaan näytä vaatimustensa mukaista esimerkkiä.Marjamäen johdolla Kärppien valmennus, pois lukien Hilli, nauttivat viime Marjamäen kaudella vierasreissuista myös yöravintoloissa. Minusta tuo ei ole hyvä tapa. Jatkuu näemmä edelleen. Höh!
Hämeen Sanomien tietojen mukaan ainakaan vielä neuvottelupöytään ei ole istuttu Pikkaraisen kanssa ja se on ollut myös viesti seurajohdon suunnalta aiemmissa haastatteluissa.
Nähtäväksi jää, istutaanko lainkaan.
Omaa kieltään nimittäin kertoo myös Hämeen Sanomien jo aiemmin uutisoima tieto siitä, että HPK olisi keskustellut KooKoon päävalmentajan Olli Salon kanssa tämän paluusta vanhaan seuraansa. Salo jatkaa kuitenkin Ilta-Sanomien uutisen mukaan Kouvolassa.
Jos Pikkaraisen kanssa ei jatketa, markkinoilla toki on esimerkiksi Liigassa mestaruuksia voittaneita valmentajia, kuten Jussi Tapola ja Pekka Virta – mutta näistä kahdesta ainakin Tapolan tähtäin on ilmeisesti ulkomailla.
Pikkaraisen kohdalla kyseeseen tulee se, halutaanko hänen kohdallaan nähdä enemmän kokonaisuus vai tuijottaa enemmänkin viimeisten viikkojen tuloksenteon ahdistuksia.
Esimerkiksi tuloksiin merkittävästi vaikuttanutta loukkaantumistilannetta voi seurajohdossa katsoa kahdella tavalla.
Asiaa voidaan katsoa niin, että kohtuuton loukkaantumissuma antaa syyn ymmärtää Pikkaraista.
Asiaa voi kuitenkin katsoa myös niin, että ne antavat mahdollisuuden saada perustelu alkaa junailemaan toista henkilöä päävalmentajaksi. Ruoho ei kuitenkaan välttämättä ole aina vihreämpää toisella puolella.
Päätösten aika on joka tapauksessa edessä.
Eipä taida olla päävastuussa, jos sopimus syntyisi.Vähän on korviini kantautunut sellaista huhua, että ensi kaudella Hämeenlinnassa alkaa Maso Lehtosen aikakausi.
Eipä taida olla päävastuussa, jos sopimus syntyisi.
Keväällä tehdyssä jutussa Maso ei ollut valmis liigaan että tulisko jonkun taakse mutta kenen. Montaa kokenutta ei ole joka kerhoon tulisi ykköseksi.Vähän on korviini kantautunut sellaista huhua, että ensi kaudella Hämeenlinnassa alkaa Maso Lehtosen aikakausi.
Mä olen lukenut rivien välistä, että Maso ei ole valmis ihan minkä tahansa jengin pääkäskyttäjäksi. Jos nyt pikkulinnut laulavat, että Kerhon kanssa ollaan käyty jo pussauskopissa, niin tämä voisi olla merkki siitä, että päävalmentajan pesti pienemmissä paineissa voisi kuitenkin käydä kyseeseen. Joka tapauksessa, isoa kalaa kannattaa pyytää vaikkei saisi.Keväällä tehdyssä jutussa Maso ei ollut valmis liigaan että tulisko jonkun taakse mutta kenen. Montaa kokenutta ei ole joka kerhoon tulisi ykköseksi.
Tapola vuodeksi päävalmentaja + UTJ hommiin ja sen jälkeen UTJ?Keväällä tehdyssä jutussa Maso ei ollut valmis liigaan että tulisko jonkun taakse mutta kenen. Montaa kokenutta ei ole joka kerhoon tulisi ykköseksi.
Niin ja eipä hän valmennakaan vielä liigassa. Jos on alkuvuodesta 2022 antanut haastattelun että vielä ei ole liigan aika, ei se tarkoita, etteikö liigan aika voisi koittaa kaudella 2023/2024.Keväällä tehdyssä jutussa Maso ei ollut valmis liigaan että tulisko jonkun taakse mutta kenen. Montaa kokenutta ei ole joka kerhoon tulisi ykköseksi.
Haastattelun perusteella en usko että tulee ykköseksi.Mä olen lukenut rivien välistä, että Maso ei ole valmis ihan minkä tahansa jengin pääkäskyttäjäksi. Jos nyt pikkulinnut laulavat, että Kerhon kanssa ollaan käyty jo pussauskopissa, niin tämä voisi olla merkki siitä, että päävalmentajan pesti pienemmissä paineissa voisi kuitenkin käydä kyseeseen. Joka tapauksessa, isoa kalaa kannattaa pyytää vaikkei saisi.