Jarno Pikkarainen HIFK:n päävalmentajana

  • 392 669
  • 2 227

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Harmi ettei ollut vihjailua tai arvailua Lyytisen ja Sallisen mahdollisesta paluusta. Se olisi ollut tärkeä tieto myös.

Ollaan väärässä ketjussa, mutta kait lähtökohtaisesti Pike ei saa sanoa yhtään mitään, ellei olisi selvää, että ovat palaamassa. Tosin se, ettei saa sanoa kertoo jo potentiaalisesti, että eivät ole ihan heti palaamassa...
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Sama. Vaikka olen varovaisesti ”posi-siipeä”, niin itselläkin usko loppui. Onneksi ei loppunut Salmelaiselta tai joukkueelta. Olen tyytyväinen, että Pike näpäytti minuakin.

Hyvä, ettei Pikelle käynyt Virrat ja pääsee nauttimaan loppuajastaa. IFKssa! Pernaleen ilkeä tauti joillekin.
Ja itse otan Pikkaraisen antaman näpäytyksen ilomielin vastaan. Ensimmäisen 10-15 kierroksen jälkeen olen tykännyt tästä jengistä ihan helvetin paljon. Se on löytänyt jos jonkinlaisia tapoja voittaa pelejä ja tuo jos joku on hyvän joukkueen merkki.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ollaan väärässä ketjussa, mutta kait lähtökohtaisesti Pike ei saa sanoa yhtään mitään, ellei olisi selvää, että ovat palaamassa. Tosin se, ettei saa sanoa kertoo jo potentiaalisesti, että eivät ole ihan heti palaamassa...

Sepäs se, onneksi Pike kertoi oman tilanteensa ja että paluu häämöttää. Nyt kun puhuttu tuosta terveystieto-hommasta ymmärrettävästi, niin jos miettisi itseä jonkun pelaajan asemaan ja koronaporukkan, niin en tiedä tarvitsisiko sellasta tietoa nyt varsinaisesti tietosuojata, että olenko töihin mahdollisesti palaamassa suht pian, vai todennäköisesti en hetkeen aikaan. Kun siis todellakaan mihin yksityiskohtiin ja semmosiin ei pidä mennä millään tavalla.

Mutta joo, se siitä ja väärä ketju tosiaan kuten mainitsit. Eli jos jatketaan vielä, niin vaikka tuolla sairastupa-ketjussa sit.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Ja itse otan Pikkaraisen antaman näpäytyksen ilomielin vastaan. Ensimmäisen 10-15 kierroksen jälkeen olen tykännyt tästä jengistä ihan helvetin paljon. Se on löytänyt jos jonkinlaisia tapoja voittaa pelejä ja tuo jos joku on hyvän joukkueen merkki.
Ja millaisessa tikissä olisimmekaan laadukkaalla valmennuksella. No, sitä emme tällä kaudella saa tietää.
 

M.Rönkkö-83

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New York Islanders
Ja millaisessa tikissä olisimmekaan laadukkaalla valmennuksella. No, sitä emme tällä kaudella saa tietää.
Mikä pistää ajattelemaan, että tämän kauden valmennus ei olisi laadukas? Mitkään tilastothan eivät tuota ajatusta tue, päinvastoin. Mikäli asiaa tarkastellaan vielä kontekstuaalisesta näkökulmasta (stadin kirkkaat valot), niin suoritus hakee vertaistaan.

Ville Peltonen oli mahtava pelaaja, mutta laadun osalta ensi kauden valmennustiimi (ketä kaikkia siihen lopulta kuuluukaan - eiköhän toveri Tanska jatka siinäkin) ei ole missään tapauksessa automaattinen ”upgrade” suhteessa nykyiseen. Toki se voi lopulta olla sitä, mutta ensin tarvitaan näytöt.
 

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikähän Pikkaraisen tila on kun ei mitään tietoa missään? Toivottavasti ei ole käynyt vakavammin. :(

Ainoa positiinen asia tässä lienee että toveri Tanska, tuo IFK:n ansioutunut juniorivalmentaja ja valmennuspäällikö saa nyt näytön paikan liigajoukkueen perämisessä. Toivottavasti poikii uralla tilaisuuden toimia päävalmentajana liigatasolla joskus...

Tanskalla on mielestäni vähän sellainen sotilaallinen tyyli noissa haastatteluissa. ”Johdon suojeluerä” kuulosti esimerkiksi mielenkiintoiselta omaan korvaani!
Nyt keskitytään sitten ”omiin lainalaisuuksiin” ei myöskään hullumpi...ja lauantaina kun tiedetään kenet kohdataan, aloitetaan infon kerääminen vastustajastasta ja annetaan sitä aina pelaajille asti (väkivaltainen tiedustelu?, salakuuntelu?)
 

En gång IFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikähän Pikkaraisen tila on kun ei mitään tietoa missään? Toivottavasti ei ole käynyt vakavammin. :(

Ainoa positiinen asia tässä lienee että toveri Tanska, tuo IFK:n ansioutunut juniorivalmentaja ja valmennuspäällikö saa nyt näytön paikan liigajoukkueen perämisessä. Toivottavasti poikii uralla tilaisuuden toimia päävalmentajana liigatasolla joskus...

Tanskalla on mielestäni vähän sellainen sotilaallinen tyyli noissa haastatteluissa. ”Johdon suojeluerä” kuulosti esimerkiksi mielenkiintoiselta omaan korvaani!
Nyt keskitytään sitten ”omiin lainalaisuuksiin” ei myöskään hullumpi...ja lauantaina kun tiedetään kenet kohdataan, aloitetaan infon kerääminen vastustajastasta ja annetaan sitä aina pelaajille asti (väkivaltainen tiedustelu?, salakuuntelu?)

Torstaina palaa duuniin. Iso juttu että saadaan Pike takaisin sillä tärkeä hahmo joukkueessa.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit

Piken mietteitä.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Piken mietteitä.
Ei tämän ketjun kamaa mutta hymyilytti tuo taulu tuolla taustalla. Siellähän on itse Tom of Stadi.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pike is back ja näyttää levänneeltä ja elinvoimaiselta. Viisaita sanojakin veisteli. Videon katsottuani tuli luottavainen fiilis.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pike is back ja näyttää levänneeltä ja elinvoimaiselta. Viisaita sanojakin veisteli. Videon katsottuani tuli luottavainen fiilis.

Lainaan itse itseäni eiliseltä ja lisään tähän, että Piken IL:n haastattelu lisäsi kyllä vielä vähän lisää luottamusta joukkueen tekemiseen. Tervepäinen ukko (mitä en todellakaan olisi voinut sanoa vielä vajaat kymmenen vuotta sitten!) ja fiksuja ajatuksia. Uskon, että Pike itse voi olla HIFK:n todellinen musta hevonen, jonka merkitys on todella suuri koko joukkueelle, erityisesti asennepuolella. Arvostan tätä Jarno Pikkarainen 2.0:aa kyllä todella paljon, varsinkin, kun peilataan siihen muutokseen, mikä hänessä on vuosien aikana tapahtunut verrattuna Pike 1.0:aan.

Päätyyn asti!
 
Suosikkijoukkue
IFK
Lainaan itse itseäni eiliseltä ja lisään tähän, että Piken IL:n haastattelu lisäsi kyllä vielä vähän lisää luottamusta joukkueen tekemiseen. Tervepäinen ukko (mitä en todellakaan olisi voinut sanoa vielä vajaat kymmenen vuotta sitten!) ja fiksuja ajatuksia. Uskon, että Pike itse voi olla HIFK:n todellinen musta hevonen, jonka merkitys on todella suuri koko joukkueelle, erityisesti asennepuolella. Arvostan tätä Jarno Pikkarainen 2.0:aa kyllä todella paljon, varsinkin, kun peilataan siihen muutokseen, mikä hänessä on vuosien aikana tapahtunut verrattuna Pike 1.0:aan.

Päätyyn asti!

Äläs ny keuli! Ihan samat valmentajaopistot se on käyny läpi kuin muutkin valmentajat, joten ei Pikkaraisella itsellään ole mitään parempia eväitä tai osaa joukkueen menestymisessä muihin nähden, vaan se on yksin joukkueen ansiota!

(tähän väliin pitänee selventää, että tämä on sarkasmia, logiikka koronapuolelta, ja kunnioitan isosti veli @BOL 'n lätkänäkemyksiä, vaikka muissa yhteyksissä näkemyseroja on paljon)

Oleellista on, että aiemmat näkemykseni Pikkaraisen ammattitaidosta alkavat saada näköjään laajempaakin ymmärrystä, joista ei viime kauden synkimmillä hetkellä tullut paskaa niskaani valtameroilaivoja pienemmillä annoksilla.

Cheers!
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lisää Pikun mietteitä koronaan ja playoffeihin liittyen:


Vähän naurahdin ääneen kohdassa: KORONAJÄLJITTÄJÄT paikansivat Pikkaraisen tartunnan joukkueen bussimatkalle Lappeenrannasta Helsinkiin 13. maaliskuuta. IFK oli kohdannut SaiPan vierasottelussa”.

Siinä on ollut koronajäljittäjät todella tarkkoina :D. Ettei sentään pukukoppikäytävällä tarttunut.

Mutta onneksi elämä voittaa ja kohta mennään. Ihan tosi kohta.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Pelicans
  • 1.84
  • 3.85
  • 3.85
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös