Harmi ettei ollut vihjailua tai arvailua Lyytisen ja Sallisen mahdollisesta paluusta. Se olisi ollut tärkeä tieto myös.
Ja itse otan Pikkaraisen antaman näpäytyksen ilomielin vastaan. Ensimmäisen 10-15 kierroksen jälkeen olen tykännyt tästä jengistä ihan helvetin paljon. Se on löytänyt jos jonkinlaisia tapoja voittaa pelejä ja tuo jos joku on hyvän joukkueen merkki.Sama. Vaikka olen varovaisesti ”posi-siipeä”, niin itselläkin usko loppui. Onneksi ei loppunut Salmelaiselta tai joukkueelta. Olen tyytyväinen, että Pike näpäytti minuakin.
Hyvä, ettei Pikelle käynyt Virrat ja pääsee nauttimaan loppuajastaa. IFKssa! Pernaleen ilkeä tauti joillekin.
Ollaan väärässä ketjussa, mutta kait lähtökohtaisesti Pike ei saa sanoa yhtään mitään, ellei olisi selvää, että ovat palaamassa. Tosin se, ettei saa sanoa kertoo jo potentiaalisesti, että eivät ole ihan heti palaamassa...
Siinä tapauksessa meillä ois joka matsiin uus valmennus :DNo onneksi IFKn valmennusta ei vaihdeta huutoäänestyksellä eikä fanien tuntemusten mukaan.
Parhaimpina iltoina vaihtuisi aina Liigan mainoskatkoilla mies tai nainen aitiossa.Siinä tapauksessa meillä ois joka matsiin uus valmennus :D
Juurikin näin. Lundell ois varmaa ainoo kuka sais olla kokonaisen kauden.Parhaimpina iltoina vaihtuisi aina Liigan mainoskatkoilla mies tai nainen aitiossa.
Juurikin näin. Lundell ois varmaa ainoo kuka sais olla kokonaisen kauden.
Ja millaisessa tikissä olisimmekaan laadukkaalla valmennuksella. No, sitä emme tällä kaudella saa tietää.Ja itse otan Pikkaraisen antaman näpäytyksen ilomielin vastaan. Ensimmäisen 10-15 kierroksen jälkeen olen tykännyt tästä jengistä ihan helvetin paljon. Se on löytänyt jos jonkinlaisia tapoja voittaa pelejä ja tuo jos joku on hyvän joukkueen merkki.
Mikä pistää ajattelemaan, että tämän kauden valmennus ei olisi laadukas? Mitkään tilastothan eivät tuota ajatusta tue, päinvastoin. Mikäli asiaa tarkastellaan vielä kontekstuaalisesta näkökulmasta (stadin kirkkaat valot), niin suoritus hakee vertaistaan.Ja millaisessa tikissä olisimmekaan laadukkaalla valmennuksella. No, sitä emme tällä kaudella saa tietää.
Mikähän Pikkaraisen tila on kun ei mitään tietoa missään? Toivottavasti ei ole käynyt vakavammin. :(
Ainoa positiinen asia tässä lienee että toveri Tanska, tuo IFK:n ansioutunut juniorivalmentaja ja valmennuspäällikö saa nyt näytön paikan liigajoukkueen perämisessä. Toivottavasti poikii uralla tilaisuuden toimia päävalmentajana liigatasolla joskus...
Tanskalla on mielestäni vähän sellainen sotilaallinen tyyli noissa haastatteluissa. ”Johdon suojeluerä” kuulosti esimerkiksi mielenkiintoiselta omaan korvaani!
Nyt keskitytään sitten ”omiin lainalaisuuksiin” ei myöskään hullumpi...ja lauantaina kun tiedetään kenet kohdataan, aloitetaan infon kerääminen vastustajastasta ja annetaan sitä aina pelaajille asti (väkivaltainen tiedustelu?, salakuuntelu?)
Todella hieno asia, kiitos tästä! Eli Tanska palaa tiedustelu-adjutantin tehtäviinsä. Hyvä näin, nukun yöni levollisemmin...Torstaina palaa duuniin. Iso juttu että saadaan Pike takaisin sillä tärkeä hahmo joukkueessa.
Todella hieno asia, kiitos tästä! Eli Tanska palaa tiedustelu-adjutantin tehtäviinsä. Hyvä näin, nukun yöni levollisemmin...
Ei tämän ketjun kamaa mutta hymyilytti tuo taulu tuolla taustalla. Siellähän on itse Tom of Stadi.Pikkarainen: Pientä hienosäätöä vielä
HIFK odottelee vielä vastustajaa puolivälieriin ja on valmistautunut maanantaina alkavaan sarjaan tasapainottamalla treeniä ja lepoa. Torstaina harjoituksiin liittyi myös päävalmentaja Jarno Pikkarainen. Kovin paljon ei enää harjoitella, sillä pudotuspeleissä lähinnä pelataan ja palautellaan...hifk.fi
Piken mietteitä.
HIFK:n päävalmentaja joutui viikoksi sairaalahoitoon
Koronaviruksesta toipunut HIFK on valmis haastamaan Kärpät.www.iltalehti.fi
Erittäin hienoa että selvisi tilanteeseen nähden suht vähällä!. Jutussa myös kerrotaan että Lyytinen mahdollisesti pelaa playoffeissa.
Pike is back ja näyttää levänneeltä ja elinvoimaiselta. Viisaita sanojakin veisteli. Videon katsottuani tuli luottavainen fiilis.
Lainaan itse itseäni eiliseltä ja lisään tähän, että Piken IL:n haastattelu lisäsi kyllä vielä vähän lisää luottamusta joukkueen tekemiseen. Tervepäinen ukko (mitä en todellakaan olisi voinut sanoa vielä vajaat kymmenen vuotta sitten!) ja fiksuja ajatuksia. Uskon, että Pike itse voi olla HIFK:n todellinen musta hevonen, jonka merkitys on todella suuri koko joukkueelle, erityisesti asennepuolella. Arvostan tätä Jarno Pikkarainen 2.0:aa kyllä todella paljon, varsinkin, kun peilataan siihen muutokseen, mikä hänessä on vuosien aikana tapahtunut verrattuna Pike 1.0:aan.
Päätyyn asti!
Lisää Pikun mietteitä koronaan ja playoffeihin liittyen:
Jääkiekko | Koronavirus tarrasi lujasti HIFK-valmentaja Jarno Pikkaraiseen ja painui keuhkoihin: ”Tuli mieleen, että tästä saattaa sairaalareissu tulla”
HIFK:n päävalmentaja Jarno Pikkarainen aavisti joutuvansa sairaalaan. Nyt hän on toipunut ja valmis viemään joukkueen pudotuspeleissä Kärppiä vastaan. Helsinkiläiset ovat joutuneet rakentamaan joukkueensa neljä kertaa kauden aikana.www.hs.fi