Hurja on ollut Kärjen kehitysvauhti! Näyttää jo nyt päivitetyltä versiolta Mika Niemestä. Potentiaali on kyllä hurja kun kokoa löytyy ja heikkouksia ei ole, kuten esim. Niemellä oli laukaus.
Vai loukkaantuko?Rocky penkitti kultakuupan kolmannessa erässä? Ei Kärki minusta sen huonompi ollut kuin muutkaan ketjukaverinsa.
Vai loukkaantuko?
Jossain kamerakulmissa olin näkevinäni kultakuupan ainakin penkillä, tiedä sitten mistä syystä?
Rocky penkitti kultakuupan kolmannessa erässä? Ei Kärki minusta sen huonompi ollut kuin muutkaan ketjukaverinsa.
Turha on Rockya syytellä. Härkälähän hyökkääjiä peluuttaa..
Voi se olla ihan penkityskin, Kärjeltä oli heikko peli. Se taas on jännä että millaisen viestin se antaa joukkueelle jos Kärki joutuu heikon pelin takia filaan mutta Kilu saa illasta toiseen puuhastella ja leikkiä jääkiekkoilijaa.
Toivottavasti kapina kestää koko kauden, sillä maaleja tarvitaan. Ojamäki haki mielestäni aiempaa enemmän tänään ratkaisua kuten Kärkikin. Maalinälkä on hyvä nälkä.Kärki otti kultakuupan takaisin itselleen. Kuten jo todettu, tästä tulee kova kapina kauden aikana Kärjen ja Ojamäen välillä. Näillä näkymin vaikea uskoa, että muita haastajia tuohon on tulossa.
Tietääkö kukaan mikä on Jarnon lempinimi? Kärkkis?
Japi -nimeä käyttää ainakin Rocky. Varmaan muutkin.Ainoana puutteena näen hänellä luistelun ja se voi olla esteenä isommissa liigoissa pelaamiselle. Tietääkö kukaan mikä on Jarnon lempinimi? Kärkkis?
Japi -nimeä käyttää ainakin Rocky. Varmaan muutkin...
Hampaaton porilainen? :)
Asioita voidaan katsoa monella tavalla. Kärki on tällä hetkellä hyvä laituri ja jos Ässät haluaa hänestä laiturin, joka tekee maaleja mutta ei peliä, niin nykyinen peluutus on ok. Mutta jos Ässät haaveilee Kärjestä peliä tekevää sentteriä, nykyinen peluutus ei tue tätä kehitystä.
Ja minä olen mielelläni väärässä, jos se tarkoittaa Ässien menestystä.
Tietääkö kukaan mikä on Jarnon lempinimi? Kärkkis?
Tietääkö kukaan mikä on Jarnon lempinimi?
Japi -nimeä käyttää ainakin Rocky. Varmaan muutkin.