Jarmo Kekäläisestä Jokerien johtaja

  • 723 027
  • 2 043

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Jäin myös miettimään, että kuinka moni liigaorganisaatio pystyy scouttaamaan kunnolla yliopistopelaajia? Onko tämä Kekäläisen paraatiosaamista verrattuna muihin jengeihin? Toivottavasti.
Tiedä nyt ihan Kekäläisen omaa paraatiosaamista. Sieltäpäin on tullut kokoonpanoon "vain" Dehner ja Moses, jotka toisaalta ovat kyllä olleet tosi hyviä hakuja ja vievät 2/3 ulkomaalaiskiintiöstä. Kyllä muutkin osaavat, mutta kuten Kekäläinen totesi jotenkin niin, että heitä on vaikea saada Suomeen näytille, koska heidän pitäisi tulla omakustantaisesti ja heille ei saa maksaa mitään yliopistosääntöjen mukaan.
 

Jeffrey

Jäsen
Olisi silti vaan sanonut suoraan että Peltonen tekee itsestään koko ajan enemmän lammasta mitä pidemmälle jatkaa lapsellista mököään.

Itse taas tykkäsin erityisesti siitä miten Keklu hoiti tämän vaikean kysymyksen. Oli jämäkkä ja antoi ymmärtää ja kertoi todellakin asian omasta näkökulmasta. Peltosen haukkuminen olisi tehnyt tuossa tilanteessa Kekäläisestä pellen. Nyt Keklu nousi tilanteen yläpuolelle. Raamatullisesti sanottuna käänsi toisen poskensa verrannollisesti jätti sen heikomman aineksen potkimaan mopon renkaita yläasteen pihalle ja siirtyi itse jatkamaan omia hommiaan ja menestymään.

Myös tässä asiassa huokui se missä Kekäläinen on erinomaisen hyvä. Eli hoitamaan vaikeita asioita siis johtamaan. Jokainen voi ostella pelaajia, mutta ainoastaan erinomainen johtaja osaa johtaa joukkojaan näin suoraselkäisesti ja jämptisti.

Voin vain toivoa, että itse tulisin jonain päivänä omaamaan samanlaiset johtamisominaisuudet.
 

Artturenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL, Blackhawks. sympatiat Lightning.
En tiedä onko tää nyt ihan vättämättä oikea ketju, mut ainakin lähelle.

Kekäläinen on laittanut jokereiden urheilullisen puolen oikeille raiteille pitkän korpivaelluksen jälkeen mikä lämmittää mieltä, mutta samaan aikaan tunnelmat on erittäin ristiriitaiset.

ala-aste aikoina tuli valittua jokerit omaksi juokkueekseen. Asuin niitä aikoja pinellä paikkakunnalla itä-uudellamaalla, jossa välitunnit kinasteltiin kumpi on kovempi tps vai jokerit kolmas seura joka sai kannatusta oli hifk, mutta siitä nyt oltiin hiljempaa kun se aika oli jokerit tps vastakkainasettelua. jokerit tuntu omalta seuralta koska Janecky oli mun mielestä aivan huikee sälli, otto anto jokereille kasvot siihen oli todella helppo samaistua. oli hienoa kantaa jokeri paitaa oton nimellä varustettua välitunneilla, se paita on vielläkin visusti tallessa, vaikka päällehän sitä ei saa edes vaseliinilla.

Tästä päästäänkin jokereiden identiteetiin. Mulle se on aina ollu joukkue jossa on persoonia eli henkilöitä jotka nuosevat esiin massasta. Toinen selkee tekijä on mulle ollu että jokerit pelaa taitokiekkoa, mulle ollu aina hirveen tärkeetä että voitetaan mutta jopa sitäkin tärkeempää että millä tyylillä(hanlon on must suht perseest, niiku monet muutkin valmentajat). nyt on pitkästä aikaa valoa tunnellin päässä, ja alan tuntea taas niitä elementtejä joita jokerit mulle on.

toisaalta vaikka joukkeen urheilullinen puoli alkaa näyttämään pitkästä aikaa jokereilta, on minun mielestä jokereiden brändi jäänyt pahasti perään, jokereiden identiteeti julkisuuteen on sillisalaatti. Tässä markkinointi miehet ovat epäonnistuneet pahasti. Jokereilla on mielettömät mahdollisuudet miksei näitä ole käytetty hyväksi, on jääty hifkin varjoon brändi hössötykselle(tai nykyään hifkikin korpivaeltaa) jonka pelin jokerit olis hoitanu 100-0, meinaa taito kautta maagiset yksilöt on ainakin mun mielestä huomattavasti myyvempi juttu. Miksei ilaria nosteta jokereiden markkinoinnissa enemmän esiin siinä pelaaja joka on jokereiden näkönen. kaikki kunnia väänäselle, joka on antanut jokerielle kasvot viime vuosina, mutta ei väänänen ole pelaajatyyppi joka on jokereiden identiteetin ruumiillistuma. Väänänen on loistava pelaaja ja etenkin suuri kapteeni mutta ei sellanen pelaaja jonka takia joku lähtis hallille kattoo matsia tai kiinnostus joukkueesta yleensäkkään, vaikka joukkueelle väänänen on sitäkin tärkeempi.

Mun toive tulevaisuuteen olis se että jokereihin aina pyrittäs hankkimaan joku suuren luokan yksillö, jopa hiukan kokonausuuden kustannuksella(ei ole niin helppoa tiiän mutta edes yritys hyvä kymmenen). sitte jokereiden markkinointi kautta brändi selkeytettäs selvemmin siihen mitä se meidän jokerit oikeasti on. itse valokuvaajana jonku verran markkinointipuolen asioden kanssa painimaan joutuneena näkisin tässä suuren kehityksen tarpeen. Tuote alkaa olemaan kunnossa ni nyt vaan kaikki sen tuotteen ympärilläkin kuntoon ni alkaa samaan jokerit hyödyn ylivoimasista resurseistaan sm-liigassa(iso hyvä halli ja suuren ihmismassan markkina alue).
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit
Kekäläinen ja Summanen ovat nyt saaneet oikein pienen sanasodan aikaiseksi tänä iltana case-Peltonen-Ben-Amorista. Just tuli yllätys-yllätys Raimon fanilehti UL:n sivuille Summasen vastaus Keklulle.

Itse en sen kummemmin tähän nyt kommentoi, kuin että olen samaa mieltä Raadon kanssa siitä, että Kekäläisen olisi kannattanut hillitä hermonsa ja jättää kertomatta medialle mielipiteensä Summasesta. Tämä oli nyt selvä pr-moka.
 

Kansan Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Olisi voinut jättää sanomatta, muttei tuo nyt kovin vaarallista ole. Hyvä vaan, että löytyy intohimoa ja tunnetta. Ja onhan se vähän hupaisaa, miten kaikista kavereista Summanen on otettu kommentoimaan asiaa.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse en sen kummemmin tähän nyt kommentoi, kuin että olen samaa mieltä Raadon kanssa siitä, että Kekäläisen olisi kannattanut hillitä hermonsa ja jättää kertomatta medialle mielipiteensä Summasesta. Tämä oli nyt selvä pr-moka.
Tästä eteenpäin kannattaakin tämän asian käsittely jättää julkisuudessa tähän ja keskittyä vain Jokereiden viemiseen kohti SM-kultaa.

Summasella sen sijaan taitaa olla liikaa vapaa-aikaa. Ihmekös tuo kun saa jokaisesta pestistä kenkää kun ei osaa käyttäytyä. Nyt sitten huudellaan ihan päinvastaisia asioita kuin mitä on itse 2000-luvun alussa tullut suusta päästettyä. Haluaa raukka näköään pysyä vielä jotenkin esillä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Miksi Kekäläinen ei tehnyt tuota purkaustaan ennen poliisitutkinnan valmistumista jos kerran olivat syyttömiä koko ajan? Monta kuukautta oli hiljaa.

"Olen syytön ja sillä sipuli" - Nils Gustafsson.
 

atsku

Jäsen
Mikähän agenda Kekäläisellä oli valehdella, että Summanen olisi ottanut itse yhteyttä poliisiin?

Tähän ei voi sanoa muuta kuin että "se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa".

Hermostuminen ja Summasen lynkkaaminen on tulosta siitä, että osui ja upposi.

En ole itse kummankaan puolella, mutta sellainen vaikutelma tuosta tuli todella voimakkaasti esiin, eikä se nyt oikeasti kovinkaan epäselväksi jäänyt käskytettiinkö vai ei. Ehkäpä nuo viittaukset organisaation johtoon tekivät pahaa Keklun sielussa..?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Veikkaan että Summasen rooli ja sanomiset tulivat esiin esitutkintamateriaalista/-pöytäkirjoista.

Ehkä niin ja vaikka tuo nyt Ramiin kohdistuikin niin kyllähän koko purkauksen viesti oli "Siinäs näitte, emme me ole käskyttäneet ketään."

Sitä ennen monta kuukautta hiirenhiljaa.

Ja itse tiedän 100% varmasti että käskytettiin. Siksi tämä Semirin uhraus tuntuukin niin pahalta.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Ehkä niin ja vaikka tuo nyt Ramiin kohdistuikin niin kyllähän koko purkauksen viesti oli "Siinäs näitte, emme me ole käskyttäneet ketään."

Sitä ennen monta kuukautta hiirenhiljaa.
Yleensä asianosaisilla ei ole tapana kommentoida esitutkinnan aikana tekojaan.
 

Papa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, FC Bayern
Ehkä niin ja vaikka tuo nyt Ramiin kohdistuikin niin kyllähän koko purkauksen viesti oli "Siinäs näitte, emme me ole käskyttäneet ketään."

Sitä ennen monta kuukautta hiirenhiljaa.

Ja itse tiedän 100% varmasti että käskytettiin. Siksi tämä Semirin uhraus tuntuukin niin pahalta.

Eiköhän tässä tilanteessa pitäisi laittaa jonkinlaista lähdettä peliin vai onko tieto 100% mutua?

-Papa-
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mistä tiedät kumpi valehtelee, Summanen vai Kekäläinen?

Poliisi tuskin valehtelee. Poliisi kutsui Summasen, kuten aina kun tarvitaan asiantuntijoita todistajiksi. Lähde: Poliisi.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Poliisi tuskin valehtelee. Poliisi kutsui Summasen, kuten aina kun tarvitaan asiantuntijoita todistajiksi. Lähde: Poliisi.

Poliisi tosiaankin voi valehdella. Varsinkin julkisuuteen ja siinä seinään nojatessa sinulle. Vaikka itse tietäisit olevasi viaton, niin raudat käsissä maatessasi tulee mieleen, että mitähän on tullut tehtyä. Ei ole hirveän kiva tunne sellainen, mutta varmaan tarpeen oiekeita rikollisia hakiessa.

-duud-
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
...Ja itse tiedän 100% varmasti että käskytettiin. Siksi tämä Semirin uhraus tuntuukin niin pahalta.
Kerro heti faktat? Mistä tiedät? Kuka on lähteesi? Tai tuo jotain muuta esiin tuon "minä tiedän"-hokeman lisäksi. Hohhoijaa...enkä usko, että susta tuntuu yhtään pahalta Semirin puolesta.

Kekäläinen hermostui ymmärrettävästi Summasen käskytysjorinoista, harkintakyky petti hetkeksi ja avautui tavoistaan poiketen julkisesti. Olisi vain pitänyt turpansa kiinni, kuten tähänkin asti.

Summasen motiiveja asiassa en tiedä, mutta jotain tuntuu olevan Kekäläistä vastaan.
 

EDDIE C

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi (sympatiat Ruotsille)
Ehkä niin ja vaikka tuo nyt Ramiin kohdistuikin niin kyllähän koko purkauksen viesti oli "Siinäs näitte, emme me ole käskyttäneet ketään."

Sitä ennen monta kuukautta hiirenhiljaa.

Ja itse tiedän 100% varmasti että käskytettiin. Siksi tämä Semirin uhraus tuntuukin niin pahalta.

Molemmin puolin käskytettiin, kaikki sen tietää.

Se on aivan helvetin väärin joka kantilta jos Semir saa tuomion.
Kertakaikkiaan sikamaista.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Summasen motiiveja asiassa en tiedä, mutta jotain tuntuu olevan Kekäläistä vastaan.
Eikös Summanen ja Peltonen ole hyviä kavereita? Ainakin Peltonen sanoi jossain haastattelussa että syy miksi tuli aikoinaan Jokereihin oli ainoastaan Summanen.
 

Dängleri

Jäsen
Kekäläinen hermostui ymmärrettävästi Summasen käskytysjorinoista, harkintakyky petti hetkeksi ja avautui tavoistaan poiketen julkisesti. Olisi vain pitänyt turpansa kiinni, kuten tähänkin asti.

Varmasti on tullut myös painetta Harkimon suunnalta, sillä eihän tämä kohu palvele millään tavoin Jokereiden etuja - tuon häpeätahran peseminen kun ei hetkessä tapahdu. Lienee siis varsin inhimillistä että Kekäläiseltäkin pettää itsehillintä kaikkien paineiden keskellä - samanlainen kuolevainen se on kuin muutkin, sädekehä tipahti pään päältä jo ajat sitten.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Outo ulostulo Kekäläiseltä. Olisi kannattanut mielummin olla hiljaa ja antaa pölyn laskeutua. Kokko juttu on ollut Jokereiden kannalta niin nolo, ettei mikään sen ympäriltä tuleva julkisuus ole hyväksi.

Kekäläinen on koonnut loistavan joukkueen, joka menestyy erinomaisesti, toisin kuin naapurin. Aivan turhaa paisutella tätä juttua ja hankkia lisää huonoa julkisuutta, kun Jokereilla on koko asiassa kerran konnan rooli.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Ja itse tiedän 100% varmasti että käskytettiin. Siksi tämä Semirin uhraus tuntuukin niin pahalta.

No lopeta tuo lässyttäminen ja mene lähimmälle poliisiasemalle antamaan virallinen lausunto. Vai satutko olemaan tyypillinen munaton paskanpuhuja?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös