Jarkko Ruutu – kova pelaaja vai rotta?

  • 688 912
  • 3 212

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tässä tilanteessa Melartin ei olisi tarvinnut kysellä enään mitään vaan antaa palaa.

Herää kysymys miksei sitten tehnyt jotain? Nythän Ruutu vei Noutajaa aivan miten haluasi, kun toinen ressukka juoksee juuri siihen suuntaan mihin koiranmakkara milloinkin heitetään.

Ruutu on harrastanut tätä hommaa 20v, tuleeko jollekin vielä yllätyksenä?

Juuri näin. Suomi-kiekko on muutoinkin ihan riittävän täynnä näitä teinparhaanikatsotaanmihinseriittää-puunaamoja, jotka polkevat kaudesta toiseen sitä omaa kaistaansa ylös ja alas kuin robotit. Välillä läikkyy yli parhailtakin, mutta silti hieno pelaaja.
 

Smirnoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS #26
Kyllä mä sanoisin, että alykäs pelaaja. Toi käytös saa niin pahasti vastustajan sapen kiehumaan ku olla ja voi. Ja kukaan ei pääse kostamaan :) hyvä äijä ja tekee hyvää vaan liigalle. Se kyykky juttu nyt oli mitä oli, mutta ei siinä mitään käyny ni turha mun mielest jossitella "et olis voinu käydä".

Kunnon rotta ja hyvä pelaaja mä laitan rispektit!
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pakko tulla itsekin jo huutelemaan tänne.
Ensiksi raukkamainen kyykistyminen kun Melart tulossa taklaamaan,
ja sitten tuo kun Melart ja Ruutu ovat tokan erän päätteeksi lähdössä hanskaamaan..

Katsokaa itse TÄSTÄ (3:35 ajassa)

Linkki vie youtubeen ottelun koosteeseen.

Aivan pelle koko jätkä, taitaa Liivikki sanoa tossa "vitun pelle, vitun paskahousu" jos oikein huulilta luen :)
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Aivan pelle koko jätkä, taitaa Liivikki sanoa tossa "vitun pelle, vitun paskahousu" jos oikein huulilta luen :)

Ja jonkun Märkä-Simon pellettelykö NHL-veteraania mukamas jollain tasolla nyppisi? Kamoon nyt, Ruutu tekee kentällä mitä haluaa ja tuntuu kotikatsomoissakin herättävän aika lailla tunteita. En ole mikään Ruutu-fani, mutta ymmärrän hyvin mitä Jakke noissa pelleilyissään hakee.

Hän haluaa v*tuilla. Hän osaa v*tuilla. Hänelle maksetaan v*tuilusta.
 

VP78

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
... Se kyykky juttu nyt oli mitä oli, mutta ei siinä mitään käyny ni turha mun mielest jossitella "et olis voinu käydä".

Kunnon rotta ja hyvä pelaaja mä laitan rispektit!

Turha jossitella?? Tuollaiset "taklauksen väistöt" voivat olla jopa kohtalokkaita taklaavalle pelaajalle!! Laita vaan rispektii ihan rauhassa...Vittu miten alhainen temppu!! Jopa rotalta!!
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Hän haluaa v*tuilla. Hän osaa v*tuilla. Hänelle maksetaan v*tuilusta.

Ainakin Erkka Westerlund antoi ymmärtää kommenteillaan tämän kauden JYP-Jokerit - matsin pelleilyn jälkeen, että hän haluaisi Ruudun keskittyvän ihan jääkiekkoiluun.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Kyllähän tuosta Ruudusta on tullut tykättyä, mutta tänään meni ihan yli.
Omaa joukkuettahan noilla tempuilla pitäisi tukea.

J.Jalonen ja kumppanitkin piti toimintaa idioottina, mitä ne tietää..
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Ei haittaisi yhtään, vaikka joku tarjoaisi tälle jääkenttien keharille kunnon osuman polveen tai mahdollisimman ruman laitataklauksen. Ihme sinänsä, ettei ole jo saanut.
 

Kajastus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olipa todella raukkamainen kyykkäys Ruudulta. Hiljaiseksi kyllä vetää. No näillä tempauksilla Jarkko kusee vain oman joukkueen kintuille, niin kuin tänäänkin. Jarkon oma ego on joukkueen etua tärkeämpi ja se ei näytä Westerlundia tai Kekäläistä haittaavan, vaan kumpikin kilvan nyyhkyttävät, kuinka Jarkkoa kohdellaan epäreilusti ja että Jarkko ei ansaitse saamaansa kohtelua. Paskanmarjat sanon minä.
 
Viimeksi muokattu:

Dängleri

Jäsen
Neiti mikä neiti. Mitäpä muuta tuohon oikein voi sanoa. Niinköhän Hjalliksen pinna kestää katsoa tuota showta vielä loppukauden ajan?! Toisaalta tuollaiset tempaukset ovat omiaan tuomaan mediahuomiota, joten siinä suhteessa voi vaikka kestääkin. Toisaalta onko tuo sitä organisaation peräänkuuluttamaa "Jokeri-kiekkoa", onkin sit toinen asia. Narreja mitä narreja.
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä mä sanoisin, että alykäs pelaaja. Toi käytös saa niin pahasti vastustajan sapen kiehumaan ku olla ja voi. Ja kukaan ei pääse kostamaan :) hyvä äijä ja tekee hyvää vaan liigalle. Se kyykky juttu nyt oli mitä oli, mutta ei siinä mitään käyny ni turha mun mielest jossitella "et olis voinu käydä".

Kunnon rotta ja hyvä pelaaja mä laitan rispektit!

Ööö, siis ihailet moista jätekasaa?
- Kyykistyi taklattavana,
- Leikki vakavaa loukkaantumista,
- antoi ymmärtää, mutta ei ymmärtänyt antaa.
Kyseenalaistan tuon pelaajaääliön keinot.

Pidin Jarkko-rotasta, mutta en Jarkko-ongelmajätteestä.

Jarkolla ei ole minkäänlaista kunnioitusta yhtään mihinkään. Hänelle ei mikään alatyylinen ei ole liian alatyylistä. Moraalia ei ole olemassakaan.

Jarkon onneksi hän pakeni NHL:stä, ja SM-liigan muiden joukkueiden onneksi hän ääliöi nyt Jokereissa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ruutu, joka aikanaan haukkui SM-liigaa rottien sarjaksi, kyyristelee täysin epäurheilijamaisesti ja vaarallisesti laidassa ja täällä häntä puolustetaan. Olisi mielenkiintoista verrata nimimerkkien mielipiteitä maajoukkue osiossa, kun Ruotsin kapteeni kyyristeli Väänäsen edessä. Onko tapahtunut takinkääntöjä?

Ja miten aikuinen mies pystyy filmaamaan noin törkeästi? Herra juoksi pukukoppiin naamaa pidellen ja hetken päästä istui penkillä babyface ilman naarmun naarmua.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Itse kommentoisin illan kolmea tilannetta näin.

1. Kyykistyminen ennen taklausta. Todella vaarallista ja tuomittavaa. Vaikka kuinka olisi ärsyttäjä, niin tällaiset temput ei kuulu edes siihen.

2. Näytteli loukkaantunutta kun vastustaja hieman kurmuutti kulmauksessa. Tavallaan ymmärrän ja hyväksyn, sillä kuuluu Ruudun rooliin vaikka vituttaakin.

3. Sai Melartin tiputtamaan hanskansa. Hyväksyn täysin. Kokematonta Melartia vietiin 6-0. Tämä tempaus loistavasti hoidettu.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hän haluaa v*tuilla. Hän osaa v*tuilla. Hänelle maksetaan v*tuilusta.

Tuo on ihan ok ja kuuluu kuvaan. Mutta kyykkiminen taklaustilanteessa ON raukkamaista ja vaarallista. Siitä olisi ansainnut pari iskua koppaansa, mutta Melart ei jostain syystä antanu palaa. Jakke varmasti koittaa viimeiseen asti kalastella vastustajalle jäähyjä, mutta tuollaisen rottailun edessä voisi vastata puhelimeen miehen lailla.

Onneksi kukaan ei loukkaantunut, ei Melart eikä Jakke. Show jatkukoon.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ja miten aikuinen mies pystyy filmaamaan noin törkeästi? Herra juoksi pukukoppiin naamaa pidellen ja hetken päästä istui penkillä babyface ilman naarmun naarmua.

Miten tuollainen kokenut TF-kettukin menee näin selvään miinaan??

J.Ruutu haluaa aiheuttaa keskustelua ja hämmentää joka suuntaan, juuri siinä hän on taas kerran onnistunut. Täällä jeesustellaan, että "miten Jarkko voi olla noin rotta ja filmailla noin selvästi...... plää plää" kun tosiasia on, että hän on harrastanut tätä koko uransa ajan sarjasta riippumatta!

Ja Jakke nauttii tästä showsta, jonka media ja fanit tarjoavat, koko rahan edestä. Se on varma se.
 
Ala-arvoista toimintaa. Häpeä Jarkko Ruutu, häpeä. Nuo hanskanravistelut voi laittaa vielä jonkin "Jarkko Show":n piikkiin, mutta tuo kyyristely laidanvieressä... lapsellista, vaarallista ja vastuutonta. Siinä voi oikeasti käydä ihan vitun pahasti. Turha tulla jauhamaan paskaa, että "nyt ei käynyt kuinkaan."
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Itse kommentoisin illan kolmea tilannetta näin..

3. Sai Melartin tiputtamaan hanskansa. Hyväksyn täysin. Kokematonta Melartia vietiin 6-0. Tämä tempaus loistavasti hoidettu.

Hienosti ja ämmämäisesti saikin, mutta mikä oli hyöty omalle JOUKKUEELLE? Miten tuollainen reppana ei ota ketään vastaan kunnon myllyä liigassa, vaan juoksee kuolleeksi tekeytyneenä koppiin tai ihmettelee kumihuulillaan, kuinka outoja asioita tuomarit viheltää juuri hänen kohdallaan:) Hyväksyn homoilun vuonna 2044...
 

Dängleri

Jäsen
Olisi mielenkiintoista verrata nimimerkkien mielipiteitä maajoukkue osiossa, kun Ruotsin kapteeni kyyristeli Väänäsen edessä. Onko tapahtunut takinkääntöjä?

Pakko antaa rispektiä muutamille Jokeri-faneille, joilla takki ei ole kääntynyt. Kävin lueskelemassa tuolta Jokerit-osion alaisia ketjuja, ja sieltä pisti silmään mm. tällainen viesti:

Itseäni vituttaa se, miten jotkut nimimerkit vähättelevät kyykistelyä taklaustilanteissa.

Saatana, meidän kapteeni oli alle kuukausi takaperin loukkaantua vastaavassa tilanteessa, kyse on selkeästi jäähyn arvoisesta tilanteesta, kaveri teki YV-maalin ja vielä kaiken lisäksi tuota jäähyä ei voi pelitilanteella perustella. Omasta mielestäni on aivan vitun big deal, että:
1) Turhan ja aivan selvän jäähyn takia kaveri pääsee rokottamaan YV:llä.
2) Otetaan raukkamainen jäähy sellaisesta teosta, jota meidän kapteeni halveksui kovaan ääneen Hesaria myöten.

Itse pidän kovasta pelistä ja taklauksista. Mies olisi tuossa tilanteessa ottanut taklauksen vastaan ja välttänyt viimeiseen asti vaarallisen tilanteen ja AV:n aiheuttamista. Pelimies olisi joko vetänyt vastataklauksen tai pistänyt numeron muistiin ja kolannut seuraavassa tilanteessa puhtaasti yli. Joukkuepelaaja tai ns. kovan pelin mies ei todellakaan rupea niiaamaan ja aiheuttamaan sekä AV:tä että vitun vaarallista tilannetta.

edit: Onneksi kuitenkin valtaosa palstaveljistä on sitä mieltä, että nuo kyykyt eivät ole osa kiekkoa. Kovasti vituttaisi olla ainoa tätä mieltä oleva.

Mitä muuta tuohon voi sanoa, kuin että sekolustille vahvat rispektit. Ei varmasti ole ainoa, joka tilanteen näkee noin?!
 

Falcon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitenkäs se vanha sanonta menikään.. Oppia ikä kaikki. Jarkko se vaan ei opi koskaan vaan tyhmenee vaan vuosi vuodelta lisää.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä vielä tuo Ruudun illan show kokonaisuudessaan:

Koodi:
[URL="http://www.youtube.com/watch?v=3LWchGzjVaw"]Jarkko Ruudun naurettava show - Jokerit-HIFK 05.12.2011[/URL] - youtube.com

Mukana taklaustilanteessa kyykistyminen, tappelusta kieltäytyminen ja tuomareista itkeminen.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös