Kyllä mä sanoisin, että alykäs pelaaja.
!
Todellakin. Kolme pinnaa IFKille ja tommottis simmottis tämmöttiis on ihan ok tälle illalle ihana suoritus. Ei kai se ero enää 14 pistettä pelleihin ole?
Kyllä mä sanoisin, että alykäs pelaaja.
!
Aivan pelle koko jätkä, taitaa Liivikki sanoa tossa "vitun pelle, vitun paskahousu" jos oikein huulilta luen :)
... Se kyykky juttu nyt oli mitä oli, mutta ei siinä mitään käyny ni turha mun mielest jossitella "et olis voinu käydä".
Kunnon rotta ja hyvä pelaaja mä laitan rispektit!
Hän haluaa v*tuilla. Hän osaa v*tuilla. Hänelle maksetaan v*tuilusta.
Ei haittaisi yhtään, vaikka joku tarjoaisi tälle jääkenttien keharille kunnon osuman polveen tai mahdollisimman ruman laitataklauksen. Ihme sinänsä, ettei ole jo saanut.
Kyllä mä sanoisin, että alykäs pelaaja. Toi käytös saa niin pahasti vastustajan sapen kiehumaan ku olla ja voi. Ja kukaan ei pääse kostamaan :) hyvä äijä ja tekee hyvää vaan liigalle. Se kyykky juttu nyt oli mitä oli, mutta ei siinä mitään käyny ni turha mun mielest jossitella "et olis voinu käydä".
Kunnon rotta ja hyvä pelaaja mä laitan rispektit!
Haittaisi. Silloin alennuttaisiin samalle tasolle Rudin kanssa.
Hän haluaa v*tuilla. Hän osaa v*tuilla. Hänelle maksetaan v*tuilusta.
Ja miten aikuinen mies pystyy filmaamaan noin törkeästi? Herra juoksi pukukoppiin naamaa pidellen ja hetken päästä istui penkillä babyface ilman naarmun naarmua.
Itse kommentoisin illan kolmea tilannetta näin..
3. Sai Melartin tiputtamaan hanskansa. Hyväksyn täysin. Kokematonta Melartia vietiin 6-0. Tämä tempaus loistavasti hoidettu.
Mutta hyväksyit Ruudun jo vuonna 1998?Hyväksyn homoilun vuonna 2044...
Olisi mielenkiintoista verrata nimimerkkien mielipiteitä maajoukkue osiossa, kun Ruotsin kapteeni kyyristeli Väänäsen edessä. Onko tapahtunut takinkääntöjä?
Itseäni vituttaa se, miten jotkut nimimerkit vähättelevät kyykistelyä taklaustilanteissa.
Saatana, meidän kapteeni oli alle kuukausi takaperin loukkaantua vastaavassa tilanteessa, kyse on selkeästi jäähyn arvoisesta tilanteesta, kaveri teki YV-maalin ja vielä kaiken lisäksi tuota jäähyä ei voi pelitilanteella perustella. Omasta mielestäni on aivan vitun big deal, että:
1) Turhan ja aivan selvän jäähyn takia kaveri pääsee rokottamaan YV:llä.
2) Otetaan raukkamainen jäähy sellaisesta teosta, jota meidän kapteeni halveksui kovaan ääneen Hesaria myöten.
Itse pidän kovasta pelistä ja taklauksista. Mies olisi tuossa tilanteessa ottanut taklauksen vastaan ja välttänyt viimeiseen asti vaarallisen tilanteen ja AV:n aiheuttamista. Pelimies olisi joko vetänyt vastataklauksen tai pistänyt numeron muistiin ja kolannut seuraavassa tilanteessa puhtaasti yli. Joukkuepelaaja tai ns. kovan pelin mies ei todellakaan rupea niiaamaan ja aiheuttamaan sekä AV:tä että vitun vaarallista tilannetta.
edit: Onneksi kuitenkin valtaosa palstaveljistä on sitä mieltä, että nuo kyykyt eivät ole osa kiekkoa. Kovasti vituttaisi olla ainoa tätä mieltä oleva.
[URL="http://www.youtube.com/watch?v=3LWchGzjVaw"]Jarkko Ruudun naurettava show - Jokerit-HIFK 05.12.2011[/URL] - youtube.com
Mutta hyväksyit Ruudun jo vuonna 1998?
Kyllä mä sanoisin, että alykäs pelaaja. Toi käytös saa niin pahasti vastustajan sapen kiehumaan ku olla ja voi. Ja kukaan ei pääse kostamaan :) hyvä äijä ja tekee hyvää vaan liigalle. Se kyykky juttu nyt oli mitä oli, mutta ei siinä mitään käyny ni turha mun mielest jossitella "et olis voinu käydä".