Minun mielestäni J. Ruutu on Sm-liigan yksi mielenkiintoisimmista pelaajista, jonka vuoksi moni jääkiekkoa seuraava ihminen vääntäytyy halleille ilta toisensa jälkeen. Jakke on tärkeä osa HIFKn peliä: taklaa, repii, ärsyttää ja välillä tekee maalinkin. Kelpuuttaisin tuon taistelevan Jarkon JYPiin milloin vain (meillä kun noita väriläiskiä on viime vuosina ollut ihan riittämiin). Mutta sitä minä en ymmärrä, että miksi Jarkko itkee mediassa Sm-liigan pelityyliä, vaikka itse harrastaa filmaamista ja tuomareille täysin turhaa juputtamista (nähty jopa maajoukkuepeleissä), ei vakuuta! Tähän voisi joku Jarkolle todeta, että pelaa niin kuin opetat! Eli vastaus kysymykseen lyhykäisyydessään on: toisinaan on ja toisinaan ei..
Off-topic: Havaitsin tästä keskustelusta asian, kuten monesta muustakin keskustelusta, joka paistaa kirkkaana kuin Naantalin aurinko. Nimittäin jos joku erehtyy lausumaan lauseen, joka ei miellytä kehä III:n sisäpuolella asuvia, niin heti otetaan käyttöön heinähatut ja porot. Miksi? Onko tuo ihan tarpeellista? Eikö jääkiekosta pystytä keskustelemaan ilman noita? Vai pitääkö asia ymmärtää niin, ettei muualla saa seurata kiekkoa, kannattaa omaa joukkuettaan ja ilmaista omia mielipiteitään ilman, että haukutaan heinähatuksi tahi poroksi?
Off-topic: Havaitsin tästä keskustelusta asian, kuten monesta muustakin keskustelusta, joka paistaa kirkkaana kuin Naantalin aurinko. Nimittäin jos joku erehtyy lausumaan lauseen, joka ei miellytä kehä III:n sisäpuolella asuvia, niin heti otetaan käyttöön heinähatut ja porot. Miksi? Onko tuo ihan tarpeellista? Eikö jääkiekosta pystytä keskustelemaan ilman noita? Vai pitääkö asia ymmärtää niin, ettei muualla saa seurata kiekkoa, kannattaa omaa joukkuettaan ja ilmaista omia mielipiteitään ilman, että haukutaan heinähatuksi tahi poroksi?