Koirat vikisee, karavaani kulkee. Rottapelaaja ei koskaan pääse NHL:ään ottamaan kymmeniä myllyjä tienaten samalla fanien arvostuksen enforcerina. Siksi Kiviharjun (nyk. Italia) ja Rudyn vertaaminen osoittaa niin vertahyytävää asiantuntemattomuutta, että jos tämä palsta olisi mun, nappaisin tästä 5 vuoden kirjoituskiellon syynä "debiliteetti". Mutta kun tämä ei ole mun palsta, niin en voi tappaa Stalinina keskustelua, vittu, ei ole kivaa elä demokratiassa.
vero: Oletko kuullut koti- ja vieraspelaamisen erosta? Syksyllä HIFK-Ässissä HIFK taklasi ja rouhi yksin, Ässät puhalteli muniinsa, mistä valitti monikin Ässä-fani. Nielikäisen Pasi paineli nanosekunnissa vaihtoon Rudyn pudottaessa puhtaalla pommilla Joensuun. Molemmat jengit, Ässät ja HIFK, ovat rytinämeiningin eliittiä aina halutessaan ja tällä kaudella on saatu ilmeisesti molempien toimesta paljonkin hupia kansalle. Joten turha hirveästi vinkua omien lasien takaa nähdyn yhden matsin perusteella, jota kaikenlisäksi useimmat Ässä-fanit ovat kehuneet.
Tällä kirjoituksella en tietenkään sulje sitä pois, etteikö HIFKissäkin voisi olla / olisi rottakiekkoilijoita, onhan meillä ollut Santtu Heiskanenkin. Kaiken lisäksi pidän rottakiekkoilua yhtenä ärsyttämisen lajina, jota pitääkin olla, siksi Spanhelkin mahtui minun HIFKiini. Rottapelaajien eliittiin kuuluu Ässien kulmakivi Jari Korpisalo. Loistava pelaaja, jolla ei olisi ollut kovuutta NHL:ään kuitenkaan.