Tekstiä...
Ottaisin koska vaan mun joukkueeseen. Ruutu 5 IFK 0
Pakko huomauttaa mutta se on Ruutu 6 IFK 0 *hymiö*
Tekstiä...
Toiset huutelee koodistosta, Rudi huutelee voittamisesta.Ruutu 5 IFK 0
Pakko huomauttaa mutta se on Ruutu 6 IFK 0 *hymiö*
Kyllä voittamisesta kannattaakin huudella, jos on viimeksi voittanut jotain yli 14 vuotta sitten ja silloinkin HIFK:ssa.
Ruutu on hyvä pelaaja ja mielenkiintoinen persoona, ehdottamasti yksi liigan suurimmista väriläiskistä. Arvostan myös hänen pitkää uraansa ja paljon mieluummin katselisin häntä omieni kuin vieraiden joukossa.
Mitään suurta voittajatyyppiä hänestä ei sen sijaan saa tekemälläkään.
Jumalauta äijää on hehkutettu aina loistavana ärsyttäjänä.
Nyt kun liigassa mies vetää elämänsä showta, niin jo toista kautta porukka huutelee ja dissaa miestä. Mediaa myöden ihmetellään tätä, eikö jumalauta kukaan ole sittenkään seurannut Rudin uraa?!
"mitta rupeaa olemaan koko joukkueella täynnä Ruudun temppuja".
Itse en muista nähneeni Ruudulta änäripeleissä esim. viime kauden taklauksen alta kyykistymisen kaltaista tempausta tai sellaista hanskojen tiputtamisen hämäämistä, jonka hän myös teki viime kaudella.
Ihmettelen vain, miten tämä Rudin toiminta tuntuu tulleen niin monelle suomalaiselle lätkäfanille "yllätyksenä"? :D
Jumalauta äijää on hehkutettu aina loistavana ärsyttäjänä.
Nyt kun liigassa mies vetää elämänsä showta, niin jo toista kautta porukka huutelee ja dissaa miestä. Mediaa myöden ihmetellään tätä, eikö jumalauta kukaan ole sittenkään seurannut Rudin uraa?!
Jarkko Ruutu on tällä hetkellä syy numero 1 minkä takia Jokereilla on aivan totaalinen niskalenkki IFK:sta. Stadin valtikka on Rudin ja jokereiden hallussa, samaan aikaan paikallisvastustaja IFK on lukotettu mattoon. Jokereille on tarjolla lisää 5min ylivoimia kun Rudi kouluttaa Melartia ja opettaa miten kunnon rotta pelaa. Ainiin, ja btw Ruutu takoo samalla vielä pisteitäkin.
Toiset huutelee koodistosta, Rudi huutelee voittamisesta. Kuulun itse niihin ihmisiin joiden mielestä voiton eteen on tehtävä kaikkensa. Jos se tarkottaa sitä että on touhuttava aivan sekavia niin sitten sitä tehdään.
Toki, sekaan mahtuu muutama tapahtuma joita en arvosta, taklausta vastaanotettaessa ei kyykätä, mutta rapatessa roiskuu.
https://www.youtube.com/watch?v=kkqXSB8XPCs (Ruudun taklaus perjantaina)
Tästä kuvakulmasta katsottuna kohtuullisen puhdas taklaus, mutta ei auta kun "mitta rupeaa olemaan koko joukkueella täynnä Ruudun temppuja".
Taklaus takaa, laidan vieressä vauhditettuna korkealla olevilla käsillä ja hypyllä.
Jep
https://www.youtube.com/watch?v=kkqXSB8XPCs
Tuoko nyt oli se syy, jonka perusteella Ruutua piti "kouluttaa" ihan seuraavassa pelissä ja aloittaa tapahtumaketju, jonka seurauksena koko peli meni ihan pelleilyksi ja oma kapteeni päätyi vastustajan aivopierun takia saikulle? Tulee erikoinen kausi IFK:lle tämän alokasvalmentajan alaisuudessa jos tuollaisesta menee noin sekaisin.
Ihmettelen vain, miten tämä Rudin toiminta tuntuu tulleen niin monelle suomalaiselle lätkäfanille "yllätyksenä"? :D
En välttämättä. Voisin kuvitella että Melart on käskytetty Ruudun kimppuun sen takia, että joku pahoitti mielensä siitä, kun Ruutu kävi edellisessä ottelussa Piiparista muistuttamassa siitä, että pitää pystyä taklauksia vastaanottamaankin, jos on niin halukas niitä antamaan. Toisaalta tällainen jääkiekon perusjuttu luulisi olevan jopa HIFK-leirissä tiedossa, joten en jaksa oikein siihenkään uskoa. Toinen vaihtoehto on sitten Melartin henkilökohtaiset antipatiat Ruutua kohtaan. Kolmas ja todennäköisin vaihtoehto on, että Melart käskytettiin Ruudun kimppuun juuri siitä syytä jonka Sormunen Hesarissa kertoi. Ruutu on yksinkertaisesti päässyt niin totaalisesti HIFK-pelaajien ihon alle.
Kuulisin mielelläni sinun uskomuksesi asiasta.
Mies taklaa kädet korkealla melkein aina, ajelee maalivahteja, perseilee minkä kerkeää. Tällaista koko kausi ja liiga ei puutu tarvittavalla tavalla asiaan.
Mies taklaa kädet korkealla melkein aina, ajelee maalivahteja,
Tätä se on ollut koko uran ajan ja siihen olisi pitänyt siinä tapauksessa puuttua SM-liigassa jo 15 vuotta sitten. Minä näen tässä nykyisessä dissaamisessa huomattavan paljon kaksinaismoralismia.Mies taklaa kädet korkealla melkein aina, ajelee maalivahteja, perseilee minkä kerkeää. Tällaista koko kausi ja liiga ei puutu tarvittavalla tavalla asiaan.
En tiedä tulkitsenko tämän oikein, mutta omalta osaltani totean hänen olleen sitä jo 15 vuotta sitten. Jos tarkkaan luet kirjoituksiani J.Ruudusta, et kyllä kovin montaa fanipoikakirjoitusta löydä. Sen sijaan löydät monta kirjoitusta jossa ilmaisen ihmetykseni siitä, miten rotsit Jaken suhteen ovat kääntyneet ja miten hänestä nyt eniten huutaa ne, jotka häntä eniten aikanaan palvoivat, noin karkeasti ottaen.Jarkko Ruutu on tällä hetkellä häpeäpilkku
Minä ainakin näin ihan tarpeeksi --> Jarkko Ruudun parhaat 2011-12!Oletko nähnyt miehen pelaavan ja miten paljon esim. viime kaudella?
Mutta käsi sydämellä, huutelisitko sinä täällä yhtä kovaa siinä tapauksessa?
Juu en yrittänytkään kommenttejani henkilöittää sinuun, en edes viimeistä retorista kysymystäni.
Rudy keep at the good work !