Jarkko Ruutu – Jokeri

  • 994 961
  • 3 184
Suosikkijoukkue
KalPa
En halua uskoa, että kukaan tietoisesti teloo vastustajiaan, mutta JYP, Kärpät ja Tappara ovat olleet aikamoista myrkkyä Jokereille. Jokereille sopii siis mainiosti että KalPa menettää iskukykyään runkosarjan lopussa ja siten on potentiaalisempi vastustaja mahdollisessa välierävaiheessa.

En minäkään ennen uskonut että kukaan haluaisi teloa vastustajia, mutta tällä kaudella tapahtuneiden juttujen jälkeen mieli alkaa muuttua. Törkeyksiä ei saa kuitata tappeluilla ja rangaistukset on aivan naurettavia. Kyllähän tätä tilannetta käytetään hyväksi jos voittaminen on tärkeämpää kuin moraali.
 

J.Rita

Jäsen
En minäkään ennen uskonut että kukaan haluaisi teloa vastustajia, mutta tällä kaudella tapahtuneiden juttujen jälkeen mieli alkaa muuttua. Törkeyksiä ei saa kuitata tappeluilla ja rangaistukset on aivan naurettavia. Kyllähän tätä tilannetta käytetään hyväksi jos voittaminen on tärkeämpää kuin moraali.

Olen ihmetellyt, miksei joku jämäpelaaja vaan paketoi Ruudun kautta. Teknisesti helpohkoa, vaikka vaatiikin sikamaisuutta ja pelikieltoa luonnollisesti tulisi. Ruutu on Jokereille selkeä voimavara, kun ainoa pelote on 5 minuutin alivoima ja parin ottelun pelikielto. Täytyy tosin muistaa, että Ruudun kausi kokonaisuudessaan on ollut varsin puhdas.
 

Tuoppi

Jäsen
En halua uskoa, että kukaan tietoisesti teloo vastustajiaan, mutta JYP, Kärpät ja Tappara ovat olleet aikamoista myrkkyä Jokereille. Jokereille sopii siis mainiosti että KalPa menettää iskukykyään runkosarjan lopussa ja siten on potentiaalisempi vastustaja mahdollisessa välierävaiheessa.

Mä kyllä tajua millä tavalla Kalpa on yhtään sen potentiaalisempi vastustaja meille kuin kukaan muukaan. Kuopiolaiset todennäköisesti jäävät ekalle kierrokselle kuten viimekin vuonna!

Eikö olisi paljon hyödyllisempää teloa Tapparan tai/ja Jypin miehiä?
 

J.Rita

Jäsen
Mä kyllä tajua millä tavalla Kalpa on yhtään sen potentiaalisempi vastustaja meille kuin kukaan muukaan. Kuopiolaiset todennäköisesti jäävät ekalle kierrokselle kuten viimekin vuonna!

Runkosarjavoittaja välttää varmuudella kakkosen ja kolmosen välierävaiheessa. Jokereiden intresseissä on siis, että ei-toivotut vastustajat olisivat mahdollisimman korkealla sarjataulukossa. KalPan toiseksi paras pistemies saattaa olla sivussa runkosarjan loppuun asti, mikä luonnollisesti heikentää KalPan runkosarjamenestysmismahdollisuuksia.

En näe, miksei KalPalla olisi hyvät mahdollisuudet edetä välieriin Jokereiden vastustajaksi.
 

Titaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tekisi mieli jo antaa asian olla. Mutta oikeasti huvittaa ne Kimmo Kapasen kommentit, hän ilmeisesti oli itse myös aloituksessa kuuntelemassa mitä iso paha Jarkko-Susi juttelee heidän junnulleen. Miettikää nyt asia toisinpäin, jos joku Jokereista kävisi lehtien palstoilla itkemään, että meidän pelaajia uhkaillaan kaukalossa, niin minkän riemun muiden joukkueiden fanit siitä saisivat. Yhtä paljon naurattavat Ismo Lehkosen kommentit tänään ilmestyneessä Veikkaajassa, jossa hän syyttää Jokereita ajojahdista ja Jokereilla on joku suunnitelma. "Se Ruudun taklaus oli mauton. Oma moraalini ei olisi pelaajauralla kestänyt tuollaista pommia kuolleesta kulmasta.." Näin sanoo siis isukki Lehkonen. Siis oikeasti, tämä saa aivan järkyttävät mittasuhteet. Kuten kurinpitäjän raportista käy ilmi, niin taklaus oli teknisesti puhdas, mutta hieman myöhässä. Eikö Ismo Lehkonen ole ennen tälläistä taklausta mukamas nähnyt? Jokainen varmaan muistaa ne kuuluista "Nyt tuli Pesoselle noutaja" sanat. Ehkä se Jussi Pesonenkin jonkun poika on. Että ei luulisi I. Lehkosella olevan paljon varaa huudella.

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Tässä maassa vaan on naurettavan matala uutiskynnys.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jaa Ika olikin noin rankoin sanakääntein kommentoinut taklausta. Mitä eilen luin jomman kumman iltapaskan nettiversiosta, niin vaikutti jokseenkin diplomaattisemmalta.

Millään sanomisilla ei pitäisi olla mitään vaikutusta mihinkään. Vastustajan psyykkaaminen kuuluu tähän lajiin, varsinaisia tappouhkauksiakin satelee varmaan harva se viikko.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Mä kyllä tajua millä tavalla Kalpa on yhtään sen potentiaalisempi vastustaja meille kuin kukaan muukaan. Kuopiolaiset todennäköisesti jäävät ekalle kierrokselle kuten viimekin vuonna!

Eikö olisi paljon hyödyllisempää teloa Tapparan tai/ja Jypin miehiä?

Johtuisiko siitä, että KalPa on mikkihiirijoukkue ja telominen toimii hyvin KalPaa vastaan. Siellä ei vaan pää kestä tällaista toimintaa koska heidän arvoihinsa ei tämä kuulu.
 

Kulmapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teukat, Jokerit, Flyers
Turha taklaus ja vielä turhemmat ininät. Ei ollut taklaus tämän kauden rumimpia eikä ollut tämän kauden pahimmat seuraukset (loukkaantuminen) tai rangaistukset. Turha tapahtuma ja turhan paljoa melua kaikin puolin.

Kalpan organisaatiolle ja faneille henkiset nessut tuen osoituksena.

Arsille toivon pikaista paranemista.
 
Okei, sori, tässä viimeinen kannanotto:



Raffi Torres - Marian Hossa: Raffi Torres hit on Marian Hossa. Phoenix Coyotes vs Chicago Blackhawks 4/17/12 NHL Hockey - YouTube

Jarkko Ruutu - Artturi Lehkonen (erityisen maukkaalla otsikolla): Jarkko Ruutu taklaa Artturi Lehkosta päähän |16.2.2013| - YouTube

Pyydän kauniisti luettelemaan yhdistävät tekijät (hyppy? kädet? kohdistuiko päähän? mikä oli vauhti? tilanteen ulkopuolisuus? taklauksen seuraukset?).

Kaniisti kun pyydät niin tässä luettelo:
*Torres hyppää Ruutu ei.
*Molemmat kohdistuu päähän - kauniisti pyydän, älä ala väittämään että Lehkonen pimenee kun pää osuu jäähän. Kukaan ei (edes pikku lapsi) ei kaadu pää edellä jäähän ellei taju ole jo kutakuinkin pois. Eteenkään pelaaja jota on taklailtu ennenkin ja joka "osaa" tulla alas.
*Kumpikin taklaus tilanteen ulkopuolella.
*Kumpikin taklaa kiekotonta pelaajaa
*Kumpikin huomaa että nyt tuo ei näe minua, vedämpä kunnolla -> kunnioitus
*Torresilla kovempi vauhti kuin Ruudulla.
*Kumpikaan ei taklaa käsillään (mitä merkitystä??)
*seuraukset samat, taju pois, aivotarähdys ja huilia. Lehkosen paluuta en pysty (tietenkään) vielä sanomaan.
*Kumpikin on rikoksen uusia. (tällä on merkitystä myös NHL:ssä. Tarkista vaikka Shannahanin videoista).

Toinen pelaa taklauskultuuria ihannoivassa sarjassa ja saa 21 peliä ja toinen täällä meillä missä ei kauheasti taklailla ja saa 3 peliä...

Tarkennukseksi: En ole vaatimassa Ruudulle 21 peliä. Mutta 3 peliä on vitsi. En ole myöskään "Ruutu vihaaja".

Tappeluista missä huuli halkeaa tulee täällä saman verran penaltia kuin teloituksesta mistä voi ura loppua...
Ei ole loogista minun mielestä.
 

scholl

Jäsen
Olen ihmetellyt, miksei joku jämäpelaaja vaan paketoi Ruudun kautta.

Sellaisia pelaajia ei ole enää kokoonpanossa, kun vähennettiin kaksi pelaajaa. Jos olisi 7 pakkia ja 13 hyökkääjää niin silloin joku hullu "nielikäinen" tuon tekisikin. Nyt harvassa matsissa kellään on varaa menettää tietentahtoen pelaajaa, eikä joukkueisiin ole välttämättä palkattu oikeanlaisia hahmoja.
 
En ole tässä asiassa vielä kantaa ottanut, mutta todetaan tässäkin yhteydessä, että sanktiot tämän tapaisissa tempuissa ovat järjestään liiat pienet.

Päähän kohdistuneet taklaukset ja muut tarkoitukselliset vahingoittamisteot pitäisi rankoa kunnon pelikielloilla.

KalPan ottama virallinen vikinälinja sen sijaan edustaa sitä samaa kaksinaismoralismia, mitä ylipäätään koko lajin ympärillä oleva jeesustelu vastustajan kunnioittamisesta.

Kapasen klaani voisi katsoa ensiksi peiliin ja tutkia nouseeko mieleen Ross Lupaschukille aiheutettu aivotärähdys.
 

haamuhanska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JOKERIT, Kajaanin Hokki, K-Vantaa, HC RuMa
*Molemmat kohdistuu päähän - kauniisti pyydän, älä ala väittämään että Lehkonen pimenee kun pää osuu jäähän. Kukaan ei (edes pikku lapsi) ei kaadu pää edellä jäähän ellei taju ole jo kutakuinkin pois. Eteenkään pelaaja jota on taklailtu ennenkin ja joka "osaa" tulla alas.

Tappeluista missä huuli halkeaa tulee täällä saman verran penaltia kuin teloituksesta mistä voi ura loppua...

Ensinnäkin, kuten Liusjärvikin totesi, niin Ruudun taklaus EI KOHDISTU PÄÄHÄN!
Toiseksi, aivan uskomaton tuo teoriasi kaatumisesta, huh huh! Itse kiekkoa pelanneena olen usein kaatunut niin, että pää kopsahtaa jäähän ja olen nähnyt vastaavia varmaan satoja!

Kolmanneksi, sanan "teloitus" käyttäminen tämän tapauksen yhteydessä on törkeää liioittelua!
 

Titaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ensinnäkin, kuten Liusjärvikin totesi, niin Ruudun taklaus EI KOHDISTU PÄÄHÄN!
Toiseksi, aivan uskomaton tuo teoriasi kaatumisesta, huh huh! Itse kiekkoa pelanneena olen usein kaatunut niin, että pää kopsahtaa jäähän ja olen nähnyt vastaavia varmaan satoja!

Kolmanneksi, sanan "teloitus" käyttäminen tämän tapauksen yhteydessä on törkeää liioittelua!

Näin on. On se nyt kumma tajuta, että se ei kohdistunut päähän. Sen näkee jokainen videolta ja kurinpitäjän raportissakin on mustaa valkoisella. Ja aivan, pään voi lyödä myös jäähän, vaikka kukaan ei edes osuisi. Itsekin kiekkoa pelanneena ja jossain määrin vieläkin pelaan, niin ei tarvi kuin luistella johonkin jäärailoon, siinä on helposti selällään jään pinnassa ja pää mukavasti kolahtaa jäähän. "Teloitus" nimike menee kyllä jo todella härskisti yli. Aivotärähdykseen johtaneita taklauksia on tullut vaikka kuinka paljon, niin miten tämä nyt on joku melkein taponyritykseen rinnastettavissa oleva teko. Suosittelen lähettämään KalPan toimostolle tukkupaketin nenäliinoja, paketin päälle voi kirjottaa Kimmo Kapasen nimen.
 

J.Rita

Jäsen
Sellaisia pelaajia ei ole enää kokoonpanossa, kun vähennettiin kaksi pelaajaa. Jos olisi 7 pakkia ja 13 hyökkääjää niin silloin joku hullu "nielikäinen" tuon tekisikin. Nyt harvassa matsissa kellään on varaa menettää tietentahtoen pelaajaa, eikä joukkueisiin ole välttämättä palkattu oikeanlaisia hahmoja.

Ei kokoonpanomuutoksella (20 -> 18) ole suurempaa merkitystä, jos lähdetään noutamaan pelaajia. Varsinkin jos noudon suorittaa siihen sopiva pelaaja. Silloin oletuksena on, että molemmat jatkavat yhtä monella pelaajalla.

Siinä olet oikeassa, ettei näitä hulluja enää ole joka joukkueessa. Jos joku tietoisesti haluaa vahingoittaa vastustajaansa, niin hinta on kuitenkin edelleen varsin edullinen.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä homma on saanut näköjään lähes kaikki kertomaan omaan maailmankatsomukseen sopivan version tapahtuneesta. Vaikkei se ketään kiinnostakaan niin omasta mielestäni kolme peliä on ansaittu ja sopiva tuomio tilanteesta. Ruutu teki typerästi ja maksaa siitä (ja paskasta tsägästä) viulut. Kurinpitoelin toimi suoraselkäisesti ja reilusti. Sinne peukkua.
 
Ensinnäkin, kuten Liusjärvikin totesi, niin Ruudun taklaus EI KOHDISTU PÄÄHÄN!
Toiseksi, aivan uskomaton tuo teoriasi kaatumisesta, huh huh! Itse kiekkoa pelanneena olen usein kaatunut niin, että pää kopsahtaa jäähän ja olen nähnyt vastaavia varmaan satoja!

Kolmanneksi, sanan "teloitus" käyttäminen tämän tapauksen yhteydessä on törkeää liioittelua!

Ensinnäkin, ihan sama mitä joku kurinpitäjä heppu sanoo, se puolustelee omaan surkeata päätöstään. Kaatumiseen sellainen tarkennus että kyllä olen itsekkin kaatunut kirkossa niin että pää osuu jäähän. Tarkoitin tätä tilannetta missä lehkonen ei "lennä" jäähän vaan askeltaa hetken paikallaan ja sitten kaatuu paikaltaan selälleen ja kaiketi lyö päänsä jäähän. Jokaisen refleksit toimii silloin niin että pää ei osu jäähän.
Ei pätkääkään liioittelua tuo teloitus, ei pätkääkään.
Nina ja varmuudeksi en ole KalPa miehiä vaan täysin muiden joukkueiden kannattaja.
Saanhan silti kommentoida saanhan...?
Ps. Ei pisteitä KalPan rutinoille lehdissä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Änngh, mä haluun eroon tästä aiheesta. Varsinkin tässä ketjussa.

*Kumpikaan ei taklaa käsillään (mitä merkitystä??)

Silloin kun kädet nousee, ne nousee usein kohti päätä ja harvoin vahingossa.

Tappeluista missä huuli halkeaa tulee täällä saman verran penaltia kuin teloituksesta mistä voi ura loppua...
Ei ole loogista minun mielestä.

Tässä ollaan täysin samaa mieltä. En vain näe Rudin pommissa mitään "teloitukseen" viittaavaa.
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Eilen aamupäivällä kahvia nauttiessani tsiigailin toisella silmällä ykkösen uutisia, joissa yleensä puhutaan isoista maailman uutisista obamoineen ja Itä-rannikon lumikatastrofeineen. Näiden maailmaa heilauttaneiden megauutisten joukkoon oli saatu myös yksi suomalainen Uutinen: Jokereiden Jarkko Ruutu oli saanut pelikieltoa ja sakkoja sikailuistaan KalPaa vastaan. Meinasi mennä tsufeet sieraimeen, niin saatanasti nauratti, kun se pyöreänaamainen, lyhythiuksinen beibi vakavalla äänellä kertoi suurta uutistaan.

Rudi on hiipinyt jo YLEn uutistoimituksenkin ihon alle, on se kova jätkä!

Mielenkiinnolla jäin seuraamaan heti perään tulleita YLEn englanninkielisiä uutisia. Ei mitään J.Ruudusta, saatana pelkkää maailmanpolitiikkaa. Samoin BBC:lla. Olin pettynyt.
 
Viimeksi muokattu:

Scade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ensinnäkin, ihan sama mitä joku kurinpitäjä heppu sanoo, se puolustelee omaan surkeata päätöstään. Kaatumiseen sellainen tarkennus että kyllä olen itsekkin kaatunut kirkossa niin että pää osuu jäähän. Tarkoitin tätä tilannetta missä lehkonen ei "lennä" jäähän vaan askeltaa hetken paikallaan ja sitten kaatuu paikaltaan selälleen ja kaiketi lyö päänsä jäähän. Jokaisen refleksit toimii silloin niin että pää ei osu jäähän.
Ei pätkääkään liioittelua tuo teloitus, ei pätkääkään.
Nina ja varmuudeksi en ole KalPa miehiä vaan täysin muiden joukkueiden kannattaja.
Saanhan silti kommentoida saanhan...?
Ps. Ei pisteitä KalPan rutinoille lehdissä.

Kai se kurinpitaja esittaa perusteet joita on kayttanyt paatoksen tekemiseen, eika jalkikateen keksi tekosyita puolustellakseen sita. Toisekseen en nae mitaan perusteita sille, etta Liusjarvi kohtelisi Jokereita jotenkin erityisen hellakatisesti.

Eroa on myos silla onko taklaus paahan kohdistuva vai paahan osuva, naista ensimmainen tarkoituksella paahan osuva siis ja suurin osa voimasta kohdistuu paahan. Ruudun taklaus ei tammoinen ole, Torresin on. Siita en osaa sanoa, etta osuuko taklaus paahan, en itse videolta nae osumaa, mutta kenties siella sellainen on.

Mita tulee noihin normireflekseihin niin itse asiassa vaittamasi ei pida paikkaa. Kun kaatuessa tapahtuu ns. akillinen piiskaliike (niin kuin tuossa Lehkosen kaatumisessa) iskeytyy paa helposti huomattavalla voimalla jaahan/maahan helposti kohtalokkain seurauksin. Tassa eivat refleksit niinkaan auta vaan tuota liiketta on hyvin vaikea pysayttaa. Sen sijaan taman voi estaa olemalla valmiiksi jannittynyt. Lehkonen ei tassa tilanteessa ollut, koska ei osannut odottaa taklausta. Liigan linjaus on nyt se, etta ei olisi pitanytkaan ja siita sitten rangaistusta Ruudulle. Taman kanssa voin elaa.
 

Misi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga-Jokerit, St. Louis Blues, Teemu Pulkkinen
Tappeluista missä huuli halkeaa tulee täällä saman verran penaltia kuin teloituksesta mistä voi ura loppua...
Ei ole loogista minun mielestä.

Päätin jo että en enää tähän asiaan puutu koska tämä on kyllä naurettavuudessaan ihan huikealla tasolla. Voisin lainata noin 45305 muutakin kirjoittajaa, mutta päätinpä lainata sinua tällä kertaa koska minua rupesi tässä hieman vituttamaan kun olet jo tämän palstan 3000. kirjoittaja joka käyttää tästä tapauksesta tuota termiä. Mikä vitun teloitus?? Ota nyt helvetti soikoon sinäkin ne helvetin paksut lasit pois silmiltäsi ja katso tuota taklausta!! Ihan normaali taklaus, joita tulee jokaisessa jääkiekko-ottelussa tänä päivänä. Nyt oli 0,2s liian myöhässä, voi voi... Alkaa nyt jo vähän ottamaan päähän tämä jatkuva paskanjauhaminen Ruudusta ja Jokereista. Joku järjenjättiläinen tajusi vetää jonkun Raffi Torresin "200km/h vauhdilla poljetun kädet ylhäällä päähän" -teurastuksenkin tähän mukaan. Voi hyvää päivää, Brendan Shanahan nauraisi tämän palstan ihan maanrakoon jos saisi lukea missä jamassa meidän liigamme on. Tässä minun "puolustuspuheenvuorossani" ei ole kyse minkään asteen värilaseista, kuten ei ole lähes yhdenkään muunkaan jokerifani-kirjoittajan kirjoituksissa, voin sanoa että sillä että Ruutu on päässyt teidän ihonne alle on ainakin suuri merkitys TEIDÄN kirjoituksiinne. Lähes 100% muiden jengien fanien kirjoituksista täällä on kyllä aikamoista paskaa! Keskittykää nyt jumalauta omaan tekemiseenne ja medialle ihan helvetin isoa persettä tästä paskanjauhannasta! Pyydän teitä arvon jullit, jyväjemmarit, näädät, rinkelinpoimijat jne. ryhtymään tähän mielikuvitusharjoitukseen: Kuvitelkaa teidän Tupputappuraisenne taklaamaan vastustajan Kukkosta vastaavalla tavalla, voisitteko kuvitella että hänet ajetaan edes ulos, saatika että lehdistö ja jatkoaika täyttyy tämän kaltaisesta vyörystä. Voi huhhuh oikeesti. Tämä taklaus ei ole mitenkään poikkeuksellinen teloitus vaan näitä tulee, olen itseasiassa nähnyt toistakymmentä viisikymmentäkertaa rumempaa taklausta tällä kaudella jääkiekon Sm-liigassa, mutta enpä ole niistä saanut tässä määrin lukea lehtien palstoilta tai täältä, herätkää elämäänne oikeasti! Tällä kertaa junnu ei osannut pitää päätään ylhäällä, ensi kerralla ehkä osaa niin eipä satu, koska fakta on se että kyllä tossa tilanteessa täytyy osata odottaa taklausta. Jos et osaa niin sitten lähdet sinne junnuliigaan opettelemaan.

Kukaan ei (edes pikku lapsi) ei kaadu pää edellä jäähän ellei taju ole jo kutakuinkin pois.

Niin ellet ole kuin veltto makarooni ja katsele sen oman syöttösi perään ilman aiettakaan pelata fyysistä lajia nimeltä jääkiekko.

Modet antakaa minulle pelikieltoa vaikka liiallisesta kirosanojen viljelystä, pyydän. Haluan hyvän syyn olla käymättä tällä palstalla, jossa tämä paska kukoistaa kuin auringonkukansiemen keväisellä nurmella.
 
Viimeksi muokattu:

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Kävin tuossa vilkaisemassa Rudin FB-faniseinää (kuka lie sen aikanaan perustanut) ja aika hiljaiseksi vetää nuo viimeaikaiset kommentit, osa menee aika raskaasti laittoman puolelle...
 

Karlsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Penguins,
Toivottavasti jokainen täälä palstalla käyvä lukee ajatuksella tuon Misin kirjoituksen pari viestiä ylempänä. Näin. Case Closed.
 

ajmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Sanotaan nyt aivan ensimmäiseksi, että Jokerit pelaa tällä hetkellä sm-liigan parasta lätkää ja Jarkko Ruutu on taitava pelaaja, jos vain keskittyisi pelaamiseen. Ikävä kyllä hän ei siihen keskity, vaan toimii toistuvasti raukkamaisesti ja lajin periaatteita rikkoen.

Onko täällä oikeasti vielä ihmisiä, jotka eivät ole valmiita millään tasolla myöntämään, että Jarkko Ruutu on kotoiseen liigaan palattuaan rikkonut jääkiekon koodistoa säännöllisin väliajoin?

En nyt ala luettelemaan jokaista kertaa kun Ruutu on näin toiminut, mutta parhaiten toiminta kiteytyi viime kaudella 5.12. pelatussa ottelussa. a) Ruutu kyykistyi(!) taklauksen edessä b) myöhemmin pelissä Ruutu haastettiin hanskaamaan -> vastustaja tiputti hanskansa -> Ruutu perääntyi.

Tämä tuhanteen kertaan ruodittu esimerkki kiteyttää vastustajan kunnioittamisen puutteen, jota Ruudun touhu toistuvasti osoittaa. Edellä mainitussa tilanteessa ei ole mitään muita vaihtoehtoja kuin pudottaa hanskansa ja vastata teoistaan, näin jääkiekossa toimitaan. Mm. tästä tempauksesta lähtenyt kehityskulku "huipentui" viime syksyiseen otteluun, jossa pahoinpideltiin yksi pelaaja ja molempien joukkueiden pelaajat syyllistyivät ylilyönteihin.
 

J.Rita

Jäsen
Savon Sanomat liekeissä:

"Isku ei kuitenkaan aio vetäytyä ainakaan saman tien yhteistyökumppanuudesta."

Sponsorit loppuisivat äkkiä kesken, jos niitä tippuisi kyydistä jokaisen pelikiellon yhteydessä. Varsinkin pienemmillä talousalueilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös