Laskin siis päin helvettiä ;) Eli kyseessä turha kaveri siis, olen pahoillani.Ritalla 17p, joten ei ihan vielä Jarkolle kultapottaa ;) Mutta loistavan pelin pelasi eikä edes saanut jokapäiväistä Ruutu-jäähyä!
Laskin siis päin helvettiä ;) Eli kyseessä turha kaveri siis, olen pahoillani.Ritalla 17p, joten ei ihan vielä Jarkolle kultapottaa ;) Mutta loistavan pelin pelasi eikä edes saanut jokapäiväistä Ruutu-jäähyä!
Ritalla 17p, joten ei ihan vielä Jarkolle kultapottaa ;) Mutta loistavan pelin pelasi eikä edes saanut jokapäiväistä Ruutu-jäähyä!
Eehh, Rita 12+6 ja Ruutu 6+13 tämän illan jälkeen - kyllä se mun matikalla kultaista kypärää tietää..
Kun Ilves teki dumareitten avustuksella sen 2-4 maalin, olisin toivonut J.Ruudulta pientä tanssiinkutsua vaikka Masille. Olis voinut herätellä uneliasta jokeripakkaa. En yleensä kannata hakuja, mutta jossain tilanteessa sellainen olisi paikallaan.
Mutta voihan se olla, että Jakkea ei tehohyökkääjänä enää kiinnostakaan nuo lavatanssit:-b
Ei kiitos enään vetämään rankkareita, sut on jo niin nähty. Ja ensi kaudeksi Venäjälle, kiitos.
Riittää kun pääsin paikan päällä todistamaan, kun Jarkko hiljensi täpötäyden Niiralan. Priceless.
Mutta jos Pulkkisen yritykset ovat eilisen kaltaisia, niin antaa Jarkonkin vaan jatkaa.
Otsikosta voisi poistaa sanan Jokeri. Tämä pelle pelaa vain itselleen.
Kenelle tämä on yllätys?
Tämä on harvinaisen yksioikoinen ketju. Suunnilleen joka toisessa viestissä voi kehua Jarkkoa ja kirjoitella todella positiiviseen sävyyn. Sitten on se toinen puoli joka näkyi tänään, vituttaa katsella moista kuvatusta omassa joukkueessa.
Ihmetellään edelleen mikä helvetti siinä on, että aikuinen mies ei voi jättää ylimääräisiä lapsellisuuksia pois ja pelata vahvuuksillaan. Tätä ihmettelyä jatkuu varmaan koko kauden. Onko Jarkolla jokin katkos korvien välissä ja se vaatii julkisuutta hyvässä tai pahassa ? Tuksu syndrooma ?
Ihmetellään edelleen mikä helvetti siinä on, että aikuinen mies ei voi jättää ylimääräisiä lapsellisuuksia pois ja pelata vahvuuksillaan. Tätä ihmettelyä jatkuu varmaan koko kauden. Onko Jarkolla jokin katkos korvien välissä ja se vaatii julkisuutta hyvässä tai pahassa ? Tuksu syndrooma ?