Viestin lähetti Maestro
Erinomaista, että myös niillä ihmisillä, jotka eivät omista sellaisia juppailukanavia kuten Eurosport tai SVT, on mahdollisuus todistaa Jarkko Niemisen uran ensimmäistä ATP-turnauksen voittoa. Vaikka ottelu ilmeisesti näytetään reilun puoleisesti jälkilähetyksenä (?)
Viestin lähetti Cannibal
Nythän se pääsee johonkin kuudenkympin kieppeille, mutta tämänpäiväisen perusteella ollaan kohta lähempänä 300 kuin 30. Surkeaa. Erityisen surkeaa ensin edetä voitosta voittoon ja sitten hävitä tällaiselle hollantilaisella paskalle B-luokan pelaajalle. Toivo suomalaisesta tennishuipusta eli, nyt se on kuollut.
Viestin lähetti Cannibal
Kyllä siinä jotain vikaa täytyy pelaajassa olla jos ei 3-0 tilanteessa pysty pitämään omaa syöttöänsä! USKOMATONTA.
Kakkossijaan pitää tyytyä jos voitto karkaa käsistä. Niinhän se aina on. Toki voitto olisi ollut parempi mutta näin ei vain tällä kertaa käynyt.Viestin lähetti Cannibal
Onko tämä taas jotain tyypillistä suomalaista mentaliteettia? Tyydytään kakkossijaan. "Onhan se hyvä suoritus tämäkin".
Ei Schalken finaaliin päässyt ihan noin vain. Pitää myös pelata hyvin. Molemmat pelaajat olivat A-luokkaa kyseisessä turnauksessa.Ja paskat. Voitosta pelataan, voitto oli tarjoittimella ja voitto tössittiin niin perisuomalaiseen tapaan. Ja B-luokan pelaajaa vastaan.
Suomi-Unkari oli todellakin karmea peli. Silti karvas tappio piti niellä eikä se muuksi muutu vaikka mitä tekisi. Tämänpäiväinen matsi oli myös voitettavissa mutta välillä urheilu on tällaista. Minkäs teet?Aina kaikki päättyy pettymykseen. Suomi-Unkari aikoinaan oli yhtä kova pala niellä. Tästä toivutaan sitten, kun Nieminen pyörittää Agassin tai Samprasin erin 6-0, 6-0. Sitä ennen en usko enää mihinkään missään lajissa koskaan saatana.
Viestin lähetti Cannibal
Jos hermot ovat jatkossakin tätä luokkaa, niin mitä suurta Nieminen voi oikein voittaa?
Viestin lähetti Cannibal
Mä en voi sulattaa tätä tappiota. Tästä päivästä tuli kyllä synkkääkin synkempi. Musta viikonloppu. Kun vielä se saatanan DDR-hallikin meni tekemään oharit eilen. Mutta ei se edes vituttanut. Tämä pilasi mun illan. Olin niin varma että Nieminen voittaa. Olin aivan varma. Juhlin täällä jokaisen voitetun pallon jälkeen, hakkasin sänkyä jokaisen hävityn jälkeen.