Nyt kyllä menet väitteinesi suhteessa minuun täysin metsään. Minun on erittäin hankala käsittää, miten joku voi ymmärtää lukemaansa noin huonosti. Ehkä kyse on siitä, ettet ole seurannut tätä ketjua kokonaisuudessaan, vaan olet tehnyt päätelmäsi vajavaisin tiedoin. Kysyin Aholta henkilökohtaisesti, jotta onko heillä kiinnostusta seurata Viuhkolan tilannetta. Hän vastasi, että kyllähän kiinnostusta on. Kirjoitin tästä myös tähän viestiketjuun. Kerroin samalla myös olevani iloinen siitä, että ovi Kärppiin on Viuhkolalla mitä ilmeisimmin auki. Tämä tapahtui sen jälkeen, kun Jari oli saanut sopimuksen Hokkiin. Olen myös useaan kertaan kirjoittanut tämän case-Viuhkolan aikana, jotta uskon Marjamäen tietävän tarkasti Viuhkolan kuntoutumistilanteen. Mistä ihmeestä olet saanut sen käsityksen, että minä ala-arvoisesti väitän, ettei seurajohto seurannut Viuhkolan tilannetta? Seurajohdon ja varsinkin Marjamäen halua palkata Viuhkola olin kyseenalaistanut kovinkin ennen kuin tapasin Ahon. Se väitteeni oli väärä, sillä kaiketi Jarille olisi Kärpistä paikka löytynyt, mikäli Hokin reissu olisi mennyt putkeen.
En myöskään oikein ymmärrä, mikä viimeisimmässä viestissäni kirvoitti sinut minulle noin vastaamaan. Tokihan "realistit" osuivat Viuhkolan pelikuntoon pääsemisen suhteen oikeaan. Minä kommentoin lähinnä sitä tapaa, miten Porvoon Kärppä asian kanssa tuli lopulta esille. Mielestäni siinä oli lapsellinen lällättelyn maku, eikä hän vaikuttanut olevan lainkaan pahoillaan Viuhkolan hankalasta elämäntilanteesta. Jälkimmäinen Porvoon Kärpän viesti oli mielestäni paljon asiankuuluvampi.