Eikös sillä polvivamma ollut? Voisikohan olla, että olisi pelannut Tapparaa vastaan esim. polvi vahvasti teipattuna ja paketissa ja mennyt sitten kauden jälkeen leikkaukseen, mutta nyt kun tiputtiin jo säälien jälkeen pihalle niin mies menee leikkaukseen jo nyt.Mitähän Jarille oikein tapahtui? oli tarkoitus tehdä paluu Tappara sarjaan johon ei tosin päästy ja nyt on Ahon mukaan taas leikkauksen tarpeessa. Olisi kiva kuulla mitä siellä nyt on tapahtunut.
Voisikohan olla, että olisi pelannut Tapparaa vastaan esim. polvi vahvasti teipattuna ja paketissa ja mennyt sitten kauden jälkeen leikkaukseen, mutta nyt kun tiputtiin jo säälien jälkeen pihalle niin mies menee leikkaukseen jo nyt.
Näin sen itsekin ajattelen. Kausi ohi ja nyt on sama hoitaa polvi kuntoon, jotta pääsisi sitten kesätreeneihin mukaan mahdollisimman nopeasti.
Taitaa olla noissa polvivaivoissa vähintään 4-6kk lepoa. Eli Pikun kesätreenit taitaa jäädä aika vähäisiksi. Taas.
Onko jossain ollu, että polvi olisi niin huonona? Itse ajattelin, että jos Jaria kerran odotettiin seuraavaan sarjaan, että kyseessä olisi pienempi operaatio, josta selviäisi lyhyemmällä sairaslomalla. Toki Pikun loukkaantumishistorialla ja tuurilla polvi pitää vaihtaa kokonaan uuteen ja saikkua tulee vuodesta pariin..
Ei tästä tällä huonon tuurin määrällä taida tulla enää yhtään mitään. Viuhkola on käsittämättömän suurien vastoinkäymisten jälkeen tullut takaisin, mutta taas näyttää kyllä huonolta. Ei tuolla pelimäärällä ole edes mahdollisuuksia paikata ja kehittää niitä "nykykiekon puutteita" joista Piku on asiantuntijoiden taholta kritiikkiä saanut.
Minä kumarran ja kiitän kaikesta.
Olipas Piku tänään kyllä yksi meidän parhaista.
Hienoa pelaamista kummassakin päässä, kyllä oli ilo katsella.
Ja tulihan sieltä se kauden eka maalikin :)
Kukapa olisi uskonut, että JP Jalonkin rakastama Viuhkola alkaisi nostamaan päätään? Harva meistä ja Viuhkola itse.Oli kyllä. Muutenkin pelannut alkukauden erinomaisesti. En olisi uskonut, että yltää tuolle tasolle vielä. Hyvillä mielin olen väärässä tässä asiassa. Viuhkola on Pyörälän kanssa erittäin hyvä ja Kähkönen täydentää ketjua loistavasti. Ehkä Kärppien tasapainoisin ketju molempiin suuntiin. Jokainen osaa hommat molempiin suuntiin.
...
Kärpissä oli vielä pari kuukautta sitten pahemman puoleinen sentteriongelma. Tällä hetkellä Kärpillä on mielestäni Liigan laadukkain sentterikalusto. Iso kiitos siitä kuuluu nimenomaan Viuhkolalle joka on noussut kärkiketjujen edellyttämälle tasolle. Maxwell, Viuhkola, Kemppainen, Komulainen nelikko ei kalpene millekkään joukkueelle ja näiden lisäksi naftaliinista löytyy Keränen ja tarvittaessa sentterin tontilla voi pelata myös vaikkapa Huml.
Enhän unohtanut. Siellähän lukee että naftaliinista löytyy Keränen. Laitoin näin siksi että Keräsellä taitaa olla joku pikku vamma minkä takia ei ole pelaavassa kokoonpanossa. Normitilanteessa sijoittaisiin itsekin Kertsin ennen Komua nelosen keskelle.Unohdit Kertsin - Juho on minusta selvinnyt nelosen keskellä suorastaan hämmästyttävän hyvin, paremmin kuin Komu.
Enhän unohtanut. Siellähän lukee että naftaliinista löytyy Keränen. Laitoin näin siksi että Keräsellä taitaa olla joku pikku vamma minkä takia ei ole pelaavassa kokoonpanossa. Normitilanteessa sijoittaisiin itsekin Kertsin ennen Komua nelosen keskelle.
Nyt voisi täällä elvistellä että mitäs mä sanoin, Piku on edelleen kova pala tässä liigassa.
Enhän unohtanut. Siellähän lukee että naftaliinista löytyy Keränen. Laitoin näin siksi että Keräsellä taitaa olla joku pikku vamma minkä takia ei ole pelaavassa kokoonpanossa. Normitilanteessa sijoittaisiin itsekin Kertsin ennen Komua nelosen keskelle.
Minä sanon suoraan, että ala-arvoista perseilyä kannattajien taholta oli se suoranainen paska ja pilkan teko Pikua kohtaan mitä hetki takaperin sai vielä lukea.