Vintsukka kirjoitti:Innolla odotan seuraavaa kolumnia, jossa Jari kertoo kuinka Harri Ollilta pelattiin tuomaripelillä täysin ansaittu kultamitali pois. Ei sentään voittaja ollut norjalainen, siitähän se riemu olisi syntynyt.
Onko to uusi sanonta? Minun mielestä todella vanha.Kaivanto kirjoitti:ja vielä keksii uuden älyttömän sanan (ketsuppi-ilmiö).
fastasashark kirjoitti:Onko to uusi sanonta? Minun mielestä todella vanha.
Oli kyllä valtava pettymys Sporden kolumni aiheesta. Ei kai vaan kisaväsymys ala vaivata jo kolmen kisapäivän jälkeen?pete666 kirjoitti:Sporde sivuaa aihetta uusimassa kolumnissaan, mutta olisin odottanut Sporden julistavan vähintään sodan tuomareita kohtaan...
Vintsukka kirjoitti:Oli kyllä valtava pettymys Sporden kolumni aiheesta. Ei kai vaan kisaväsymys ala vaivata jo kolmen kisapäivän jälkeen?
fastasashark kirjoitti:Onko to uusi sanonta? Minun mielestä todella vanha.
-OO- kirjoitti:Olo on kuin pikkupoikana jouluna kun odottelen tässä Sporden kolumnia joukkuemäen tuulioloista. On sellainen tunne että jotain legendaarista on jälleen tulossa...
Olin päättänyt ennen MM-kisoja, että sattui mitä tahansa, en puutu Miran Tepesin toimintaan "valotornissa". Nyt on kuitenkin pakko puuttua, niin käsittämättömästi tuo "suomenystävä" toimii.
Tommi Nikunen näytti minulle kuvan tuuligrafiikasta Arttu Lapin ensimmäisen hypyn aikana. Se vahvisti mäkimontussa tekemiäni huomioita. Arttu pistettiin hyppäämään takatuuleen, vaikka tarjolla oli ensin samanlaista vastatuulta kuin mihin muut saivat hypätä.
Tepes vei jälleen kerran suomalaisilta MM-mitalin. Koskahan asiaan puututaan? Ei kai suomalaisten ole pakko kääntää miehelle poskea lyönti toisensa jälkeen?
Teksti: Jari Porttila 25.2.2007 Sapporo
pete666 kirjoitti:Kenelle muulle toimittajalle Tommi Nikunen näyttäisi henkilökohtaisesti grafiikkaa tuulioloista? Vastaus on helppoakin helpompi: Ei kenellekkään.
repe_joke kirjoitti:Samat tuuligrafiikat näytettiin kyllä myös ylen lähetyksessäkin. Että ei ole mitään huuhaata, tai Sporden omaa keksintöä. Saatika sitten Sporden sisäpiiriläisyyden ansiota.
scholl kirjoitti:Niin tai sitten Porttila seurasi Ylen lähetystä ja halusi omia saman aiheen "betoniseinälle puhellen".
Shelter kirjoitti:Ehdotankin, että seuraaviin kisoihin Tepesille annetaan potkut, ja itse Mestari hoitaa hänen hommansa. Silloin homma hoidetaan täydellisesti ja puolueettomasti.