Jari Porttila teki sen taas...

  • 683 455
  • 1 741

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joo eiköhän Sporde tosta Hannun menestyksestä ota kunniaa myös itselleen, varmaan jauhaa lisäksi jotain henkisestä valmennuksesta ym. Mutta jos norjalaiset alkavat kirjoittamaan jotain scheissee Kuitusesta on Sporden vastattava tähän !
 

pete666

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
Sporde tykittää taas. Spordella on silmät kostuneet Mannisen kultahiihdon jälkeen. Tämä osoittaa sen, että Mestarikin on vain ihminen.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Innolla odotan seuraavaa kolumnia, jossa Jari kertoo kuinka Harri Ollilta pelattiin tuomaripelillä täysin ansaittu kultamitali pois. Ei sentään voittaja ollut norjalainen, siitähän se riemu olisi syntynyt.
 

Kaivanto

Jäsen
On kyllä huikea tuo Sporttilan viimeisin. Pilkkaa norjalaisia, roimii netin viisastelijoita, nostelee omaa häntäänsä ja vielä keksii uuden älyttömän sanan (ketsuppi-ilmiö). Kaikki klassikon ainekset. Joku on väittänyt, että vähälahjainen voi tienata julkisuuden kautta hyvän elannon vain, jos sattuu olemaan hyvännäköinen, mutta tämän uskomuksen Sporttila on todistanut vääräksi.
 

pete666

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
Vintsukka kirjoitti:
Innolla odotan seuraavaa kolumnia, jossa Jari kertoo kuinka Harri Ollilta pelattiin tuomaripelillä täysin ansaittu kultamitali pois. Ei sentään voittaja ollut norjalainen, siitähän se riemu olisi syntynyt.

Sporde sivuaa aihetta uusimassa kolumnissaan, mutta olisin odottanut Sporden julistavan vähintään sodan tuomareita kohtaan...

Anyway, hieno suoritus Ollilta.... Toivottavasti Sporde ei ala painostamaan tuota nuorukaista liikaa...
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Kaivanto kirjoitti:
ja vielä keksii uuden älyttömän sanan (ketsuppi-ilmiö).
Onko to uusi sanonta? Minun mielestä todella vanha.
 

pete666

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
fastasashark kirjoitti:
Onko to uusi sanonta? Minun mielestä todella vanha.

Eikös se alunperin ole ketsuppipullo-ilmiö? Sporde vaan lyhentelee sanontoja.
Onhan Sporde lyhentänyt dopinginkin "d-alkuiseksi sanaksi".
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
pete666 kirjoitti:
Sporde sivuaa aihetta uusimassa kolumnissaan, mutta olisin odottanut Sporden julistavan vähintään sodan tuomareita kohtaan...
Oli kyllä valtava pettymys Sporden kolumni aiheesta. Ei kai vaan kisaväsymys ala vaivata jo kolmen kisapäivän jälkeen?
 

pete666

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
Vintsukka kirjoitti:
Oli kyllä valtava pettymys Sporden kolumni aiheesta. Ei kai vaan kisaväsymys ala vaivata jo kolmen kisapäivän jälkeen?

Näkeehän sen jo silmäpusseista, että kaveri on ollut koko ikänsä väsynyt...Joo, todellakin pettynyt olen Sporden toimintaan ko. aiheessa. Mutta odotellaan, josko kisojen jälkeen alkaisi jälkipeli tyyliin "unohtamatta törkeätä tuomaripeliä Harri Ollin tilanteessa".
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
fastasashark kirjoitti:
Onko to uusi sanonta? Minun mielestä todella vanha.

Itse olen kuullut ketsuppipullo-ilmiöstä. Ketsuppi-ilmiö on sen sijaan on hieman tuntemattomampi. En hyvällä tahdollakaan keksi, mikä on ketsuppi-ilmiö.

Edit. Olikin jo vastattu.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Heheh nyt ei mäkikisasta jäänyt Porttilalle mitään jossiteltavaa. Tuli kyllä vähän repeiltyä noille "Vikersundissa soiville hälytyskelloille" kun puhui Harri Ollin nousukunnosta. Kyllä mestari tietää ja kolumnia pukkaa jo ilmeisesti tänään lisää.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olo on kuin pikkupoikana jouluna kun odottelen tässä Sporden kolumnia joukkuemäen tuulioloista. On sellainen tunne että jotain legendaarista on jälleen tulossa...
 

H-katsomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko 2004-2005, Napoli
-OO- kirjoitti:
Olo on kuin pikkupoikana jouluna kun odottelen tässä Sporden kolumnia joukkuemäen tuulioloista. On sellainen tunne että jotain legendaarista on jälleen tulossa...

Hahaa..saamasi pitää.

Mestari tuntee moraalisen piikin puuttuessaan Tepesin toimintaan. Klassikkoainesta.

"Tommi Nikunen näytti Minulle kuvan tuuligrafiikasta Arttu Lapin ensimmäisen hypyn aikana. Se vahvisti mäkimontussa tekemiäNI huomioita."

Käykäähän lukaisemassa, Mestarin ystävät.
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllähän se on uskottava, että Miran Tepes taas vei suomalaisilta mitalin (kenties jopa kultaisen), Mestarin näkemys on aukoton ja ainoa oikea. Mestarille on kerrottu, että Tepes löysi Arttu Lapille ainoan tuuliraon, jolloin oli takatuulta. Tämä ratkaisi koko kisan.

Ehdotankin, että seuraaviin kisoihin Tepesille annetaan potkut, ja itse Mestari hoitaa hänen hommansa. Silloin homma hoidetaan täydellisesti ja puolueettomasti.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Ei jumalauta. En ole koskaan välittänyt tuosta miehestä, nyt oli pakko lukea: Jopa Mr Scarface peitteli trollauksensa paremmin.

No, maikkari näytti taas tasonsa.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Tuo loppu oli kyllä niin huikea, että se on pakko tallettaa tänne kokonaisuudessaan. Vain Mestari pystyy tällaiseen tykitykseen:

Olin päättänyt ennen MM-kisoja, että sattui mitä tahansa, en puutu Miran Tepesin toimintaan "valotornissa". Nyt on kuitenkin pakko puuttua, niin käsittämättömästi tuo "suomenystävä" toimii.

Tommi Nikunen näytti minulle kuvan tuuligrafiikasta Arttu Lapin ensimmäisen hypyn aikana. Se vahvisti mäkimontussa tekemiäni huomioita. Arttu pistettiin hyppäämään takatuuleen, vaikka tarjolla oli ensin samanlaista vastatuulta kuin mihin muut saivat hypätä.

Tepes vei jälleen kerran suomalaisilta MM-mitalin. Koskahan asiaan puututaan? Ei kai suomalaisten ole pakko kääntää miehelle poskea lyönti toisensa jälkeen?

Teksti: Jari Porttila 25.2.2007 Sapporo
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mestari ei petä koskaan! Mestari toi joulun takaisin!
 

pete666

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
Ei jumalauta. Mestari on hyvässä arvokisavireessä. Miran "suomenystävä" Tepes saa kyytiä mestarilta.

Toi on kyllä uskomaton äijä. Kenelle muulle toimittajalle Tommi Nikunen näyttäisi henkilökohtaisesti grafiikkaa tuulioloista? Vastaus on helppoakin helpompi: Ei kenellekkään. Mestari on lunastanut jo aikoja sitten paikkansa suurten joukossa ja suomen maajoukkueen "luottotoimittajana", vähän samaan tyyliin kuin Kai Merilä on erään ex-mäkikotkan luottotoimittaja.

Uskon, että päivänä kun Janne Ahonen lopettaa uransa, niin mestari siirtyy tekemään hänestä reportaaseja keltaiselle lehdistölle luottotoimittajan ominaisuudessa. Se vasta olisi huikeaa!!

Otsikkoja tulevista seiskoista:

-Jannen elämä uran jälkeen
-Miran Tepes vei minulta uskon puhtaaseen urheiluun
-Janne esittelee uuden kotinsa vain minulle!
-Janne: "hyppään vielä joku päivä"

Mestari muuttaa Cannesista asumaan Jannen luokse ja Jannen avioliitto alkaa rakoilemaan, koska mestari ei anna tilaa. Mestari lahjoittaa luottotoimittajan ominaisuudessa murtuneelle Jannelle tillilihaa ja tölkin piimää. Mestari antaa kaikkensa. Vai antaako sittenkään?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
pete666 kirjoitti:
Kenelle muulle toimittajalle Tommi Nikunen näyttäisi henkilökohtaisesti grafiikkaa tuulioloista? Vastaus on helppoakin helpompi: Ei kenellekkään.

Samat tuuligrafiikat näytettiin kyllä myös ylen lähetyksessäkin. Että ei ole mitään huuhaata, tai Sporden omaa keksintöä. Saatika sitten Sporden sisäpiiriläisyyden ansiota.
 

pete666

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
repe_joke kirjoitti:
Samat tuuligrafiikat näytettiin kyllä myös ylen lähetyksessäkin. Että ei ole mitään huuhaata, tai Sporden omaa keksintöä. Saatika sitten Sporden sisäpiiriläisyyden ansiota.

Mutta kun Sporde ei varmasti ylen lähetystä seurannut. Hänhän sanoi, että Tommi Nikunen näytti MINULLE...Sporde taas yrittää omia itselleen kaiken kunnian. Tosin mies on sen ansainnut. Hänhän on mestari.
 

pete666

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
scholl kirjoitti:
Niin tai sitten Porttila seurasi Ylen lähetystä ja halusi omia saman aiheen "betoniseinälle puhellen".

Hah. Aivan. Tommi Nikunen paljastui betoniseinäksi. On se vaan saatana epeli.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Shelter kirjoitti:
Ehdotankin, että seuraaviin kisoihin Tepesille annetaan potkut, ja itse Mestari hoitaa hänen hommansa. Silloin homma hoidetaan täydellisesti ja puolueettomasti.

Onkohan Norjalla omaa Porttilaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös